Etsin yksityistä sijoittajaa yritystoimintaan.Yritys on toiminut vuodesta 2004 ja toimialana on hyvinvointi-ja kauneudenhoitopalvelut. Sijoitussummalla 8000 euroa saat 20% tuotosta. Asiasta kiinnostunut ota yhteyttä niin neuvotellaan lisää.
[email protected]
YKSITYINEN SIJOITTAJA
4
383
Vastaukset
- varakas_
1) Mitä annat vakuudeksi.
2) Prosentit tuotosta ei käy, kun tuotosta ei ole mitään takeita.- _Huoh_
Varakas ja ilmeisen tyhmä? Eihän tuossa mitään lainaa pyydetä vaan sijoitusta, ei sijoituksella vakuuksia anneta vaan sijoittaja arvio itse riskinsä.
Miksi ei prosentit käy? Mikäs sitten käy? Ihme ääliö sakkia täällä kommentoimassa. - Varovainen varakas
_Huoh_ kirjoitti:
Varakas ja ilmeisen tyhmä? Eihän tuossa mitään lainaa pyydetä vaan sijoitusta, ei sijoituksella vakuuksia anneta vaan sijoittaja arvio itse riskinsä.
Miksi ei prosentit käy? Mikäs sitten käy? Ihme ääliö sakkia täällä kommentoimassa.20 % brutto- vai nettotuotosta? Mikä on yritysmuoto? Paljonko se yritys tuottaa? Saako sijoittaja vastaavan omistuksen yrityksestä?
Tuossa muutama kysymys heti alkajaisiksi. On nimittäin aika kummallista, että pitkähkön ajan toiminut yritys tarvitsee tämänkokoista pääomaa. Jos kahdeksassa vuodessa ei ole kertynyt 8000 euroa, menestys vaikuttaa varsin vaatimattomalta.
Se, että rahaa pyydetään keskustelupalstalta, on jo suorastaan huolestuttavaa. Tulee mieleen kaatumaisillaan oleva kampaamo, jolla omistaja on juuri ja juuri pysynyt nälkärajan yläpuolella, mutta nyt on vielä tavallista vaikeampaa. Kukapa nyt luopuisi menestyvästä yrityksestä pikkusumman takia. - varakas_
_Huoh_ kirjoitti:
Miksi ei prosentit käy? Mikäs sitten käy? Ihme ääliö sakkia täällä kommentoimassa.Onko tämä sijoitukset-palsta?
Etkö tajua noiden prosenttien ongelmaa, vaikke sen jo kerroin?
Yleensä karkeat ilmaisut johtuvat sanojan sanottavan loppumisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako189549- 54529
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462