Ai että jaksan nauraa ihmisille jotka eivät ymmärrä mitään VHH:sta eivätkä vaivaudu ottamaan selvää taikka kokeilemaan koska aivokapasiteetti ei riitä. Hiilarit tehneet tehtävänsä. Samaiset ihmiset eivät ole kuulleetkaan esim. munakoisosta, ruusukaalista jne. Koska syövät ainoana vihanneksena tomaattia ja kurkkua makaroonilootan lisäksi. Ihmettelevät sitten mitä ihmettä voi syödä jos ei syö leipää, perunaa, puuroa. Näinhän se on ettei muuta ole olemassakaan. Heille vois olla omia kauppoja jotka olis pikkuruisia koppeja mistä sais näitä muutamaa tarviketta eikä mitään muuta. ei sitten tarvis ihmetellä.
Imbesillien ymmärtämättömyys
1
<50
Vastaukset
- bggttyyr
Muutosvastarinta on ihmisessä ominaisuus. Sen määrä vain vaihtelee eri yksilöillä. Ruoka taas on niin henkilökohtaista, että siinä muutosvastarinta on suurta! En minä ainakaan aamiaisleipääni jätä! En minä ainakaan perunaa jätä! En minä ainakaan...
Ei pitäisi ajatella mitä jättää, vaan mitä pitäisi syödä. Voi jättää tuotteita pois vähitellen, kun sitlä tuntuu. Suuri yhtäkkinen muutos on monelle vain liikaa, eh eivät kykene muutosvastarinnaltaan ajattelemaan selkeästi. He ajattelevat vain EI, EI, EI..!
Mutta sitä on viakea toisen muuttaa, muutos täytyy tapahtua itsessä.
En olisi voinut kuvitella 12 vuotta sitten jättäväni viljat ja sokerin!! En misään nimessä! Mutta kun ongelmia tulee, niin alkaa hakea vastauksia ja on valmiimpi muuttumaan ellei sitten anna toisille täyttä valtaa ja uskoo mitä lääkäri vain sanoo ja ottaa mieluummin pillereitä kuin muuttuu itse! Kun ei se lääkärikään voi muuttaa toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462