Ubuntu 12.04 julkaisu lähestyy, merkittäviä uudistuksia

'''''''''

19

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niissä

      tuputuksissa koskaan mikään toimi kuitenkaan, mitä niillä tekee ?

      • 4+11

        Onko paljonkin kokemusta ubuntun toimivuudesta?


      • väittävät että
        4+11 kirjoitti:

        Onko paljonkin kokemusta ubuntun toimivuudesta?

        joku olis sellasella tuputuksella saanut auki pdf-tiedoston, en tiedä onko huhussa lainkaan perää ..


      • Pentti Noloinen
        väittävät että kirjoitti:

        joku olis sellasella tuputuksella saanut auki pdf-tiedoston, en tiedä onko huhussa lainkaan perää ..

        Miksi jotkin tiedostot, kuten PDF-tiedostot, eivät avaudu Internet Explorer 9:ssä?

        Internet Explorer 9 käyttää joidenkin tiedostojen selaimessa näyttämiseen lisäosia, kuten Adobe Readeria. Tietokoneessa voi olla lisäosan vanha versio, joka on päivitettävä, jotta se toimii Internet Explorer 9:n kanssa. Lataa päivitys lisäosan WWW-sivustosta.

        Windovs 7 ei osaa avat pdf:ää.


      • en tarvii tollasta
        Pentti Noloinen kirjoitti:

        Miksi jotkin tiedostot, kuten PDF-tiedostot, eivät avaudu Internet Explorer 9:ssä?

        Internet Explorer 9 käyttää joidenkin tiedostojen selaimessa näyttämiseen lisäosia, kuten Adobe Readeria. Tietokoneessa voi olla lisäosan vanha versio, joka on päivitettävä, jotta se toimii Internet Explorer 9:n kanssa. Lataa päivitys lisäosan WWW-sivustosta.

        Windovs 7 ei osaa avat pdf:ää.

        skeidaa, pdf aukee adobella ja foxitiilla, tuputuksia en tarvii ollenkaan ..


      • Ei aukea PDF-
        en tarvii tollasta kirjoitti:

        skeidaa, pdf aukee adobella ja foxitiilla, tuputuksia en tarvii ollenkaan ..

        ...ubutubulla. Se on niin rajoittunut!


      • debian46
        4+11 kirjoitti:

        Onko paljonkin kokemusta ubuntun toimivuudesta?

        On paljon kokemusta Ubuntusta, ensimmäinen versio 4.10 ilmestyi 20.10.2004 ja uusin ilmestyy 26.04.2012. Nykyään käytän vain LTS- versioita joilla on kahden vuoden tuki. Järjestelmän toimivuuteen olen tyytyväinen, nyt on käytössä versio 10.04, joka on ilmestynyt 2010 huhtikuussa, jota vielä päivitetään. Mitään ongelmaa ei ole ollut.


      • vitunuunot
        Ei aukea PDF- kirjoitti:

        ...ubutubulla. Se on niin rajoittunut!

        Ei aukea pdf windowsilla eikä linuxilla. Onneksi on ohjelmat.


      • WildGoose
        väittävät että kirjoitti:

        joku olis sellasella tuputuksella saanut auki pdf-tiedoston, en tiedä onko huhussa lainkaan perää ..

        Winukalla ei pääse edes kokeilemaan - aina jumissa.


      • Onneksi on Windows!
        väittävät että kirjoitti:

        joku olis sellasella tuputuksella saanut auki pdf-tiedoston, en tiedä onko huhussa lainkaan perää ..

        Kyllä on! Useiden klikkausten ja tuntien työn jälkeen näin on todella päässyt käymään. Joku on onnistunut avaamaan PDF-tiedostot ubutubulla! Mahtavaa!


    • Windows 8

      Hahhah nimenomaan...Ei upupuntuihin ole tullut mitään uutta sitten 4.04:sen.

    • aika nykivää menoa ja näköjään pääkäyttäjällä suhistelu vain jatkuu..

    • Windows 8

      Näköjään pakotettu päivitysmarssi Upuntu kahteentoista myöskin.

      • pakotettu uudelleen

        Ja uudelleen asennus samoin tein! Ei nimittäin toimi mokkula enää sen päivityksen jälkeen.....


      • zamppa63
        pakotettu uudelleen kirjoitti:

        Ja uudelleen asennus samoin tein! Ei nimittäin toimi mokkula enää sen päivityksen jälkeen.....

        No tietty pitää hakea uudestaan mokkula-(usb-modeswitch)ym. tarpeelliset sovellukset, jos niitä tai vastaavia ole oletuksena 12.04:ssa. (ei ollut aikasemmissa ainakaan).


      • zamppa63
        zamppa63 kirjoitti:

        No tietty pitää hakea uudestaan mokkula-(usb-modeswitch)ym. tarpeelliset sovellukset, jos niitä tai vastaavia ole oletuksena 12.04:ssa. (ei ollut aikasemmissa ainakaan).

        Ja asetukset ym. säädöt.


      • Midimies
        pakotettu uudelleen kirjoitti:

        Ja uudelleen asennus samoin tein! Ei nimittäin toimi mokkula enää sen päivityksen jälkeen.....

        Oikein hyvin pelaa mokkula wlanilla ja usb kaapelilla.


      • tiäkkö uuno
        Midimies kirjoitti:

        Oikein hyvin pelaa mokkula wlanilla ja usb kaapelilla.

        sulla on vissiin mokkula jossa on sekä wlan että gsm, et vaan osaa sitä gsm-puolta tunarina hyödyntää !


      • MIdimies
        tiäkkö uuno kirjoitti:

        sulla on vissiin mokkula jossa on sekä wlan että gsm, et vaan osaa sitä gsm-puolta tunarina hyödyntää !

        Nimenomaan on mokkula jossa on wlan, toimii myös akulla ja usb kaapelilla, et vain vissiin osaa tunarina sitä uskoa.
        On mulla kännykkäkin ja osaan käyttää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe