Ihmisen esineellistäminen väkivallan edistämisessä

Teknistä kieltä

Aborttien edistäjät käyttävät lapsen teilauksesta teknistä kieltä häivyttääkseen teon luonteen. Puhutaan "raskausmateriaalin poistamisesta jne. He jopa vääristävät teon luonteen väittäen lapsen surmaamista mukavuusabortissa "raskauden keskeyttämiseksi", joka on vain lapsen teilaamisen yksi välttämättömistä seurauksista. Lasta pyritään lisäksi halventamaan väittämällä häntä soluklimpiksi, limamöykyksi, loiseksi, rotaksi, suolenpätkäksi jne. Näillä keinoin teon kynnystä alennetaan ja omaa psyykeä suojellaan todellisuudelta.

Samaa menelmää käytti myös norjan joukkomurhaaja, jonka saaalis käsitti suomalaisen aborttiväen kahden päivän "aikaansaannokset".

"..Norjan joukkomurhaaja Anders Behring Breivik kertoi perjantaina oikeudessa, että hän oli karaissut mieltään vuosikaudet pystyäkseen toteuttamaan veriteot.

Breivik sanoi myös tahallaan käyttävänsä veritöistään puhuessaan "teknistä kieltä", sillä se auttaa häntä hallitsemaan tunteita ja säilyttämään viileyden.

- Nämä ovat julmia ja barbaarisia tekoja, enkä voi käsittää, miltä ne tuntuvat toisista, Behring myönsi oman asianajajansa kuulustelussa.

- Jos olisin yrittänyt käyttää niistä normaalimpaa kieltä, en usko, että olisin pystynyt puhumaan niistä lainkaan, hän sanoi...."

12

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupu tupuna

kerrohan nyt ihmeessä mitä potilasn papereihin tulisi laittaa abortin yhteydessä jos ei saa käyttää oikeaa termiä "raskausmateriaalin poisto"??

ja toisekseen..kuinkas monta aborttia breivik on kokenut kun hänet olet myös aloitukseesi mukaan ottanut "esimerkkinä" vai rinnastatko nyt todellakin abortin ampumiseen?

• Breivik / ab.väki

Molemmat tappaa massoittain ihmisiä.

• pupu tupuna
        Breivik / ab.väki kirjoitti:

Molemmat tappaa massoittain ihmisiä.

eli mielestäsi abortti väki on yksi ihminen ja breivik sitten mielestäsi tappaa vuosittain tuhansia? todellako?

• Etkö osaa lukee?
        pupu tupuna kirjoitti:

eli mielestäsi abortti väki on yksi ihminen ja breivik sitten mielestäsi tappaa vuosittain tuhansia? todellako?

Tarkottaako massoittain aina tuhansia? Eikö 77stä uhrista voida sanoa että tapettiin massoittain?

• pupu tupuna
        Etkö osaa lukee? kirjoitti:

Tarkottaako massoittain aina tuhansia? Eikö 77stä uhrista voida sanoa että tapettiin massoittain?

kiitos kysymästä osaan erittäin hyvin lukea ja ymmärrän myös lukemani..mutta ilmeisesti sinä et osaa kumpaakaan..sillä vieläkään en ole vastausta saanut kysymykseeni minkä esitin jo ekassa viestissäni ja toisekseen millä helkkarin
        järellä sä voit verrata lain suojalla abortin tekevää ja lain vastaan tappavaa toisiinsa?

mut joo..kun et ymmärrä tekstiäni niin eiköhän tämä taikinan vaivaus jää tähän..

• Perusteltu on
        pupu tupuna kirjoitti:

kiitos kysymästä osaan erittäin hyvin lukea ja ymmärrän myös lukemani..mutta ilmeisesti sinä et osaa kumpaakaan..sillä vieläkään en ole vastausta saanut kysymykseeni minkä esitin jo ekassa viestissäni ja toisekseen millä helkkarin
        järellä sä voit verrata lain suojalla abortin tekevää ja lain vastaan tappavaa toisiinsa?

mut joo..kun et ymmärrä tekstiäni niin eiköhän tämä taikinan vaivaus jää tähän..

jo heti ensimmäisessä vastauksessa, laki sitä tai tätä, ei mitään merkitystä siihen että kumpikin on tasan yhtä paljon IHMISTEN TAPPAMISTA. Mutta ei voi mitään jos et kykene yksinkertasuuksia tajuaan.

• pupu tupuna
        Perusteltu on kirjoitti:

jo heti ensimmäisessä vastauksessa, laki sitä tai tätä, ei mitään merkitystä siihen että kumpikin on tasan yhtä paljon IHMISTEN TAPPAMISTA. Mutta ei voi mitään jos et kykene yksinkertasuuksia tajuaan.

ei mua kiinnosta sun "perustelus" joita edes ollu missään..vaan haluan vastauksen mun ekaan kysymykseen..ymmärrätkö? vai laitanko tavuviivoin uusiks?

• Älä suotta
        pupu tupuna kirjoitti:

ei mua kiinnosta sun "perustelus" joita edes ollu missään..vaan haluan vastauksen mun ekaan kysymykseen..ymmärrätkö? vai laitanko tavuviivoin uusiks?

luultavasti et osaa edes sitäkään. Nähty on jo niin moenesti että kun ei mene perille ja perustelut ei miellytä niin niitä "ei ole".

• Elämän puolesta

Kummassakin tapauksessa kysymys on ELÄMÄSTÄ, tai ELÄMÄN väkivaltaisesta riistämisestä.
        Eli siinä mielessä olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

• Osu ja uppos...

eipä tuo näköjään pelkäksi yritykseks jääny.. tai no, itseasiassa ei tarvinnu edes yrittää :D

• Adoptiotyttö

Toivoisin että edes joku aborttia harkitseva antaisi lapselle elämän. Kyllä se adoptio on parempi kuin abortti.

• Elämän puolesta

Tässä minun vastaus: Älä tapa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe