Kumman komistuksen ottaisitte mukaan autiolle Saarelle?
Misterin (ja ferrarin) vai Tauskin (ja autotune-playback-koneen)?
Misteri voisi viihdyttää ajamalla saaressa ferraria ja mister onkin kokenut aution saaren, sillä hän oli ylivoimainen uros Saari-realityssä.
Tauski voisi sen sijaan laittaa playbäkin päälle ja laittaa autotune lauluun, ja näin hurmata, ja tanssittaa ympäri saarta. Ja loppuillasta viimeinen hidas vie jalat alta, toki.
Itse valitsen Mr. Lotharin, sillä hän on komea ja ehta viihdemies, ja extremestä on myös hyötyä autiolla saarella, mm. tulennielentä ja benji-hyppäys.
Kumpi lähtisi teidän matkaanne?
Kumpi mukaan autiolle saarelle - Lothar vai Tauski?
8
91
Vastaukset
- lottis löysämuna
up
- ottaisin miehen!
Ottaisin Mr. Lotharin.
Perustelut:
Hänellä on survivolisti kokemusta ja hän todennäköisesti toisi ruuan pöytään, eli metsästäisi ja kalastaisi ja rakentaisi meille yhteisen majan. Minä taas voisin olla vastuussa ruuanlaitosta ja vaatteiden parsimisesta ja jos jälkikasvua siunaantuisi niin olisin hyvä äiti meidän pikku raskalille.
http://www.youtube.com/watch?v=fuA55wlgTek- rtregffdgdf
Kuolisit parissa päivässä kun Lothar ottaisi yli annostuksen bensaa tai kun se pistäsi vaan pumppua ja unohtaisi juoda tai sitten joku gorilla ottaisi sen nartukseen.
- rehellinen vastaus
UISIN POIS HENKENI KAUPALLA!!!
Siinä on kaksi viimeistä miestä, mihin ikinä koskisin! - hmnhbgfhgff
Minä antasin Lotharille kanisterin bensaa ja sitten kun se esittelis tulitemppujaan se käristäis itsensä..saisin valmiiksi grillattua ruokaa ainakin pariksi viikoksi.
- hgfhh
Lotharin kaltaisessa luikussa ei ole paljon syötävää lihaa..luuta ja nahkaa..
- toisensa syöjät
- Om om nom nom
Minä ottasin Lotharin mukaan ja pakottaisin sen pukeutumaan peruukkiin ja mekkoon ja antasin sille joka yö sellasta kyytiä että!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701