2. Ongelma: "Et voi jakaa erillisiä aivolohjoka lääkkeinä"

Oikeasti:Sinde

Asekaupassa työskentelee kaksi miestä. Toinen heistä on vasen aivopuoliskoni, ja edustaa esim. perheessä olevia sisäisiä vuorovaikutussuhteita. Hän edustaa myös ulkonäköä ja kauneutta. Hän on myös Jumalkäsitys Kaikki katsoo mua- Olen yksin ajatus. Näihin on nämä ja nämä lääkkeet.... Näihin on hyvät lääkkeet....

Toinen asekaupassa työskentelevä mieshenkilö on testosteroni-mallini. Hän on häijy, kopeloiva hahmoterapeutti, joka vaihtaa myös sukupuoltaan.
-Sä et siis suostu keskustelemaan nästä.
-Vähän hankala muistaa, kun ensimmäsiiä tunteita on tehty, jopa kuoleman jälkeen.
(kts. ensimmäisen kuoleman, mielikuvitus-kuolema, "Juolahti"-kuolema, sydänpysähdyksellä, oikea) Enhän edes saa keskustella hänestä. En saa olla myöskään empatiaton. Kehoni ei tunnista häntä lääkityksenä, empatiattomuus ei voi olla lääke. Oikeanpuolimmainen aivolohko ei voi olla lääke, koska keho ja kasvot ovat tuntemattomia. Kehoni ei tunne häntä edes lääkkeenä, vaan seksinä, seksuaalisuutena. Hän muodostaa osan vasemman puoleista aivolohkoani, krusifiksin horisontaalin tapaisesti, siis loogisuudesta vastapäivään, -vaakasuoraan, kehosta silmien takaa, yhteisestä kehosta, yhteisten aivojen toiminnasta.
-"Meiltä saa yleensä olla, jos tukee työllisyyttä."
- Mielestäni näin ei voi tukea työllisyyttä.
Kopeloiva aivotoiminto ei voi olla empatiattomuuden takia lääke. Yhteisestä kehosta, silmien takaa, taakse yhteisiin aivotoimintoihin, vaakasuoraan sivulle vasemmalta puolelta kalloa, jota kuvaa sana loogisuus, logisheten. Sitä loogisuutta kuvastaa myös kallon muoto, joka voi olla ihan jokaisella meistä yksityisyys omaisuutta, yksityisomaisuutta frustraation, vajaamielisyyden takia.
- Joo, olin mä se jolla oli hirveän huono suomi. Ei oikeanpuolimmaista aivolohkoa voi määrätä lääkkeeksi. Se on osoittava.... Oikea aivopuolisko on siis häijy krusifiksin vaakasuora, kuin astinlauta. Se ei hyväksy lähentelyä, koskettelua tai yhteistä näköä, saati yhteisiä silmien osia, ilman yksityisyyttä. Oikean aivopuoliskon muodostama krusifiksi ja tämä mies ei voi olla lääke, se josta luovutaan, koska yhteiset aivot eivät tunnista häntä siten. Ihan huono lääke, lääke on siis toiselta nimeltään paraabeli, palo- ja pelastuslaitoksen Jumalkäsitys, "Pilli nauraa mulle, ei se onkin mummoni.", eli ääniharhat, kuuloharhat, ja yksinkertaisesti vain vaakasuora, vertikaali.
- Ei vertikaali tunnista lääkettä, kun se on seksiolo.
-Ei voi olla sellaista tasaavaa loogisuuteen olemassakaan, jossa saisi liittää kalloja yhteen, jopa sukupuolen osalta.

"Sitten tässä on vielä tämä iskä, jonka apina olen, ja joka tunnistaa kaikki lääkkeet, koska olen bussi-alueella."
-Niin, tässä kai hälyttää hahmoterapia-virhe ja virheellisyys.
- Mistä sitä hoidetaan?
- Sen vajaamielisyys-pykälän mukaisesti, joka koskee hahmon ja ihmisen, henkilön, oikeutta purkaa hektisyyttä ja impulsiivisuutta sosiaalisessa vuorovaikutuksessa, joka koskee persoonan itseilmaisun oikeutta sosiaalisessa kanssakäymisessä esiintyvien, nopeiden ja hektisten tunteiden takia, sosiaalisella vuorovaikutuksella.
-Ei tätä ei hoida kukaan sairaanhoitaja.
- Taas se sama sarja alkaa, eikö saa sairaanhoitaa?
- Ei, ei saa. Se on kielletty mm. hahmoterapiassa vuorovaikutuksella. Se on ajallista ja ajallisesti läsnäolevaa sosiaalista vuorovaikutusta, joskus egoismilla myös läsnäoloa ja sosiaalista kanssakäymistä. Sillä ei saa seurailla yhteisiä silmiä, ja yhteisten aivojen osia hyväksikäyttäen, pyrkien esim. omaneduntavoittelulla hyötymään. Sillä ei saa seurailla yhteisiä silmän osia ja yhteisiä aivojen osia hyväksikäyttäen pyrkien omaneduntavoitteluun.
- SItten on hahmoterapia-virhe vajaamielisyyttä koskien: "Olet vailla täyttä mieltä." Ny.... kts. pesäpallo, leuhka ja viuhka....
-Käännä olet vailla täyttä koskemattomuutta.....

Hypoteesi: "Hän yrittää kehittää omia aivojaan lapsipotilailta."

4

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Yritän antaa krusifiksin vaakasuoraa lääkityksenä, että saisin luopua lääkkeistä.
      - Siis kukaan ei suostu tällaiseen.
      Tässä on kysymyksessä lapset ja seksityö, lapsi ja seksityövoiman käyttö, lapsi ja seksityön teetättäminen.
      - Entä sen pyytäminen?
      - Ei tule varmaan kysymykseen kohdallani.
      -Ei kai mun nyt enää tarvi sitä ottaa?
      -Mitä siitä sitten saa?
      -Älyttömästi matemaattisia malleja silmien osiin, seksuaalisuutta....
      - Ihan suoraa seksiä matemaattisilla malleilla.
      - Eikö tämä ole hyvä lääke?
      - Ei ole....

• Eisaa:SInde82

Sitten tämä voimistaa vasemman aivopuoliskon persoonallisuus-häiriötä, joka on vain ulkonäkökeskeinen, kuten hiustenväri, tai kallon muoto,

"Teillä oli menossa tällainen vääräntyyppinen psykiatria kirkossa."
        - Joka perustui sosiaaliseen vuorovaikutukseen.
        Koska perheenvaihdot voivat järkyttää lapsia, lasta....
        Sellaista ei saa mennä sanoon, sellaista empatiatonta euforista sukupuolipisteistön koskettelua ei tule hyväksyä.
        - Lapsen kehoon ei saa määrätä näin vaarallisia lääkkeitä.
        - Jaa, jaa oon kiellossa absurdista.
        -Lapsen kehoon ei saa määrätä aseita. Siksi sukupuolipisteistöä ei saa kosketella euforisesti.
        -Näissäkö ei saa olla koskaan mennyt empatiattomaan vajaamieliseen tilaan?

• Ihmiskunta Sinde
        Eisaa:SInde82 kirjoitti:

Sitten tämä voimistaa vasemman aivopuoliskon persoonallisuus-häiriötä, joka on vain ulkonäkökeskeinen, kuten hiustenväri, tai kallon muoto,

"Teillä oli menossa tällainen vääräntyyppinen psykiatria kirkossa."
        - Joka perustui sosiaaliseen vuorovaikutukseen.
        Koska perheenvaihdot voivat järkyttää lapsia, lasta....
        Sellaista ei saa mennä sanoon, sellaista empatiatonta euforista sukupuolipisteistön koskettelua ei tule hyväksyä.
        - Lapsen kehoon ei saa määrätä näin vaarallisia lääkkeitä.
        - Jaa, jaa oon kiellossa absurdista.
        -Lapsen kehoon ei saa määrätä aseita. Siksi sukupuolipisteistöä ei saa kosketella euforisesti.
        -Näissäkö ei saa olla koskaan mennyt empatiattomaan vajaamieliseen tilaan?

Oletko aivolohkohäiriöinen?
        Ei kukaan kiinnostunut sellaisesta, koska se on jopa raiskauksin, kts. fyysisesti ja säännöillä sosiaalityöntekijän lapselle tehtävät lapset.
        -Kukaan ei ole kiinnostunut sellaisesta hyödystä tai omaneduntavoittelusta.
        -Ei kukaan ei hyödy omaneduntavoittelusta ja absurdin luomisesta.
        -Miksi tehdä muita ihmisiä vaarantaen tukien sääntöjä sosiaalityöntekijän lapselle lapsia, raiskaten fyysisesti?
        - Tämä ei hyväksy yhteistä näköä ikääpäivänä
        - Ei se on intimiteetti-hygienian osalta iljettävää, fyysisen ja psyykkisen kidutuksen elementti. Ei sellaisella voi rakentaa yhteistä elämää.

Ehkä psykiatrian tarkoitus on se, että vauva oppii kuolemaan, omaan sydänpysähdykseensä ja itsemurhaan ja näin joku tavoitella omaa etuaan, statuksessa ja asemassa olevien omaneduntavoittelua.
        - Omaneduntavoittelua tukienko? Sellaisenko singneerauksen haluat?
        -Miten tän voi sitten järjestää?
        -Sitten ettei ole missään yhteiseen näköön perustuvassa toiminnassa?
        - Entä saako tämän miehen pois? Ja sitten vielä tämän iskän, jonka apina olen aivan selkeästi.
        -Miten päästä pois selkeästä yhteisestä näöstä, esim. apinoimisesta?
        - Ei mitenkään se ei ole laillista laiminlyömisestä ja heitteillejätöstä, kai koskaan.
        - Entä jos sä et ole syntynyt sinne kotiin? Vaan ehkä töihin sinne yritykseen....
        Näin avaa sun toinen isäs, jonka apina olet.
        -Joo, kiusaan aivan varmasti apinaksi saakka, jos annat.

• Ihmiskunta Sinde
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Oletko aivolohkohäiriöinen?
        Ei kukaan kiinnostunut sellaisesta, koska se on jopa raiskauksin, kts. fyysisesti ja säännöillä sosiaalityöntekijän lapselle tehtävät lapset.
        -Kukaan ei ole kiinnostunut sellaisesta hyödystä tai omaneduntavoittelusta.
        -Ei kukaan ei hyödy omaneduntavoittelusta ja absurdin luomisesta.
        -Miksi tehdä muita ihmisiä vaarantaen tukien sääntöjä sosiaalityöntekijän lapselle lapsia, raiskaten fyysisesti?
        - Tämä ei hyväksy yhteistä näköä ikääpäivänä
        - Ei se on intimiteetti-hygienian osalta iljettävää, fyysisen ja psyykkisen kidutuksen elementti. Ei sellaisella voi rakentaa yhteistä elämää.

Ehkä psykiatrian tarkoitus on se, että vauva oppii kuolemaan, omaan sydänpysähdykseensä ja itsemurhaan ja näin joku tavoitella omaa etuaan, statuksessa ja asemassa olevien omaneduntavoittelua.
        - Omaneduntavoittelua tukienko? Sellaisenko singneerauksen haluat?
        -Miten tän voi sitten järjestää?
        -Sitten ettei ole missään yhteiseen näköön perustuvassa toiminnassa?
        - Entä saako tämän miehen pois? Ja sitten vielä tämän iskän, jonka apina olen aivan selkeästi.
        -Miten päästä pois selkeästä yhteisestä näöstä, esim. apinoimisesta?
        - Ei mitenkään se ei ole laillista laiminlyömisestä ja heitteillejätöstä, kai koskaan.
        - Entä jos sä et ole syntynyt sinne kotiin? Vaan ehkä töihin sinne yritykseen....
        Näin avaa sun toinen isäs, jonka apina olet.
        -Joo, kiusaan aivan varmasti apinaksi saakka, jos annat.

Vauvan hahmoterapiasta joku väestöriski.
        Todella pettynyt.....
        Todella pettynyt tähän iljettävään tasoon, joka sinne töihin hakevilla on usein edessä, tai he haluavat sellaista, tai arvostelal sellaista.
        - En kahto pysty, sen värttinävaroituksen takia, kun se on sun mielestä efektiivisyydellä painostamisen takia kielletty. En kahto pysty välttään, tai jotain, oli joku euforinen sosiaalityöntekijä vastassa lapsenkasvtuksineen, painostaen siten siihen...
        -Tuliko siitä poliisit perään?
        - Tuli
        -Halusivat kysyä hyväksytäänkö heille omaneduntavoittelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe