Ongelma 4: "Plan, Girls can"

Ihmiskunta Sinde

Se on niin epäilyttävän vaalean punainen, jutteli iso vaalea hahmo, mutta ei ollut Valhallakaan.
-Ette ole itse edes olemassa ollenkaan.
-Ollaan me, on jotkut. "Oletteko vähän kaksosia?", kysyivät jotkut vähän vanhemmat aikuiset, melkein jo mummot.
-Ei mutta oireeleko hän sitä eristystä, tai tuota eristystä. Mä saan kanssa sellaisia kauheita raivareita, mutta ne on aivan normaalin turvallisen, paranoidisen tasoisia.
-Kiukuttelee jotain koko tieteen alalla. Säälittävä rääkyjä....
-Ei ole olemassakaan mielensairauksia.
-On olemassa oikeita mielensairauksia.
- Ei nyt hän myöntää ja kertoo olevansa hypnoosissa....
Kyllä se siihen yleiskuntoon menee läpi, ettei se ole tällainen seksuaali- ja seksioloja ja niiden tuottamista pyytävä yhteinen näkö, mutta ei se mielenosalta mene läpi, vaan siihen on nimenomaan naisten skitsofreniaa kuvaava sana, johon mun pitäisi hakea ihan heti immediately, joku diagnostiikka-opus.
-Niin, jotkut ovat kutsumus-ammatissa, toiset taas kutsumus-työssä.
-Voi kuule ei ole. Se on vain sellainen suoja, hän suojelee mua. Hän kertoo mulle ja ilmoittaa tästä, ei kuitenkaan vähän väliä.

Ei se oli houkuttelevan vaaleanpunaiseksi rajattu. Kutsuva kajahdus aniliininpunaisesta ja keskeneräisestä maailmasta päässä. Kutsuva kajahdus nuorisokulttuureista ja yhdessäolosta.
- Mitä sä niitä halusit?
-Kun ei ole kutsumustakaan.... Ja siksi vastaus oli ei.... Taas jälleen.
Se on eri materiaalien takia ompelusta, ja kankaista yleensä,niiden pituudesta.
Kun näihin on pakko tehdä jotain käsitöitä välillä. Ja voi olla sellaisia hyvin erilaisia, ja eri pituisia vaatteita, jotka ovat joillekin tärkeitä intimiimi- ja intimiteettihygieniaan. Ja sitäpaitsi ne luovat rennon ja raikkaan kuvan ihmisestä itsestään.
Rock ja Punk-sarja, nuorisokulttuureista, ihan kauheaa ja usein, mutta ei tässä tapauksessa väärin ymmärrettyä, rasismia, jopa tiukoissa trikoissa ilman alushousuja. Sellainen oli maailma vähän sen jälkeen, kun synnyin.
-"Mitä varten hänen pitäisi sillä tavalla tehdä hypnoosia?"
Ihan kauheaa rasismia. Petri Nygård: Näytä sitä märkää! Tarkoitatko fokusaatiota?
Nauretaan ankarasti täältä Kokkolasta sulle, juuri sä et kiinnosta ketään. Juuri sua ei kunnioita tai kumarra kukaan...!
-Ankaraa puhekieltä, ihan kauheaa ja tylppää, surkeaa syrjintää ja rasismia.
Kuka taas otti multa saatana? Mä joudun itse tekeen nämä.... Mee v***u saataaa hoitoon. Kuka taas otti multa saatana? Ilmaiseksiko....?
Surkea syrjintä ja rasismi ei se ei voi millään olla oikea asenne, tai kohtelu-tapa.
-Ei kukaan voi pitää nuorta siten, ei kukaan voi olla sitä mieltä, että on oikeaa totta tää.
Hieman huvittavaa...
Miksi hän sellaisessa apua tarvitsisi?
Juurihan hänen tilaamansa seura, ja jäljelle jäävä ammatti-kasvattaja tuli.
Niin, joo, onhan meillä ollut ilmaiset psykologit ihan lapsuudesta, koko elämän.
-Jaa ilmaisesta voisi keskustella uudelleen...
- Jaa, ei sulle....
No, miksei sulle tämä hame kelpaa?
- No, kun en voi sellaista ollenkaan, häpäisemään, ketään laittaa.
Onkohan se mukavaa, se lentsikka, menettekö ihan lentokoneella.
Voinko mä päästä mukaan?
Siis matkustamaan, ja näin pummilla.
- Ei, ne taitaakin olla liian myöhään totesin auringon kummallisesti valaisemassa eteisen pitkässä käytävässä.
Voi perkele tää olikin se Niuvan jumi....
-Miksi ja miten meillä olisi sellaiset käytössä koko ajan?
- Eikö meillä saa olla omaa elämää ollenkaan?
- Ei, mäkin haluan vain kovasti tutustua, ja tutustun yhä pienempiin ja nuorempiin ihmisiin.
Mä laitoin oman suihkukoneen takapihalle pellolle, kun menin nukkumaan. Siellä mä sitten olin hameiden alla ja ihmisten jalkojen välissä.
-Kohta ne aloittaa.....

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskauppa SInde

Ja sitten mä voin laittaa tämän kaikille mun hahmoterapeuteille, ajattelin ennenkuin vaivuin uneen.
      He eivät varmaan päässeet uneen. Se oli presidentti, joka ohjasi sitä konetta.
      -"Suksi vittuun, se voi joutua hoitoon."
      -Niin, he ovat meidän tuttuja, on joo kello jo aika myöhä.
      Mä karkasin, äiti oli vähän järkyttyneen näköinen tai oloinen.
      Ei kai sinne noin nuoret mene, kun äiti vasta.
      Äiti oli sinä iltana hyvin onnellinen.
      Miksi me ei tietysti voitaisi mennä sinne mukaan?

Helppo-Heikit huusivat torilla olevissa kojuissa. Mitä sitten? Kadut olivat täynnä loskaa. Ei ketään tarvinnut sillä tavalla halventaa. Loska taitti säätä, ihan taivaaseen asti, sulattaen jälleen sataneen lumen ja selätetyn taivaan selän. Ensin mä näin sen mitä halusin. Käsin tehdyn, karmiininpunaiseksi maalatun korin. Ostoskorin, josta tulisi mun tai äidin uusi käsityö-kori.
      -Teetkö paljonkin käsitöitä?
      -Joo, teen, mutta pidän paljon taukoa välissä, koska mulla on mennyt käsi-poikki, ja olen väsymykseeni telonut sen välillä itsekkin.
      -Mistä mulla on mennyt käsi poikki?
      Ei iso vaalea hahmo, paraabeli-mies, joka oli käynyt kotonani, ei hän ollut seksiaddikti. Mun mielestä hän oli masokisti. Käväisin vain nopeasti torilla. Ilmakin oli niin kylmä, ja nenäni vuosi tukkoisena. Valhalla....
      Mietin pölypusseista tunnistamaani niemä yhdä uudelleen ja uudelleen... Vaaleat hiukset, kiharat ja kaikki, rotevat hartiat. Vaatteita, vaatteita, vain todella ahtaita pieniä, sieviä mekkoja ja yöpaitoja, alta parikymppiä. Ei hätää, en mä niihin mahtunut. Mun silmien näkemä kehon ympäristö oli todella kauhea. Ei karhea, kuten mä ajattelin aluksi sanoa. Menisin Tiimariin suoraan torilta, Straight from Hell, straight to the hell." Loskaiset torin muodostamat kujat, kuinka joku suostuisi sellaiseen kidutukseen, psyykkisen kivun tuottoon, joissa sukupuolenpoisto ei ollut edes mahdollista. Torilla oli paljon ihmisiä... Ja nuorille oli omaa kamaa, lippuja, vaatteita ja kaikkea muutakin tarpeellista. Kojujen katot olivat matalalla.... Niille tippui sadepisaroita, suuria paloja taivasta, kuin räntä-sadetta mukaillen. Jokaisen edestä löytyi väestöntungoksessa ainakin yksi ihminen. Kotitaloustuotteita, kuten hilloja. Tyrnistä.... Oransseja purkkeja pinottuna, kuin grillin kuumia makkaroita. Tuoksu, ei mitään. Tunsin väestöstä vain vähän.... Tunsin kuinka osa ihmisistä tuijotti minua, tai pukeutumistani. Tunsin, kuina gollege-hupparimekko laahusti takana, ulottuen polvitaipeisiin saakka. Tunne oli kuin lauseesta: "katseet jotka kääntyivät selkääni." Gollege-hupparimekko oli halpa ja sininen. Markkinoilla oli kallista: "silmät luotiin selkään."

• Sinde vm-82

-"Mihin sä olet mennyt? Mihin sä kuvittelet meneväsi Valhalalta?"
        No... Tänne törkeyteen, törkeyden käytävään.
        -Ei näin saa sanoa.
        - Osoittaen jotain murrosikäistä naista.
        -Ai, onko teillä suhde? hän kysyy nauraen, onko hän mun tyylinen?
        -Niin, onko meillä suhde?
        - No, on meillä hyvä suhde.
        - Tuon haluan... Onko se mun ikäinen?
        - Onko mulla ja sulla hyvä suhde? hän kysyy itkien.
        Sitten hän nauraa, aivan kuten kaikki muutkin väestön osat, ihan populaationa.
        - Sitten voi itkettää ja olla maha taas kipeenä.
        -Kun kaikki muutkin on tällaisia.
        - Älä viitsi mun mies-kammoa käpälöidä ja koskea.
        - Ei sinne saa koskea.
        -Voi että, sinne ette halua mennä. Ei, me voidaan raivostua.

"Kun kaikki muutkin on tällaisia, että menee Hanoi Rocksin *Rafun muistokonserttiin." äitiltä kysyn, ai onko hän sellainen eritasoinen, että sun piti vain määritellä sitä tasoa sosiaalisesta kanssakäymisestä, siitä ryhmästä uudelleen.
        Tuleeko hän paremmin toimeen jossakin muussa seurassa, kuten esim. isommassa paikassa?
        Tuleeko hän paremmin toimeen, on usein harha, mutta ei varmasti tässä tapauksessa.
        Mitäs sää siinä teet?
        -Voi on, mulla on näitä niin paljon.
        Melkein jokaisesta kadunkulkijasta.
        Monesti tulee kotiin yhteydenottopyyntöjä, mm. henkiparannuksesta.
        Onko hänellä sellaiset erilaiset sosiaaliset jutut?
        Että hän tarvitsee äitisi seuraa?
        - Että mitä taas....?!
        -Joskus voi olla sillä lailla, ettei ymmärrä millään....
        Että maailma on suuri, että maailma on avara, ettei koskaan ole mitään, ettei koskaan tarvitse tietää mitään, ettei koskaan tarvitse tavaraa kerjätä millään, että tarvitsee vain tietää sillä tavalla, että tarvitsee vain kaikki aina kysyä, että aina vain uudelleen ja uudelleen...
        -"Mä suutun jos tuotakaan ei saa pois."
        - Ei ne osaa sitä vielä, ja lähtee heti aivot ja avaruus pois päältä.
        Se on esittävää väkivaltaa.
        .-Ai, et ole itse nähnyt? Ai, sellaista ihmistä jonka isä on liikunnanopettajan omainen, sukulainen?
        -Mä olen vahingossa ultra-väkivaltaisena, älkää välittäkö.....
        Ei, ei tällaistakaan ryhmää....

-Pakko kattoo...

• Ei,ei saa ollaSinde
        Sinde vm-82 kirjoitti:

-"Mihin sä olet mennyt? Mihin sä kuvittelet meneväsi Valhalalta?"
        No... Tänne törkeyteen, törkeyden käytävään.
        -Ei näin saa sanoa.
        - Osoittaen jotain murrosikäistä naista.
        -Ai, onko teillä suhde? hän kysyy nauraen, onko hän mun tyylinen?
        -Niin, onko meillä suhde?
        - No, on meillä hyvä suhde.
        - Tuon haluan... Onko se mun ikäinen?
        - Onko mulla ja sulla hyvä suhde? hän kysyy itkien.
        Sitten hän nauraa, aivan kuten kaikki muutkin väestön osat, ihan populaationa.
        - Sitten voi itkettää ja olla maha taas kipeenä.
        -Kun kaikki muutkin on tällaisia.
        - Älä viitsi mun mies-kammoa käpälöidä ja koskea.
        - Ei sinne saa koskea.
        -Voi että, sinne ette halua mennä. Ei, me voidaan raivostua.

"Kun kaikki muutkin on tällaisia, että menee Hanoi Rocksin *Rafun muistokonserttiin." äitiltä kysyn, ai onko hän sellainen eritasoinen, että sun piti vain määritellä sitä tasoa sosiaalisesta kanssakäymisestä, siitä ryhmästä uudelleen.
        Tuleeko hän paremmin toimeen jossakin muussa seurassa, kuten esim. isommassa paikassa?
        Tuleeko hän paremmin toimeen, on usein harha, mutta ei varmasti tässä tapauksessa.
        Mitäs sää siinä teet?
        -Voi on, mulla on näitä niin paljon.
        Melkein jokaisesta kadunkulkijasta.
        Monesti tulee kotiin yhteydenottopyyntöjä, mm. henkiparannuksesta.
        Onko hänellä sellaiset erilaiset sosiaaliset jutut?
        Että hän tarvitsee äitisi seuraa?
        - Että mitä taas....?!
        -Joskus voi olla sillä lailla, ettei ymmärrä millään....
        Että maailma on suuri, että maailma on avara, ettei koskaan ole mitään, ettei koskaan tarvitse tietää mitään, ettei koskaan tarvitse tavaraa kerjätä millään, että tarvitsee vain tietää sillä tavalla, että tarvitsee vain kaikki aina kysyä, että aina vain uudelleen ja uudelleen...
        -"Mä suutun jos tuotakaan ei saa pois."
        - Ei ne osaa sitä vielä, ja lähtee heti aivot ja avaruus pois päältä.
        Se on esittävää väkivaltaa.
        .-Ai, et ole itse nähnyt? Ai, sellaista ihmistä jonka isä on liikunnanopettajan omainen, sukulainen?
        -Mä olen vahingossa ultra-väkivaltaisena, älkää välittäkö.....
        Ei, ei tällaistakaan ryhmää....

-Pakko kattoo...

On mulla on siihen tällaisia värejä
        Mutta ei ne mulle ole tarkoitettu.
        Se on esittävää liikuntaa, ei väkivaltaa...
        Ei siis esittävää väkivaltaa.
        Sun täytyy reagoida endorfiini ja hormonitasoihin.
        Se ei saa käyttää väkivaltaista, ja väkivalta-ohjausta.
        Ei mulla ole aikaa tällaiseen, mun pitää heijastaa inhimillisyyttä, että peilaava peili on inhimillisyys, empatia ja loogisuus, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
        -Jos on paha persoonallisuus-häiriö, esim. omistusperusteisesta skitsofreniasta.
        -Ei, ei kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää osoitus-, ohjaus- ja omistusjärjestelmän kanssa.
        -Voitko olla hieman varovaisempi osoitus-järjestelmän kanssa, siinä voi olla joku sisällä?
        -Tarkoitatko ihminen?
        -Niin, esimerkiksi, tai joku asia....

'8täällä on tupakoiva pappi, aikaisemmin.
        -No, pallot on kieltämättä yleisoikeus.

• Ihmiskunta Sinde
        Ei,ei saa ollaSinde kirjoitti:

On mulla on siihen tällaisia värejä
        Mutta ei ne mulle ole tarkoitettu.
        Se on esittävää liikuntaa, ei väkivaltaa...
        Ei siis esittävää väkivaltaa.
        Sun täytyy reagoida endorfiini ja hormonitasoihin.
        Se ei saa käyttää väkivaltaista, ja väkivalta-ohjausta.
        Ei mulla ole aikaa tällaiseen, mun pitää heijastaa inhimillisyyttä, että peilaava peili on inhimillisyys, empatia ja loogisuus, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
        -Jos on paha persoonallisuus-häiriö, esim. omistusperusteisesta skitsofreniasta.
        -Ei, ei kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää osoitus-, ohjaus- ja omistusjärjestelmän kanssa.
        -Voitko olla hieman varovaisempi osoitus-järjestelmän kanssa, siinä voi olla joku sisällä?
        -Tarkoitatko ihminen?
        -Niin, esimerkiksi, tai joku asia....

'8täällä on tupakoiva pappi, aikaisemmin.
        -No, pallot on kieltämättä yleisoikeus.

Ei, niitä saanutkaan mennä papit tekemään niitä lapsia.
        "Ne on taikatemppu-pallot, mihin sä hävität ne aina?"
        Ei kun tämä on tosi vakava sairaus, tämä on vasta nukkumiseen, paikallaan pysymiseen, keskittymiseen. Ihan normaaleihin toimiinm ja niiden säilyttämiseen.

• Sinde vm82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Ei, niitä saanutkaan mennä papit tekemään niitä lapsia.
        "Ne on taikatemppu-pallot, mihin sä hävität ne aina?"
        Ei kun tämä on tosi vakava sairaus, tämä on vasta nukkumiseen, paikallaan pysymiseen, keskittymiseen. Ihan normaaleihin toimiinm ja niiden säilyttämiseen.

Valhalla: "Niin, mää oon pahoillani, jos sä et halua tehdä, niin ei sun tarvitse tehdä. Mutta voi olla, että joku muu käsittää väärin, ja sitten ollaan täällä..."
        -Eikö Sinikään saa?
        - No, ei oikein tahdo lähtiä!!!

Onpahan joku tuollainen "aikuisten sairaus".
        On mun isän täti on liikunnan opettaja.
        Joo, kun ei siitä tahdo tulla mitään.
        Ei saa ottaa näin näkyvästi esiin.
        - Ei, se ei ole sellainen kampanja.
        -Ei, se ei ihan onnistu pelkällä kampanjalla.
        -Ei, syytä mistä lystäät... Se oli vitsi, mä olen masentunut.
        Sukupuolieristys...!!!
        Voi helkkari, kun sitä ei saa pitää.
        Mitä sä kuvittelet sillä rasismista saavasi?
        Tää on parhaimpia kriisejä, riitoja ja kriisityöntekijöitä, mitä saa.
        - Ei kun se on mennyt jo meille.
        - Ei, kun näitä tehdään testosteroni-vaihdosta.
        -Ei, ei niistä tule lapsia.
        - Ei, ei ne ovat organisaatio.
        -Ei, ei se malli täytyy olla valmiiksi...
        - Ei, ei mä en tee enää yhtään, jos tuo äskeinen piti paikkansa!
        -Ei, ei saa käydä osoittelemassa sillä tavalla sekavana...
        - Ei, ei äiti ei ollut taas hyvillään...
        -Ei, ei nämä on julkisia taas, mitä te sinne menitte?
        -Ei, ei tämä ei ole normaalia.
        (Äiti...!.")

• Onjoo:unssi:Sinde
        Sinde vm82 kirjoitti:

Valhalla: "Niin, mää oon pahoillani, jos sä et halua tehdä, niin ei sun tarvitse tehdä. Mutta voi olla, että joku muu käsittää väärin, ja sitten ollaan täällä..."
        -Eikö Sinikään saa?
        - No, ei oikein tahdo lähtiä!!!

Onpahan joku tuollainen "aikuisten sairaus".
        On mun isän täti on liikunnan opettaja.
        Joo, kun ei siitä tahdo tulla mitään.
        Ei saa ottaa näin näkyvästi esiin.
        - Ei, se ei ole sellainen kampanja.
        -Ei, se ei ihan onnistu pelkällä kampanjalla.
        -Ei, syytä mistä lystäät... Se oli vitsi, mä olen masentunut.
        Sukupuolieristys...!!!
        Voi helkkari, kun sitä ei saa pitää.
        Mitä sä kuvittelet sillä rasismista saavasi?
        Tää on parhaimpia kriisejä, riitoja ja kriisityöntekijöitä, mitä saa.
        - Ei kun se on mennyt jo meille.
        - Ei, kun näitä tehdään testosteroni-vaihdosta.
        -Ei, ei niistä tule lapsia.
        - Ei, ei ne ovat organisaatio.
        -Ei, ei se malli täytyy olla valmiiksi...
        - Ei, ei mä en tee enää yhtään, jos tuo äskeinen piti paikkansa!
        -Ei, ei saa käydä osoittelemassa sillä tavalla sekavana...
        - Ei, ei äiti ei ollut taas hyvillään...
        -Ei, ei nämä on julkisia taas, mitä te sinne menitte?
        -Ei, ei tämä ei ole normaalia.
        (Äiti...!.")

"Sillä on sukupuoli-eristys."
        "Ei, hänellä on sukupuoli-eristys."
        - Et ole läsnä.
        -Ei, ei koske taas perhettämme, että saat kerjätä.

• Amnesty:Sinde82
        Onjoo:unssi:Sinde kirjoitti:

"Sillä on sukupuoli-eristys."
        "Ei, hänellä on sukupuoli-eristys."
        - Et ole läsnä.
        -Ei, ei koske taas perhettämme, että saat kerjätä.

Teillä on siis käytössä sukupuolellisesti eristäviä ryhmiä.
        Teillä on siis kova halu käyttää sukupuolieristystä, sukupuolelta eristävää ryhmää. Ettei varhaisnuori esim. ole toisen sukupuolen seurassa.
        - Seuraus oli, ettei sukupuoli jakautunut lainkaan perheeseen.
        - Seuraus oli se, ettei olo ollut kovinkaan erityisen hyvä, tämän idean takia.
        - Seuraus oli se, että pakotit olemaan ilman tätä unssiksi kutsuttua neurologista toimintoa, joka löytyy sukupuolipisteistöstä, joka on ihmiskunnassamme olevan sukupuolemme ja rodun koko idea. Pävittäinen elämämme ja ilon aiheemme.
        -Et voi olĺa seksuaalisesti enää kiinnostunut lähentelystä, jopa kosketteluin ja käpälöimisestä, koska on tämä unssi-toiminto. (miksi julkinen?)
        -Ja jopa käyttää seksuaalista kiihoketta lähestymis- ja lähentelymielessä, jotta saisit olal sosiaalisessa kanssakäymisessä, vuorovaikutuksen omaisesti.
        -Miksi julkinen keskustelu, jopa lähentely mielessä? Onko se kenties origottomuuden määräämisen ja sääntöjen aiheuttamaa?
        - Nehän ovat pelkkä väestöä koetteleva kokemus, kuten raiskaus, joka on ihan esim. siinä jatkuvasti olevan pörssin kaltaisen julkisen näön, ja läsnäolon takia Kärsimysongelmaan verrattavaa.
        -Tosiaan, siitähän ei kukaan tiedä mitään, totesi eräs kaupunkimme teologi.
        -Ei, ei ole sellaista todellisuutta, kuin etukäteen jostain annettu kuva, jonka perusteella pitäisi elää.

• Vesalla,-lle:SInde82
        Amnesty:Sinde82 kirjoitti:

Teillä on siis käytössä sukupuolellisesti eristäviä ryhmiä.
        Teillä on siis kova halu käyttää sukupuolieristystä, sukupuolelta eristävää ryhmää. Ettei varhaisnuori esim. ole toisen sukupuolen seurassa.
        - Seuraus oli, ettei sukupuoli jakautunut lainkaan perheeseen.
        - Seuraus oli se, ettei olo ollut kovinkaan erityisen hyvä, tämän idean takia.
        - Seuraus oli se, että pakotit olemaan ilman tätä unssiksi kutsuttua neurologista toimintoa, joka löytyy sukupuolipisteistöstä, joka on ihmiskunnassamme olevan sukupuolemme ja rodun koko idea. Pävittäinen elämämme ja ilon aiheemme.
        -Et voi olĺa seksuaalisesti enää kiinnostunut lähentelystä, jopa kosketteluin ja käpälöimisestä, koska on tämä unssi-toiminto. (miksi julkinen?)
        -Ja jopa käyttää seksuaalista kiihoketta lähestymis- ja lähentelymielessä, jotta saisit olal sosiaalisessa kanssakäymisessä, vuorovaikutuksen omaisesti.
        -Miksi julkinen keskustelu, jopa lähentely mielessä? Onko se kenties origottomuuden määräämisen ja sääntöjen aiheuttamaa?
        - Nehän ovat pelkkä väestöä koetteleva kokemus, kuten raiskaus, joka on ihan esim. siinä jatkuvasti olevan pörssin kaltaisen julkisen näön, ja läsnäolon takia Kärsimysongelmaan verrattavaa.
        -Tosiaan, siitähän ei kukaan tiedä mitään, totesi eräs kaupunkimme teologi.
        -Ei, ei ole sellaista todellisuutta, kuin etukäteen jostain annettu kuva, jonka perusteella pitäisi elää.

1. Origottomuuden, määräämisen ja sääntöjen aiheuttamaa?
        -Niin, sitä tehdään yhteisellä näöllä, julkisella näöllä ja läsnäollen, esim.läheisyydellä.
        -Mitä sä tommoseen suostut? Frustraatiolla feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
        - Voi että, kun on vaikea lähteä syyttämään sua mistään.
        - Ei, ei tarvitsekkaan maailmaa muutttuu... ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe