http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/mtv3-dingosta-suunnitellaan-elokuvaa/art-1288464634743.html
Dingo-leffa tulossa?
7
414
Vastaukset
- Dingomania
Olisihan tämä hieno juttu ja jos vielä orginal kokoonpano jaksaisi kerran vielä tehdä paluun. Toivottavasti saisivat riidat sovituksi ja keikkaa juhlavuodelle!
- Iltis
Arvi Lind kohottaa katseen papereistaan: " Dingo on hajonnut" .. ja aikamatka alkaa..
- Dingoko hajonnut?
Ei kait se Dingo mihinkään ole hajonnut. Ainakin solisti on vuosien varrella koko ajan esiintynyt todella monenlaisten Dingo kokoonpanojen kanssa. Välillä vain kahdestaan jonkun toisen soittajan kanssa ja välillä isojen ryhmien kanssa.
Ei nyt tietenkään, vaan silloin syksyllä -86:han bändi hajosi. Eikä ne silloin ees ajatelleet että jonain päivänä tekisivät paluun, eikös se tarkota bändin hajoamista. Vaikka sittemmin Dingo onkin koottu uudestaan, vieläpä pariinkin kertaan
Olisi hieno juttu jos se kuuluisin kokoonpano vielä palaisi. Tosin hieman epäilen toteutuuko, no jos edes joku tulisi mukaan...Jonttu ainakin! :)
Oishan se hienoa että kuuluisin kokoonpano vielä joskus palais, ja että näkis vielä jotain päivänä senkin. Tosin ei uusikaan, tai nykyinenkään kokoonpano mikään huono ole. hyvin vetivät viime lauantain-sunnuntain välillä Swamp Rockissa, olin katsomassa
onnestasoikeena kirjoitti:
Oishan se hienoa että kuuluisin kokoonpano vielä joskus palais, ja että näkis vielä jotain päivänä senkin. Tosin ei uusikaan, tai nykyinenkään kokoonpano mikään huono ole. hyvin vetivät viime lauantain-sunnuntain välillä Swamp Rockissa, olin katsomassa
Dingoa olen fanittanut 80-luvulta asti, mutta ainoastaan kerran olen elävänä nähnyt eli vuoden 2008 kokoonpanon, Eve oli siis vielä mukana. Kyllähän nuo hommansa hoitivat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701