käyttäytyy mulle hyökkäävästi mielisairaalaan.
-Ei, sen ei tarvitse koko aikaa olla kovin todellista, tai edes koskaan.
Otattehan huomioon, ettei saa jättää tuollaisen vajaamielisen aikuisen miehen seuraan koskaan, eikä saa jättäytyä koskaan sillä tavalla hallittavaksi? Ettehän koskaan jätä ilman omaa hallinta tai hillintä-oikeuttanne, ja lyö sitä tahallisesti laimin.
Nämä ovat vain osa mun normaalia henkilökohtaista hallintaa ja hillintää, eräiden maailmankatsomusten mukaan mun omaa elämää.
Seuraava turvallisuus. Ja miksi muut eivät olisi olleet tällaisessa erityiskasvatuksessa alkuperältään?
-No, kun eivät ole.
-Heidän sosiaaliset taitonsa ovat puutteelliset.
-Ei, ei mulla yleensä ole tarvetta keskustella tästä.
-Aiheuttaa väärä kohtelu, esim. rikos ja raiskaus tässä yhteydessä taas heti vaaratilanteen.
-Yrittää vaikka miten jo purkaa....
-Ei meinaa katso ympäristöllä mieli jaksaa tuollaista surua.
Ei todellisuutta voi ottaa mukaan sanana, jos ei edes muista mihin kohtaan se tuli.
Kyllä seurassasi olevan, täytyy olla vuorovaikutus-tasoisesti hypnoosi-hallittu, sosiaalisessa kanssakäymisessä. Ei lääkityskeskeisesti hillitty tai hallittavissa oleva.
-Niin, siks me ei kauheasti tykätä teistä.
-Te olette sotkineet ihan kaikki asiat täällä.
-Osittain siksi, että ette ole saaneet tutustua vapaasti mihinkään asiaan.
- Mutta sitä ei saa käyttää hyväksi, kuten esim. mielenterveys-puoli yritti psykoosissa jatkuvasti tehdä, kuvaten esim. järjestämällään sosiaalisella kanssakäymisellä, -vuorovaikutuksella, joka oli osin hyvinkin hektistä ja välinpitämätöntä, pelkkää sukupuoli-yhdyntää.
-Imeisesti se oli heidän lapsuuden sairautensa laiminlyöntinsä, hyväksikäyttönsä sekä välinpitämättömyytensä. Heistä tuli hyvin äirtyisiä, ärhenteleviä ja äksyjä. He alkoivat ärhentelemään jatkuvasti, jopa hahmoterapeutin nähtyään ympäristöön ja alueistoon. Se ei kuvannut enää ihmisen persoonaa, ihmisluonnon kaunista persoonallisuutta. Jopa lapset pakotettiin katsomaan, joka kodissa tällaista pakotettua yhdyntää, johon mieli ja läheisyydentarve ei koskaan saanut vastausta.
-"Häntä koskee samat oikeudet mitä muitakin, jos hän on lukihäiriöinen."
-No, mitä jos en ole....
Ihmiset eivät enää edustaneet yksityisyyttä ja persoonallisuutta, koska eivät saaneet narsismiinsa, solarikseensa kohdistettujen asioiden ja sen vaatimien tunteiden vastakaikua, joka olisi niin tarpeellista persoonallisuudella. Sen sijaan he saivat kohtelunaan osakseen sosiaalista kanssakäymistä, vain kieltävällä keskustelumenettelyllä impulsiivisuudella ja kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä hektisyydellä.
-Meidän isä ei halua, että tätä jatketaan. Hän ei halua, että tätä ollaan muhun kohdistettuna ollenkaan, koko hommaa. Ihmisen persoonasta ja luonteenpiirteistä on tullut jo niin julmia. He haluavat koko pyöreän päänsä voimin kohdistaa ihmisiin vain pelkkään eläimellisyyttä, sadismia. Heidän sosiaalisesta kanssakäymisestään jätettiin jäljelle vain pelkkä vuorovaikutus, -persoona.
Ongelma 5: Inhalaatio taivaitten tehtaista
3
52
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
- Ei kun sini ei edes ymmärrä tätä.
- Ei se välttämättä mua tarkoita.
-Ymmärrän mää näitä.
Sä olet siis valtavan kiinnostunut vasta ajattelun ja hypnoosin hallinnasta, mutta sulla täytyy olla tähän valtavasti resursseja.
.-Sitten ei voi poistua seurasta, kun ei tiedä taas mitä on tehnyt. Tähän on melkoisen pitkä koulutus, pelkkä mielenterveys-seura ei riitä.
-Se ei riitä edes tällä hetkellä sukupuolen määrittelyyn.
-Miksi ihmeessä hyväksyisin tai jatkaisin tällaista toimintaa?
-Mä tulen niin surulliseksi, kun näen ihmisten kärsivän tällaisesta väärästä, väärin opetetusta sosiaalisesta kanssakäymisestä, ja omahyväisestä persoona-tyyppisestä vuorovaikutuksesta.
Ainut mitä he kykenivät tekemään oli elää omaa origottomuuttaan, määräilyään ja sääntöjään, osoitellen vain seksillä, seksuaalisuudella, seksi- ja seksuaalioloilla laiminlyötyä itseään. He kykenivät vain raiskailemaan järjestämään, jollekin statukselle ja asemalle jotain heti kun mahdollista- oikein fyysisin raiskauksin.
-Näistä menee heti poliisille ilmianto ja kansainvälinen iteto. Kaikki vain frustraation ja vajaamielisyyden tähden, kuten esim. turvallisuus vaatii. Kaikki on vain ilmeisesti hukkaan heitettyä aikaa, kuin kadotettua kauneutta ja loogisuutta. Kaikki on vain turhautuman ja frustraation syytä, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden ja niillä leikkimisen, kautta kulkevaa julmuutta, pelkkää sadismia.
- Ei maailma ei ole sellainen. Ei maailma ei ole siteeratenkaan eläimellinen.
Kyllä kansainvälisestä turhuudesta tulee ilmoitus. Sen, ja jokainen muukin tekijä tietää itse.
-Hänellä on oikeus tähän origottomuuden, seksin, määräilyn ja sääntöjen, luoman turvallisuuden tarpeen takia. Hänellä on tähän oikeus hektisyyden ja impulsiivisuuden poistaman turvallisuuden takia.- Jannellev.nytSinde
Ihminen tekee kaikkensa turvallisuuden eli feminiinisten ja maskuliinisten eleiden eteen.
-"Tää on siihen jos haemme itse apua."
-No, joo voi heillä olla jotain alitajunnan ja piiotajunnan kautta tietoon tulevia sekavuus-tiloja, joillakin on enemmän ja joillakin vähemmän.
- No joo, voi heillä olla jonkinlainen avuton ja epäsosiaalinen, tarve määräilyyn.
-No joo, voi se olla sellainen koko-skitsofreniakin, mutta voi skitsofrenioita on niin paljon.
-No joo, en ole ammattitaitoinen, olen hyvin epäpätevä, ja tämä kone vain ilmaisee sitä.
-No joo, kysyy juuri miksi en esiinny koskaan ammatissani: "Miksi en esiinny työssäni?".
-No joo, kysymyksessä on kosto.
-No joo, tää on siihen jos olen pahoillani, en saa hakea sillä tavalla ja poistaa aivoja. En saa vahingoittaa yhteisiä aivoja.
-No joo, en saa kosketella yhteisiä aivoja.
-No joo, tää on aivan paskapuhetta, miksi ette koskaan tee mitään?
-No joo, he saattavat taas hakea apua:
-No joo, eipä siinä saakaan sitten lähennellen kerjätä tapoja.
-´No joo, ei niitä voi poistaa.
- No joo, ihmiset saavat tehdä juridiset päätöksensä etukäteen.
-No joo, sillä tappaa itsensä.
- No joo, se uskomus liittyy matemaattisiin malleihin.
- No joo, kaikki ovat sen jälkeen olleet hiljaa.
-No joo, et voi ehkä koskaan kilpailla hänen pallolleen.
-No joo, eihän koskaan käytä tai halua mitään "vanhaa".
-No joo, eihän koskaan halua esiinottaa harhaa.
-No joo, ei häntä voi koskaan sillä tavoin vammauttaa.
-NO joo, etsä häntä koskaan enää elossa nää.
- No joo, eihän siihen koskaan kuollutkaan.
-No joo, ei häntä ole oikeasti olemassakaan.
-No joo, et saa koskaan tavata häntä.
-No joo, ei sinun ei pidä koskaan lähennellä häntä.
-No joo, lähentelystä et saa koskaan rauhaa.
-No joo, onko koko-skitsofrenia pohjimmiltaan tällainen seksisairaus?
-No joo, liittyykö se johonkin tiettyyn paikkakuntaan?
- No joo, liittyikö se ominaispirteisiin, että halusin poistaa kaikki piirrot?
- Ihmiskunta Sinde
1. ja tämä Suicider-Sinde keskustelu kuuluu tähän kohtaan.
-Ei koska hänelle on esiinnytty pyöreäpäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532