Lapsi oli pienikokoinen uskonnollisen ahdasmielisyyden vuoksi. Hänellä oli myös ihosairauksia. Hän halusi vain toivottaa tervetulleeksi paikkakunnalle.
- "Hei, jos me näytetään kaikille millaista täällä on." Ei hänellä ollutkaan ihosairauksia, se oli ihan selkeä näköharha, mutta oli hän ilmeisen pienikokoinen, tai sitten olin itse taas ylikasvanut. Kasvuiässä, ja kasvamis-vaiheessa, jolloin mulle sattui selkeästi vahinko ja mulle ruvettiin tuputtamaan tätä väärää, arvotonta uskontoa, sääntöineen, joka tänäänkin loukkaa meitä niin monia. Kasvuiässä, jolloin mulle annettiin sellaisia hallusinaatioita, tähän tarkoitukseen, jonkun toisen fokusaation kaipuuseen, jota en voi koskaan, tai osaamisen halusta osaa tai voi arvostaa tai haluta, edes täyttää, vaikka muuten fokusaatiota arvostankin.
Hallusinaatio vastaa tunnetiloja, jotka kertovat perheestä ja sen sisäisistä tunteista. Nämä tunteet ovat joillakin origottomuuden takia sietämättömiä, ja assosiaatio-organisaatio-ajattelun mukaisia. On totta, että assosiaatio-organisaatio-ajattelu on mitalijärjestelmä, mutta tämä on ihan säpäleinä.
-Ei mua kyllä fyysinen sadismikaan kiinnosta.
-No, voisitsä sitten selittää, mikä sua sitten kiinnostaa.
- "Voisitko pikkusen ajatella, ennenkuin teetätät tätä ammatti-avussa?!"
Ei mä en mene enää koskaan sellaiseen seurakunnan päiväkerhoon. En ainakaan sen suomenruotsalaisen kirkon ja sen yhteisen näön kanssa.
-Ja sitten heillä olisi aina tämä koulutus-fokusaatio/-ohjelma, ja sitten meillä tämä rasismi-fokusaatio/-mystiikka.
- Ja mua on uhattu taas tappaa tästä. Mä en ole halukas osallistumaan tieteelliseen tutkimukseen. Mä en ole halukas osallistumaan tieteelliseen kehitykseen. Mä olen joutunut tällaisen uhriksi, enkä pysty sietämään, että mua lähestytään. Se oli hirvittävän noloa, kun se oli koko lapsen mielikuvitus-leikki-ikä. Se oli sielunvaellusta, ruumiista irtautuminen ja reinkarnaatio. Nyt kun meillä ei ole tätä rasismia, vaan meillä on joku sellainen tilanne vasta kuin paranoiasta revennyt kannibalismi-rasismi-tilanne ihan selkeästi.
-Nyt ei saa olla tätä mustalaisen varastamaa, väärää perhe-tunnetta. Sekään ei sinällään ole paranoia. Entä kannibalismi-palveluiden kerjäämiset itselle?
-Niin sitä assosiaatio-organisaatio-ajattelutunnetta väärästä isästä. Se on vain origoton, voi se on paikallaan ja niin, ... fokusaatioton. Muistattehan assosiaatio-organisaatio-ajatteluun refleksinomaiset tunteet?
.- Mä justiin tätä haen, hän kertoi.
- On siis hirveän normaalia, että potilas kieltäytyy hoidosta.
- Mä siis en juuri tätä tunnetta ole kovinkaan halukas kokemaan.
- "No, kuinka kauan sä sitten vaadit, että mä esitän tätä sun väärää isää?"
Kun se tunne on kerran kokonaan se väärä isä.
-Kyllä, mä voin väittää, että saan soittaa sulle poliisit siitä.
-Ai, vaikka erotan tästä ainoa lapsi tunteesi.
- Ai, että koko asia perustuu sille, juuri sille isä tunteelle, kunhan sen voisi vain kääntää hyväksi tunteeksi, ja sitten olisit iloinen ja onnellinen?
-Ai, että se nyt kauhistuttaa ihan syyttä ja suotta.
-"Sitten kaikki on varmasti hyvin," sanoi V......
-Saako se kattoo sun papereita?
- No, kun saa... Mitä haittaa siitä voisi olla?
"Hän ei varmasti kärsi sellaisesta väärä isä tunteesta." No, mutta voi hänellä olla sellainen, mutta tämä on ehdottomasti taas sellainen iljettävän intiimi-asia, josta ei pidä tai yksinkertaisesti edes inhimillisyyttään voi keskustella.
-Joku huostaanotettu lapsi, ei varmasti kärsi sellaisesta väärä isä tunteesta.
-Ethän loukkaa tahallaan tunteita?
-Ei, en minä, mä olen vain mun normaalissa ohjaus-tilassa, siis ohjaamaton, mutta ei siitä heti noin saa suuttua.
-Osaan mä ehkä noin, etten saa loukata koskaan tunteita tai olla näin päin, että ohjatusti loukkaa tunteita.
Ehdoton vaitiolovelvollisuus.....
-ja sen loukkaaminen
- ja voi, että mua ei kiinnosta
"Äiti halusi lapselleen parempaa tulevaisuutta"
3
292
Vastaukset
- Vesalla, -lleSinde82
"Tämä on piirroton hallusinaatio."
Pyydetään ilmiantamaan hallusinaatiosta.
-Minä en ota tätä.
Selitätkö, että olet pidemmän aikaa, tai aikaisemmin käyttänyt hallusinaatioita.
Onnistuu, fransiskaanius-hypnoosi onnistuu alueistolta myös hallusinaationa.
-En nyt tiedä, en nyt oikein muista.... Ei, multa muistuu heti, että minä osaan.
Oletko tahallasi tehnyt mulle lapsettomuutta turvallisuus-riskinä?
Miksi ihmeessä lapsen tekeminen olisi rikos?
Piirrottomuus koskee alueistoa, sen koko väestön tarvetta poistaa kaikki piirrot, kanssaihmisiltä, ja kanssaolijoilta.
-En kuullut, enkä nähnyt tätä mallia.
-Ei, en suostu tämän mallin pariin.
-Tämä on nyt se malli johon et suostu. Mitä sun pitää tehdä?
- Ei mielestäni mitään....
-Ne seuraavatkin tuhottiin, ne seuraavat mallit heti yhteisistä silmistä, yhteisellä näöllä, ja valheenpaljastus-testistöllä, jota tämä nyt tavoittelee tämä netti-poliisi seksuaalisen hyväksikäytön merkeissä.
Ei ole mitään hätää, he vain huolestuivat.
- Tässäkö ei voi tehdä mitään noloa?
-"Mä olen kuullut, että mustalaiset voivat pitää vaikka minkälaisia vankeja."
Ihan niinkuin nämä olisivat kouluterveydenhuoltoa, kaimani?
Mitä näkisitte tässä tilanteessa?
Sen sijaan, että olisitte järjestäneet minulle lapsen, olette järjestäneet minulle testosteroni-mallin, joka toimii efektiivisyys-merkillä.
- Se järjestelmä, se ei tiennyt nyt tästä tiltanteesta. Mullahan ei sellaista kouluterveydenhuoltoa sitten olekaan.
-Ei, ei ole mua olemassa sitten ollenkaan.
-Miten se tollasen intimiteetti-häiriön on vetänyt?
Tota Tuulia vastaa:
-"Nämä ovat erityisvoimakkaita pelkotiloja", terveisin S... N...
- "Miksi sä kuvittelet tällaista tilannetta taas?", terveisin gynekologi.
Koska se lähti hyvin voimakkaasti sillä tavalla prinsessaleikistä liikkeelle se sen kertainen rikos.
-"Mä taas joudun soittamaan poliisille, koska mä en saa ahdistella sadismin tyyppisesti."
.-Ja kaikkihan tietää, että te olette skitsofreenikoita, kun te ette vielä siellä itse ole.
Paitsi hän on nyt jostakin syystä pystynyt menemään sinne.
-Ei tämä ei tule sinne ikinä.....
-Onko kysymyksessä nimenomaan ykkös-krusifiksi?
- Onko kysymyksessä joku alueisto-lähtökohta?
-Onko kysymyksessä vertikaali ja pystysuora krusifiksin osa?- K-PKSS:Sindevm-82
Mitä sää siellä iskälllä taas teet?
-No, siitä tulee lapsenomaisia tunteita, sellaisia syrjäytyviä, sellaisia mitäänsanomattomia, sellaisia syrjäänvetäytyä, sellaisia satiirisia; "Olenhan jo aikuinen", sellaisia osallistumattomia, sellaisia yhteiskuntaa pakenevia, sellaisia osaaottamattomai, sellaisia pyöreäpäisiä.
-Ei se oo hei, sen sun pää ihan aina niin pahan näköinen
-Ehkä se liittyi johonkin ikään, että oli pakko pitää jonkinlaista hiusta, kun oli jonkun ikäinen ja oli niin pyöreäpää, että oli jonkun näköinen.
-Te siis yrititte tämän tunteen, empatiaksi itseänne kohtaan?
-Jaa, mää en oo tiennyt, että pyöreäpäisyyteen on pakollisena prostituutiona.
- Eikö sinulla ole ketään prostituutiota tekeviä?
-Tämä menee hirveän hyvin tämä kohta, että pyöreäpäisyydellä ei saisi prinsessaleikkiä.
- Ei, ei saa, se on miehen persoona.
Et voit osoitella ja haistattaa kusipäänä. Et voi osoittaa ja haistattaa ketään osoittamalla "kusipääksi".
-"Nyt on niin, ettei sinne saa mennä Helenan pyöreäpäisyyden takia."
-Hän on väestöllisesti sairas nainen, joka joukkosteriloi omaisiaan.
-Ei ole mitään tarvetta, että kerrot tai kuvailet mitään, koska kuvailusi on jotenkin piirrotonta.
Tämä on erikoinen:...
Te olette myös joukkosteriloimassa omaisianne siellä sairaalassa, miksi te tällaista haluatte?
Mää oon nyt päättänyt vakavasti uskoo, että sulla on skitsofrenia.
.-Joo, älä kiusaa mua sillä.
-Joo, miks sää kiusaat sillä tavalla itsees.
-Joo, kun en ihan tasan tarkkaan kiusaa.
-"Mää oon massa-steriloinut tässä samalla, sairaalana..."
-Tyhymä....
Se kaksonen nostaa syytteen sitä omaista vastaan....
- Mulla ei oo tätä omaista. Mulla ei oo tätä omaista. Onhan sulla tämä omainen. - Sini nauraa: :D
K-PKSS:Sindevm-82 kirjoitti:
Mitä sää siellä iskälllä taas teet?
-No, siitä tulee lapsenomaisia tunteita, sellaisia syrjäytyviä, sellaisia mitäänsanomattomia, sellaisia syrjäänvetäytyä, sellaisia satiirisia; "Olenhan jo aikuinen", sellaisia osallistumattomia, sellaisia yhteiskuntaa pakenevia, sellaisia osaaottamattomai, sellaisia pyöreäpäisiä.
-Ei se oo hei, sen sun pää ihan aina niin pahan näköinen
-Ehkä se liittyi johonkin ikään, että oli pakko pitää jonkinlaista hiusta, kun oli jonkun ikäinen ja oli niin pyöreäpää, että oli jonkun näköinen.
-Te siis yrititte tämän tunteen, empatiaksi itseänne kohtaan?
-Jaa, mää en oo tiennyt, että pyöreäpäisyyteen on pakollisena prostituutiona.
- Eikö sinulla ole ketään prostituutiota tekeviä?
-Tämä menee hirveän hyvin tämä kohta, että pyöreäpäisyydellä ei saisi prinsessaleikkiä.
- Ei, ei saa, se on miehen persoona.
Et voit osoitella ja haistattaa kusipäänä. Et voi osoittaa ja haistattaa ketään osoittamalla "kusipääksi".
-"Nyt on niin, ettei sinne saa mennä Helenan pyöreäpäisyyden takia."
-Hän on väestöllisesti sairas nainen, joka joukkosteriloi omaisiaan.
-Ei ole mitään tarvetta, että kerrot tai kuvailet mitään, koska kuvailusi on jotenkin piirrotonta.
Tämä on erikoinen:...
Te olette myös joukkosteriloimassa omaisianne siellä sairaalassa, miksi te tällaista haluatte?
Mää oon nyt päättänyt vakavasti uskoo, että sulla on skitsofrenia.
.-Joo, älä kiusaa mua sillä.
-Joo, miks sää kiusaat sillä tavalla itsees.
-Joo, kun en ihan tasan tarkkaan kiusaa.
-"Mää oon massa-steriloinut tässä samalla, sairaalana..."
-Tyhymä....
Se kaksonen nostaa syytteen sitä omaista vastaan....
- Mulla ei oo tätä omaista. Mulla ei oo tätä omaista. Onhan sulla tämä omainen.-Joo, ja mä haluan nyt taas olla Helli.
Minkä näköinen hän on?
Sellainen alaston ja karvainen.
Ei siellä ollut mulle vielä niitä hallusinaatioita. Ne kehitettiin vasta myöhemmin, koska olin ilmeisesti eristäytynyt ympäristöstä hieman liikaa.
-Siis, mä en käsitä, miksi sua pitäisi katsoa meidän Hellinä.
-Joo, tämä on aivan varmasti tärkeää.
-Joo, tämä ei ole yhtään tärkeää.
Entä ympäristöstä eristäytyminen?
Voiko se johtua siitä nimestä?
-Joo, voi ja sitten ei voi. Se johtuu ihan vain siitä täydellisyydestä, täydellisestä hallusinaatiosta, ja täydellisestä loogisuudesta empatiaan. Täydellisestä empatian luomisesta, vain tällä hallusinaatiolla. Tiedättekö, että täydellinen empatia on eristäytymistä? Se on oikeasti hallusinaatiolla luotua eristäytymistä.
Ihan kiva keskustelu joo.... Joo-o! Mitä tästä? Tällä pyritään oikeasti huolehtmaan lapsista. Vähän outoa, kun mun ja sun aivotoiminto on yhtäaikaa sama.
-Että sä sanot mun ajatuksia, ja mä sanon sun. Kun hän on mm. sukua, kun hän on omainen.
-Mutta kuitenkin sä olet nähn
yt tämän ihmisen, etkä ole steriloitu. Että sulla on kuitenkin edes pieni hetki mahdollisuus saada lapsia, koska olet nähnyt hänet, etten ole taas tehnyt mitään sellaista kauheaa, koska olen tosiaan koko-skitsofreenikko, enkä humaniteetti-häiriöinen
- Älä paimenna tai holhoa
-Mitä sää äksyilet? Mitä sää aggressioit?
-Sähän varmasti sitten ymmärrät, mikä on feminiiniset ja maskuliiniset eleet ja frustraatio.
- Mitä tarkoitat kuumeen jälkeisellä kirkkaalla ololla ja sen seurailulla?
Useista yhteydenotoista johtuen....
-Ai, että mää olisin jotenkin psykoosissa, kuului loppupeleissä V.....
-Ei, mä en käsitä miten sä selität mulle tällaista.
Tämä vaihtoehto ei taas onnistu, kun tähän ei ole luokiteltu tarpeeksi inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta.
Kukaan ei luokittele tällaisia asioita.
- Anti olla viimeinen kerta.
-Kohta...
-Ei kukaan anna tehdä sellaista.
-Et saa poimia päästä tällä tavalla piirrolla. Et ihan saa kosketella taaskaan lapsen seksuaalisuutta näin.
-No, mutta tehän tilasitte näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462