Pekan kanssa on jatkuvaa riitaa

Ihmiskunta Sinde

kotipaikkakunnasta?
-No, mä en riitele enää sitä asiaa.
-No, sitten pitää tuottaa tätä fokusaatiota ja laukaista assosiaaiota.
Mä vain ajattelin, kun mulla ei ole mitään tekemistä täällä sairaalassa.
-Ei varmaan ole pitkään aikaan. Ja silleen uhkailtunako ei saa ptiää ollenkaan.
Koetko sä edes sellaista?
-Ei, en koe.... Tää on niin selvä ja ihan selkeä ja ihana asia, onni ja onnistumisen elämys: "Hän on ihminen, normaaliin rotuerotteluun ja ihmisrotuun kuuluva, hän ei peilaa ja hänellä on sisimmällisesti asiat hyvin, (tai oli), hänellä, juuri hänellä on oikeus perusterveydenhuoltoon."
-Juuri minulla, juuri minulla, on myös hänenä oikeus perusterveydenhuoltoon, ja sen valitsemiinin toimiin.
-En osaa rotuerottelusta vielä näin pitkästi.
-Se on teidän paikkakuntanne väestönsuojelu.
-Siis, pidätkö sä mua potilaspaikalla?
-Siis, pidän. Se ei olisi paha asia, se olisi näin paranormaali lapsi, paranormaali suora, tukiryhmä: "lapset joilla on lapsia", paranormaali alapääheijasteen omaksuminen, psyykkisen kivun mitan kunnioittaminen ja omaksuminen.

Ettei maaseudun väestön älykkyysosamäärä huitelisi ihan jatkuvasti vajaamielisessä ja valaitumista vaativassa läheisyydessä, ja lapsiavioliitto-tilassa.
Mikähän on henkinen kuntoni?
Ei, se siedä enää ilman ihmissyöntiä mitään teetättämistä. Ei näin julkeassa ja seksirikoksiin perustuvissa syrjäytymis- ja eristäytymistiloissa, jopa samansukupuolen keskinäisessä järjestetyssä näytöksen omaisessa lisääntymisessä, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden ja kolmiulotteisuuden puuttuessa järjestetyistä raiskauksista, jotka eivät kuulu tosiaan mihinkään parisuhteen muodostamiseen, vaan psyykkiseen kipuun, haluun paranormaalista psyykkisesti kiduttaa.
- "Ei, maailma ei ole sellainen. Maailma on frustraatioton. "

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bear Girl.Side

Sulla ei ole tarvetta varmaan kuvailla ulosteita äänestäsi.
      Sulla ei varmaan ole tarvetta kuvailla tai kertoa tapahtumista, kuin ympäristöstä.
      "Ikäpäivänä se ei mene sinne työpaikalle istumaan ilman empatiaa"
      -Mulla meni koko elämä pilalle sen kehitysvammaisen kanssa.

Arvaappa minkä kehitysvammaisen? Sen nostalgisen ja progressiivisen, sen assosiaatiota laukaisemattoman, jos vastaan Sini, niin se on oma itseni, siksi se ei ole hän, no se hän, se/hän pyöreäpäisyys näkyy päälle. Osittain se oli näkymätön ja Jumalan lahjoittaminen, valaistuminen ja paikkakuntanne haluama ja vaatima väestönsuojelu.
      --Ette saa sillä tavoin sitoutua ihmisiin, vaatien... Ilman kolmiulotteista ympäristöä tuotettu harha, että saisit pitää ihmisiä kanssasi ilman kolmiulotteisuutta, frustraatiossa ja suggestiotta, pystyen tarjoaman pelkkää hypnoosi-tasoa.
      Sairaalassa toimi psykiatrinen osasto, kriisiosasto, osasto 15, jonka toiminta-malli oli, kuin abstrakti. Se oli psykolosilta osin, mielen ja hypnoosin osalta, kuin rinnan purenta, rinnan pureskelu ja näkymätön henkien ääni, -osasto sinällään...
      -En saa kovinkaan pitkästi sitoutua ihmisiin. En edes varmastikkaan halua pitkään aikaan.
      Meillä on osasto paikka ihtelle...
      -"Ihtelle", sanoi Pekka
      -Ei, en jaksa sua... En jaksa sua nyt, aariahäiriössä, en jaksa juuri nyt sosiaalisesti hektisyyden takia.
      Entä ovatko Mustat Merkurius-kuusirpit jonkinlainen tukiryhmä? Jos hänelläkin on sellaiset, onhan hänelle saatettu laittaa sellaiset, kun kunta on törkeästi, jopa ilman intimiteetti-hygianiaa pohtinut paranoiassa yksittäin ihmisen koulutusta, tarpeita ja perusturvallisuutta.
      Se syöpä, ja rintasyöpä-kampanja, mikä täällä oli menossa ilmapalloja myyden. Se tuli jo ainakin hyvin selväksi, entä ihan koko tämä psykiatria, alueiston vaatimine kolmiulotteisine viittomineen, joita käytettiin Mustien Merkurius-kuusirppien tuottamilta videoinnilta. Ne perustuva vain läheisyyteen ja libidoon ja ovat siksi vain täysin turvalliset. Siis, sosiaalityöntekijän lapselle frustraation takia ja feminiinisten ja maskuliinisten eleiden puuttuessa, fyysisellä raiskauksella ja ihmiskäsityksen vaihdolla tehtävä lapsi. Siitä saisi sitten psykiatria jatkaa ja näin hoitajalle tehtäisiin, kuitenkin ehkä täysi-ikäisellä tämän kampanjan perusteella, ihan poikalapsikin sukupuolta nuoletuttamalla, Setassa, pikkusisarellani. Samalla huolehdittaisiin pikkuveljeni ikä-häiriöstä esim. kastraatiolla.
      - "Ja sä senkun juttelet, sun suomenkielisellä sukupuolenvaihtoa tarkoittavalla nimelläsi, joka vaatii fokusaation tuottoa ja assosiaation laukaisemista, ylipainoisena."
      -Läski ei saa kytkeä kenenkään aivoja yhteen myöskään näkymättömästi. Kuntanne haluaa vielä tämän sanoa, ja alistaa ehkä tutkittavaksi.

"Kun hän on mennyt töihin hyvin julmalla yhteistä näköä kuvaavalla, taas suomenkielisellä sukunimellä, joka luo pyöreäpäisyyttä ja vaatii koko väestöltä valaistumista."
      -Meidän kuntamme on pyrkinyt siihen, että sukunimet olisivat turvallisia, sanoi Pekka.
      .-On se mulla jossain.... Mutta en kerta kaikkiaan kykene muistamaan sitä. Niitä on jotenkin hirveän vaikea muistaa, koska ette ilmeisesti pysty käyttämään sotun sukupuolta kuvaavaa väkivaltaa, sukupuolta.
      -Harmi, että se on siinä mäen alla, se tien viitta.
      Niin, se ihan sama Pekka, jolla on sellainen valkoinen paitapusero, mun inhimillisyys, empatia ja loogisuus feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta-ketjutuksen kautta tulleet sellot, ja joka näkymättömyyden, rasismin ja syrjinnän, kyseenalaistavan keskustelumenetelmän osoitus-, ohjailu-, omistusjärjestelmän takia, tarvitsee jatkuvasti apua, hektisyyden ja impulsiivisuuden luomien aivotoiminnallisten häiriöiden takia.
      -Ymmärräthän että mulla on SPR:n, Käräjäoikeuden, Amnestyn ja WHO:n takia multippeli-persoonallisuus siimoituksineen ja kiinnityksineen, vaikka ne joskus ovatkin tällä tavalla pakkolaitoksen, ja vankeuden omaisesti absurdeja.
      Absurdin, itse suorittamasi, kehosi eristyksen takia, johon et ole ihan vielä päässyt itse mukaan, kyseenalaistavan keskustelumenetelmän hektisyyden takia.
      -Voitko jättää sinin rauhaan?, kysyivät työtoverisi.
      -Mun elämä meni täysin pilalle, kun näin tän koko homman, ettei sillä tee mitään... koska se on tuollaista sukupuolista sadismia, seksuaalista väkivaltaa lähentelyä, seksuaalista sadismia, sukupuolelle.
      -Että sellaista et varmaan nyt mun jonain ympäristö hahmoterapeuttina, joka on aina näkymätön, ja rakastaa mua kovasti, kestä. Hän ei tosiaan näy...
      -Sitten mä taas tajusin, että se on taas vain sun tunne.
      Sellaista tunnekykyä ei saa varastaa....
      -Myönnän yrittäneeni tällä osastolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe