Kun sulla ei ole eleistöjä niihin.
-Ei, kyllä muhun on nyt ympäristön erityisvaikea sopeutua.
Kun tämä lahko ihan täysin sekoittaa ilmeisesti, julkisella ihmiskäsityksen vaihdolla, jota kuvailin kai viime kesänä novellina, kaksi eri ihmistä, ihan täysin toisiinsa.
-Niin, mitä vikaa siinä voisi olla feminiinisiä ja maskuliinisiä eleitä, ja sellojasi, mun selloja inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta ajatellen.
Me mietittiin pitkään mikä sua vaivaa....
- Sulla oli puhjennut väsymyksestä, joka persereikää ja anusta kosketteleva sadismi mua kohtaan, jopa mua kosketellen.
Ei kyllä sinun täytyy olla jotenkin sairas.
Ei, persereikä ja anus, eivät saa olla käyttäytymisesti eleitä, ja läheisyyttä, ja läheisyyden sosiaalisen kanssakäymisen perusta. Sun kasvojesi pitäisi sekä pystyä, että pyrkiä jatkuvasti tähän. Ja tämä on kuntanne ongelma...
-Ehkä, mutta en mä sitä voi sanoa, kun olen kuntalainen, kun olen kunnan asukas.
Näinkin olette peloissanne yrittäneet tätä järjestää....
Kun hän ihan selkeästi pelkää täällä, ja sitten voi paremmin kun Sini tulee, ja kopioi ihan yleiskuntoakin.
Mikä sillä sitten on?
Joku tällaiseen sosiaaliseen vuorovaikutukseen perustuva käyttäytymishäiriö hektisyydestä ja impulsiivisuudesta, tasapainoaistin ja sen puuttumisen laukaissut käytöshäiriö, sosiaalisesta epävarmuudesta, kai...
Voin mä vastata autenttisena psykologinakin, näin on.
-"Olet sosiaalisesti niin epävarma, että muhun sattuu parisuhteessa, käy kipeää."
Yritän juuri päästä pois tästä kuntanne luomasta vankeudesta.
Yritän juuri päästä pois tästä kuntanne luomasta eristyksestä
Yritän juuri päästä pois tästä kuntanne luomasta sulkeutuneisuudesta.
Yritämme juuri päästä pois tästä kuntanne luomasta seksuaalisesta väkivallasta.
-Siksi käyttäytymisesi täytyy muuttua.
Kukaan ei pysty olemaan heidän kuntansa luomassa seksuaalisessa väkivallassa, siihen pitää luoda fokusaatio, ja laukaista assosiaatio.
Siirrän sosiaalityöntekijälleni P.Ny
Voiko isän kanssa olevat samat nimikirjaimet olla merkki jopa väkivaltaisesta sadismista, kuin puumerkinnästä?
-Että meihin yritetään mm. alitajuntaisesti ja piilotajutaisesti vaikuttaa?
-Mää laitan sulle jotkut toiset paperit sulle, ei sun tarvi sen autistisen kanssa ollakaan.
-Että ihan murrosiän kehitystehtäviä osa hakevia...
.-Niin, siltä vähän näyttäisi.
Ongelma 9: "Et sää saa ottaa niitä mun selloja"
2
63
Vastaukset
- SIndeK-PKSS
Mun mielestä se on hyvin lähellä kuuron frigiditeettiä. Ei mä pelkään sitä, ei mä en voi koskaan sietää sitä, koska mulla on kuuro omainen.
-Mää en saa olla sukupuolisuhteessa ikään, sanoi tämä mun uusi Pekka-läääkäri. Kai hän on joku Jani... Toivon mukaan...
-Onhan sun nimi Jani... Ei taida olla, Mikkokin löytyi vielä.
Vastaa jotenkin kuuron frigiditeettiä....
"Hän oli tuhoutunut. Hänen kasvoistaan oli vedetty siimoitus, absurdisti, vähän alaspäin poskille."
Nimenvaihto voi aiheuttaa ympärirstöön samannimisyyden kaimallisuuden takia, hyvin epämiellyttäviä ja noloja tilanteita.
Feminiinisten ja maskuliinisten eleiden puuttuminen libidottomuus ja kyvyttömyys.
-Näin sä olet taas kirjoittanut papereihin, ilman vapaaehtoistyöntekijöitä, pelkkää ilmaistyötä hyväksikäyttäen.
- Kun mä en ilmeisestikkään saa edes olla tällä alalla....
-No mitä sä sitten haluaisit? Esim. lastenkoti lähtökohtana, sosionomiksi pukeutuneena.
-"No, v***u varastaa kaikki. Et sä sitten voi olla lääkäri."
-Sä vain siis olet siellä ja haluat Siniltä kaikki.
-"Meillä on sosiaalinen ongelma-tilanne, meille tuli tänne joku sinin ympäristö, näkymätön-hahmoterapeutti, ilmeisen psykoottinen, psykoosissa ja ehkä skitsofrenioissa, hän yrittää vain varastaa Siniltä kaikki." Mervi ja Harri.- Ihmiskunta Sinde
Kun mä olen lääkäri, mä en ole naispappi.
- Ja teidän on siksi oltava uhreina, jos lisääntyminen häiriintyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591