Sovimme vuokranantajan kanssa että maksamme yhden rästissä olevan vuokramme tämän kuun lopussa muiden maksujen yhteydessä (tämän kuun vuokran). Nyt vuokrantaja ilmoitti, siis NYT että hän tulee asuntoomme huomenna tarkastamaan asuntoa, jos emme avaa hän tulee omilla avaimilla sisään ja aikoo myydä asunnon. -Meidän on poistuttava asunnosta heti-
Tiedossa on myös ettei asunto ole menossa myyntiin vaan vuokralle toiselle henkilölle.
Eikö tosiaan ole vuokralaisen turvaa? ei mitään?
Toistaiseksi voimassaolevan vuokrasopimuksen purku + muuta
3
190
Vastaukset
- ihmetteleväinen
ja tuli mieleeni että kun teimme vuokrasopimusta, teimme sitä PITKÄKSI aikaa. Vuokranantaja lupasi todistajan kuullen että hän ei ole ainakaan 10-20 vuoteen myymässä asuntoa. Tällä ei ole väliä mutta mieleen vain tuli..
- voihan asunnon myydä
Vuokranantajalla on oikeus tarkastaa huoneisto kerran/kaksi vuodessa, mutta siitä on SOVITTAVA vuokralaisen kanssa. Oikeutta tulla omin avaimin ei ole (=kotirauhan rikkominen). Myydä hän toki voi, mutta ei hän ilmeisesti ole teitä vielä irtisanonut? Eli on teillä joka tapauksessa joko kolmen tai kuuden kuukauden irtisanomisaika (siis kun vuokranantaja irtisanoo), riippuen siitä kuinka kauan olette asunnossa asuneet. Odotelkaa rauhassa mitä tuleman pitää.
- sopimustentuntija
eipä hätää. sanot, että kyseinen päivä ei sovi. jos tulee, niin teet rikosilmoituksen. poliisi on ystävä.
itse olen tehnyt vastaavassa tapauksessa. tosin minulla ei ollut jäänyt vuokria rästiin, mutta se ei liity tähän asiaan edes vähää alusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462