Saloon ollaan rakentelemassa iki omaa kauppahallikeskusta.
Tästä on ilmoiteltu ja uutisoitu näkyvästi paikallisissa lehdissä.
Mutta jokaisessa ilmoituksessa tilanne on muuttunut ja vaikeutunut.
On etsitty yrittäjiä,ensin suuremmalla,sitten alentuneella vuokralla.
On muka tulossa vuokralaisia Turusta saakka,paikasta tietämättä!
Nyt on paikka löytynyt,mutta ei ole saatu rakennuslupaa,kestää kuu-
lema Salossa 4-6 viikkoa. Eli ongelma on SALON KAUPUNGIN.
Onkohan kuitenkin kyse tämän yrittäjän ammattitaidottomuudesta,
ei hallin perustaminen ole näin helppoa,saatika että rakennetaan
vähän muuallekin,ehkä jopa ulkomailleasti. TUNTUU HÄMÄRÄLTÄ.
SALON KAUPPAHALLIN PUUHASTELIJA
9
311
Vastaukset
- KOKEMUSTA ON
Paa valot loppuu hämäryys...Rakennusluvat kestää jos ei oo risumajasta kyse...
jos sait valot päälle lueppa lakiviidakko jossa yrittäjät taistelee lupa-asioiden kanssa jA JOKA LUPA MAKSAA NIIN P.STI- opåä
Ei se lupien hakija ihan p.a. ole.
On sen hallin omistaja. - epäreilua tosin...
opåä kirjoitti:
Ei se lupien hakija ihan p.a. ole.
On sen hallin omistaja.Kyl se valitettavast vaan yrittäjä joutuu hakeen luvat, ei vuokraisäntä
- SALO 2000 LUVULLE :)
Miten joku voi olla niin hölmö, ettei tajua kuinka tärkeää kaikki uusi on... Salossa oma meininki ?
tosin onneksi ei kaikilla :)
Jokaiselle itsensä työllistävälle yrittäjälle saati uusia työpaikkoja tekeville hatun nosto.
Asiattomille kateellisille suunpieksäjille oma tuppukylä , jossa voivat piereskellä ja sylkeä kattoon ja puhua mitä haluavat.- syön makaraa
Saalo 2020-lluvule.
Me kaiki tajjuame tärkeydellisyyten. Kaupahali anta meilen työtä ja toimentuloo.
Sixi meitän pitää aina ostaa Kaupahalista makkaraa.
- yritäjä yy.
KAUPPAHALLI on jo perustettu ja se sijaitsee Mölly Mälöniis paarissa.
Siellä saat juota viinaa ja jos alkaa hiukaseen, saat ostaa Kaupahallista Suomi makkaraa ja meetvuussia.
Sitten lisää viinaa.- jesse 15 vee
Onk sielä mitää rippareita? Elikkä semmosii ämmii ku näyttää tisssii ja perrsettä ja vitttuu? Jos ei oo, sitten mä en tuu.
- jej jej jezze
jesse 15 vee kirjoitti:
Onk sielä mitää rippareita? Elikkä semmosii ämmii ku näyttää tisssii ja perrsettä ja vitttuu? Jos ei oo, sitten mä en tuu.
Toivossa on hyvä elää sanoi 'jesse 15 vee'.
Alunperin se taisi olla lapamato..
- Anonyymi
Minä en ainakan mee sinne kauppahallin kuma olen Osuuskauppan jäsen ja saan sieltä Ponuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550