Raittiina, eikä anneta ketujun katketa. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia, jne
Lauvantai 28- huthikuuta 2012
4
62
Vastaukset
- skarppi tissuttelija
Olettko nyt ihan varmasti selvinpäin? Eilen kirjoitit PREjantai ja tänään otsikossasi luki LauVantai. Jos todella olet selvinpäin, voisit nyt raittiina joutessasi muistutella mieleesi oikeinkirjoitusta, ymmärrän kyllä, että viinassa liotetut aivosi ovat hieman ruosteessa kaiken läträämisen jälkeen, mutta usko pois, se kannattaa, nimittäin se oikeinkirjoituksen harjoittelu. Raittiudesta en tiedä tuon taivaallista, kohtuudesta sitäkin enemmän.
- AA:n kyylä
Olet alkoholisti. Uskallan väittää näin, koska olet ilmiselvästi juonut useita alkoholiannoksia elämäsi aikana.
Kohtuukäytön raja on yksi ravintola-annos kymmentä vuotta kohden. Eli yhden alkoholiannoksen nauttimisen jälkeen tulee pitää kymmenen vuoden tauko, muuten olet alkoholiriippuvainen alkoholisti.
Hakeudu heti AA:n penkkien tykö kuuntelemaan sanomaa, joka toivuttaa sinutkin. - skarppi tissuttelija
AA:n kyylä kirjoitti:
Olet alkoholisti. Uskallan väittää näin, koska olet ilmiselvästi juonut useita alkoholiannoksia elämäsi aikana.
Kohtuukäytön raja on yksi ravintola-annos kymmentä vuotta kohden. Eli yhden alkoholiannoksen nauttimisen jälkeen tulee pitää kymmenen vuoden tauko, muuten olet alkoholiriippuvainen alkoholisti.
Hakeudu heti AA:n penkkien tykö kuuntelemaan sanomaa, joka toivuttaa sinutkin.Hah hah.. Osui ja upposi. Myönnän, elämäni aikana olen nauttinut useita annoksia alkoholia. Mutta uskallan väittää, etten ole alkoholisti. Olen 58-vuotias ja elämäni on reilassa. Omistusasunto säännöllinen kohtuullinen toimeentulo. Lähiverkosto toimii. Terveys ok. Pidän mielessäni tuon AA:n, jos joskus tarvetta tulee. Epäilen kyllä sitä, eiköhän se tarve olisi tullut jo aiemmin.
- Kylmät kädet
Hitto mää repeilen vieläkin sille videolle, jossa oliko se raitis vaikko touni, joka yritti surffata siellä meren rannalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701