Onneksi Windowsille on F-SECURE ja NORTON! Kohta myydään valkokenkäisille maccihomoille ylihintaan virusskanneria. Windowsille on Avirat ja vehkeet ilmaiseksi!
"Tervetuloa Microsoft-maahan Macintosh!"
9
199
Vastaukset
- iMac....
Miksi osallistuisin Windowsvirusten ja haittaohjelmien metsästykseen?
- 10+7
Kannattaisi kun Applen laitteisiin tehtaillaan viiruksia, alkaa olla kannattavampaa kun ihmiset uskovat Applen mainospuheisiin "viirukset eivät tartu mäkkeihin" ja sitten suhailevat ilman minkäänlaista turvaa.
- Kysyn vain
10+7 kirjoitti:
Kannattaisi kun Applen laitteisiin tehtaillaan viiruksia, alkaa olla kannattavampaa kun ihmiset uskovat Applen mainospuheisiin "viirukset eivät tartu mäkkeihin" ja sitten suhailevat ilman minkäänlaista turvaa.
Tätä on höpötetty jo yli kymenen vuotta. Missä ne virukset on? Ei ole näkynyt muutamaa troijalaista lukuunottamatta. Ilmeisesti syy on joko siinä, että niitä ei osata tehdä, tai siinä että niitä ei kannat tedä,koska kukaan ei osta noita virusskannereita.
Eikös nuo virukset ole noiden torjuntayritysten tekemiä. Sama tapa kuin sikainfulenssa taudissa ihmispuolella. Nuo rokotefirmat laittoivat tekemänsä taudin liikkelle ja kiristivät sillä rahaa valtioilta. http://bit.ly/IdlLXi
Samoja Macin tietoturva-aukkoja käyttää jo moni muukin haittaohjelma kuin vain Flashback. Flashback oli vain ensimmäinen noihin aukkoihin.Kysyn vain kirjoitti:
Tätä on höpötetty jo yli kymenen vuotta. Missä ne virukset on? Ei ole näkynyt muutamaa troijalaista lukuunottamatta. Ilmeisesti syy on joko siinä, että niitä ei osata tehdä, tai siinä että niitä ei kannat tedä,koska kukaan ei osta noita virusskannereita.
Eikös nuo virukset ole noiden torjuntayritysten tekemiä. Sama tapa kuin sikainfulenssa taudissa ihmispuolella. Nuo rokotefirmat laittoivat tekemänsä taudin liikkelle ja kiristivät sillä rahaa valtioilta."...muutamaa troijalaista lukuunottamatta."
Mutta kun
"Uusi versio asentuu Mac-tietokoneille kysymättä koneen käyttäjän lupaa, joten haittaohjelman asentumista on vaikea huomata."
Ja
"Lisäksi uusi versio osaa piilottaa jäljet asennuksista, sillä se poistaa Java-kansiosta asennuksessa käytetyt väliaikaiset tiedostot,..."
Voi voi sentään...
http://bit.ly/IiaXDN
- moninaisuus
Se vasta vaarallista olisi, jos kaikki käyttäisivät samaa windowsversiota.
Maajussit sen tietävät, että monokulttuuri tietää katovuoden sattuessa konkurssia, ellei EU avusta. "Multikulttuurissa" jää aina joku sato henkiin ja tuottaa tulosta. - inha windows!
On tuo windows aika reikäinen käyttis. Vaikka on virustorjunnat sun muut niin siltikin se imee haittaohjelmia solkenaan.
Macissä on virustorjunta itse käyttöjärjestelmässä ja silti imee haittaohjelmia kun macciä paikataan hälläväliä tyylin kun "Macciin ei ole haittaohjelmia"
- Rakkaani-Windows!
Jo 7 vuotta Windowsia - eikä yhtään virusta tai haittaohjelmaa! Itse asiassa - linuxit ovat tuhonneet eniten minun käyttöjärjestelmiä, enemmän, kuin mikää muu syy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701