Mihin perustuu hengellisten johtajien arvovalta?
Onko seurakuntien johtajat lähempänä Jumalaa ja Jeesusta, saaden suoraa Hengen opetusta, kuin seurakuntalaiset, vai ovatko he inhimillisesti älykkäimpiä, kun seurakuntalaiset?
Hengelliset johtajat ja arvovalta?
33
205
Vastaukset
- b.d-ew-3
Se perustuu...:
"usko tai kuolet" luciferilaisuuteen! - su
Seurakuntien johtajat, kirkkoneuvostot, täynnä "silmäätekeviä " napamiehiä ja naisia. Myös palkallisia, lasten kastajia, ehtoollisviinin tarjoajia, avioparien vihkijiä, ja ruumiin siunaajia. Puolityhjälle kirkolle palkkanasa edestä sarnaajia raamatusta. Arvostus on sen mukainen.
"Hengelliset johtajat" joita on lahkolaispiirien suurimmat vallankäyttäjät.
He käyttävät valtaansa omien näkemyksiensä mukaan, joka on alistava ja tuomitseva. Heidän arvovaltansa perustuu, pelotteluun ja raamatulla alaisiaan päähän lyöntiin. Arvostus on sen mukainen. - Jeesus on Herra....
Hyvä kysymys.
Vastaus taas riippuu siitä, keistä johtajista on kyse. Monet nykyiset hengelliset johtajat ovat virassaan lähinnä lihottamassa pankkitiliään ja tyydyttämässä vallan himoaan.
Taas jos ajatellaan sitä, mitä hengellisen johtajan pitäisi olla, niin ei inhimillisellä älyllä ole siinä mitään tekemistä. Muista mitä raamatussa sanotaan: kuinka teidän kutsumisenne oli, ei joukossanne ollut monta jalosukuista... ja toisaalla: sen, joka ei mitään ollut Jumala valitsi, saattaakseen häpeään sen, joka jotain luulee olevansa...
Ehdottomasti hengellisten johtajien tulisi olla lähellä Jeesusta, mutta aina niin ei ole. Tähänkin sopii raamatun ohje: hedelmistään puu tunnetaan.
Siis hengellisten johtajien tulisi olla Jumalan valitsemia, ei inhimillisesti katsoen sopivia, oikein koulutettuja, tai sopivaan sukuun syntyneitä.
Raamatullisessa mallissa seurakunta kasvaa koko ajan ja johtajia tarvitaan koko ajan lisää, niinpä siellä moititaankin meitä: te, joiden olisi jo aikaa pitänyt opettajia oleman... Siis raamatullinen malli on, että kaikista tulee hengellisiä johtajia, kaikkien pitäisi pystyä oppimaan Jumalan Sanasta, sisäistämään sitä ja sen jälkeen opettamaan sitä muillekin.
Tämä on nykyään vääristynyt. Nyt meillä on paavi tai piispa tai lapinmies tai joku muu, joka johtaa ja pitää kynsin hampain kiinni omasta vallastaan ja asemastaan, vaikka ei ole siihen sovelias.
Eikä ymmärretä sitä, että Jumalan valtakunnassa työtä riittää kaikille, ei tarvi tapella siitä kuka saa kertoa evankeliumia, se kuuluu kaikille.
Isojakin Hengellisiä johtajia tarvitaan, mutta niiden pitää olla Jumalan kutsumia ja paikalleen asettamia. Sellainen ei ylpeile, eikä pyri määräilemään toisia, ei ole kaikkitietävä eikä arvostelun ja palautteen yläpuolella. Päinvastoin sellainen johtaja on avoin vuorovaikutukselle, hän haluaa palautetta, varsinkin negatiivista, oppiakseen. Hän ymmärtää oman asemansa ja täyden riippuvuutensa Jumalasta, ja se pitää hänet nöyränä ja pakottaa ottamaan vastaan palautetta ja valvomaan omaa tilaansa ja opetustaan. - Jumala ompi linnamme
Jumala loasta nostaa köyhän ja asettaa ruhtinasten rinnalle.
Jumalan Rauhaan....- v.d.w-w-
tuskimpa murhaajia ja pedofiilejä... mutta epäjumalanne ehkä...
Laista luopuneet uskontunnustuksen luciferilaisuudelle antaneet rikolliset uskovaisten ruhtinaan rinnalle hiilihangon heiluttajaksi!
- ?exit
Onko seurakuntien johtajat lähempänä Jumalaa ja Jeesusta, saaden suoraa Hengen opetusta, kuin seurakuntalaiset, vai ovatko he inhimillisesti älykkäimpiä, kun seurakuntalaiset?
Uskallan epäillä, koska olen epäilevä Tuomas. Lienevät nämä johtajat nostaneet itsensä lähemmäksi hengen opetusta ilman seurakunnan valtuutusta? Tai mitä lie? Paras pappi saarnaa syntiset helvettiin ja tosiuskovaiset saavat armon pönttöön kiivetessään ja suurella äänellä syntisyyttään julistaen. Suurimman rahallisen potin kerää seurakunnasta puhuja, joka puheellaan liikkeellesaattaa parannuksentekoon suuren määrän syntisiä! Siunausta, armoa ja rauhaa kaikille syntisille! - hannu w.
Miksi uskon johtajisto ei kerro suoraan, että heillä on elävä yhteys Jeesukseen, tai Jumalaan, tai Luojaan? Koska heillä ei ole, joten he palvelevat kuollutta Jeesusta, Jumalaa, tai Luojaa.
Jos he sanovat heillä olevan koulutuksen, niin he ovat LEIPÄPAPISTOA, vailla elävää yhteyttä.
Miksi nykyään ei enää uskota elävään yhteyteen?- ööö...
Kuules Hannu.
Kyllä minulla on elävä, suora yhteys.
Mutta sellainen seurakuntalainen, tai johtaja, jolla sitä ei ole ei usko siihen. He eivät osaa puhua siitä, kun eivät tiedä mitä se tarkoittaa.
Ei koulutuksessa sinänsä mitään pahaa ole, sellainen seurakunta, jossa kaikki opettajat ovat itseoppineita, harhautuu väkisin, koska keskitytään korostamaan jotain tiettyä asiaa, osa-aluetta, mutta ei yleensä edes lueta koko raamattua, puhumattakaan että otettaisiin koko raamatun ilmoitus...
Asiat pitäisi laittaa arvojärjestykseen. Paavalilla oli aikansa paras mahdollinen teologinen koulutus, kuitenkin hän piti sen roskana Kristuksen tuntemisen rinnalla. Avainasia on siis Kristuksen tunteminen. Elävä yhteys.
Toisaalta ei koulutusta tulisi väheksyäkään, raamatussa myös kehutaan entisiä kirjanoppineita, jotka olivat oppineet tuntemaan Jeesuksen, kuinka he ammentavat varastostaa esiin uutta ja vanhaa, siis kykenevät selittämään VT:n kirjoitukset ja osoittamaan sieltä, että Jeesus on Kristus, Messias... - b.fd-.ew
ööö... kirjoitti:
Kuules Hannu.
Mutta sellainen seurakuntalainen, tai johtaja, jolla sitä ei ole ei usko siihen. He eivät osaa puhua siitä, kun eivät tiedä mitä se tarkoittaa.
Ei koulutuksessa sinänsä mitään pahaa ole, sellainen seurakunta, jossa kaikki opettajat ovat itseoppineita, harhautuu väkisin, koska keskitytään korostamaan jotain tiettyä asiaa, osa-aluetta, mutta ei yleensä edes lueta koko raamattua, puhumattakaan että otettaisiin koko raamatun ilmoitus...
Asiat pitäisi laittaa arvojärjestykseen. Paavalilla oli aikansa paras mahdollinen teologinen koulutus, kuitenkin hän piti sen roskana Kristuksen tuntemisen rinnalla. Avainasia on siis Kristuksen tunteminen. Elävä yhteys.
Toisaalta ei koulutusta tulisi väheksyäkään, raamatussa myös kehutaan entisiä kirjanoppineita, jotka olivat oppineet tuntemaan Jeesuksen, kuinka he ammentavat varastostaa esiin uutta ja vanhaa, siis kykenevät selittämään VT:n kirjoitukset ja osoittamaan sieltä, että Jeesus on Kristus, Messias...Paavalilla oli tosiaan paras koulutus, luciferin antama!!
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Tosin, Paavali katui että oli pirun kyytiin noussut mutta kuten tuosta Paavalin oman sanan raamatun tekstistä selviää niin Paavali ei luciferista eroa saanut!
JOS Paavali olis Jeesuksen tuntenut ja JOS olis Jeesuksen oppeja seurannut niinkuin Paavalista valehdellaan niin Paavali EI OLIS yhteiskunnan leskiä, vähävaraisien köyhien auttajaa tapattanut mutta luciferilaisena tapatti niinkuin luciferilaiset teettää tänäänkin joka Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä Heitä pilkaten! (Mm. 2000-luvun noitavainot.)
Esim. tämän kristityn luciferilainen Paavali tapatti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos - hannu w.
ööö... kirjoitti:
Kuules Hannu.
Toisaalta ei koulutusta tulisi väheksyäkään, raamatussa myös kehutaan entisiä kirjanoppineita, jotka olivat oppineet tuntemaan Jeesuksen, kuinka he ammentavat varastostaa esiin uutta ja vanhaa, siis kykenevät selittämään VT:n kirjoitukset ja osoittamaan sieltä, että Jeesus on Kristus, Messias...Kuuleppas ööö nimimerkki nyt minua, joka ketjun aloitin.
Kuules Hannu.
Kyllä minulla on elävä, suora yhteys. Näin sinä kirjoitit minulle. Kertoisitko nyt minulle yhteytesi kautta saamiasi sanoja ja asiatietoja, olisi hyvin mielenkiintoista tietää, onko yhteytesi päivittäistä ja suoraa puhetta aivoihisi, vai kirjoituttaako yhteytesi sinulla ns. aivoluistoa käyttäen? - teu.
b.fd-.ew kirjoitti:
Paavalilla oli tosiaan paras koulutus, luciferin antama!!
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Tosin, Paavali katui että oli pirun kyytiin noussut mutta kuten tuosta Paavalin oman sanan raamatun tekstistä selviää niin Paavali ei luciferista eroa saanut!
JOS Paavali olis Jeesuksen tuntenut ja JOS olis Jeesuksen oppeja seurannut niinkuin Paavalista valehdellaan niin Paavali EI OLIS yhteiskunnan leskiä, vähävaraisien köyhien auttajaa tapattanut mutta luciferilaisena tapatti niinkuin luciferilaiset teettää tänäänkin joka Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä Heitä pilkaten! (Mm. 2000-luvun noitavainot.)
Esim. tämän kristityn luciferilainen Paavali tapatti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanosörvelö valhettelee Paalia ei ollut vielä olemassakaan kun
Stefaanus oli kivitys kohteena , SE OLI KANSA KUN SEN
SUORITTI . HYVIN SAATTOI OLLA , Sauluksen toimesta.
Mutta ei Paavalin se on selvitetty jo monasti , miksi
et ala jo uskomaan menetän luottamusta sinuu..
- su
E¤nsiksi ööö, oletko aivan varma, että sinulla on elävä suora yhteys, niin...minne?
Koko raamatun lukuja ja niiden merkitystä et hallitse. Niitä ei hallitse kukaa. Joka näin väittää, hän on mielikuvitukseltaan yliverto.
Laitetaan sitten asiat oikeaan järjestykseen. Paavali oli ovela pelimies. Jos hän olisi ollut rehellinen, ei häneltä olisi päätä katkaistu.
Pelimiehiä löytyy seurakunnista niin kuin sen ulkopuolisista uskonpiireistä. Kaikki pelaavat omaan pussiinsa, kertomalla oman tarinansa raamatuntuntemuksestaan. Hän nauttii kuulijoiden valtaansa saamisesta.
Kaikissa ihmisissä on itselleen ja lähimmäisille rehellisiä. Niin uskonpiireissä, seurakunnissa kuin niiden ulkopuolisissa ihmisissä. Mutta on myös "ryöväreitä" jotka ovat kaukana todellisesta lähimmäisen todellisen hädän auttamisessa. He jotka kertovat vain tietävän raamatustakin kaiken.
Miksi sinulla on nimimerkki ööö? Missä oikea nimimerlkki. miksi et käytä sitä? - #
Hupsista Savon ukko, miun mielestä Paavalilta lähti pää, koska hän oli rehellinen. Näin minä olen asian ymmärtänyt, mutta voin tietysti olla väärässä. Vastaväitteeksi ei nyt kelpaa örvelön pelkkä jankkaaminen.
Jollain tavalla saa sellaisen käsityksen, että luet ja tiedät eri uskonnoista ja yrität koota niistä jonkinlaisen yhteevedon, johon voisit uskoa. Pitääkö paikkansa?
Joskus vastasit kysymykseen anteeksi saamisesta ja antamisesta.
"Olen nyt selittänyt sinulle"jollekkin""
# tätä merkkiä sanotaan risuaidaksi, mutta sanoa voi miksi tahtoo, vaikka risuparraksi, jos se helpottaa hahmottamista jotenkin. - su
Heh, jotenkin minulla on sellainen tuntu, joka vaihtelee nimimerkkiään, hän pakoilee vastuutaan ja on epäluotettava, puhuu puuta heinää joiskus.
Tuosta Paavalista olen todella erimieltä kanssasi. Hän oli todella pelimies ja pelimiehelle usein käy huonosti. se siitä.
Minun tietopohjani eri uskonoista ja uskonliikkeistä ei ole mikään suuri.
Kun vain käsitän yhden suuruuden Jumalan, niin en oikein ymmärrä miksi hänestä tehdään niin monenlainen valtias, Joskus tuntuu, että hänellä ei olekkaan jonkun mielestä valtaa. Valta on siirretty ovelasti aivan toiseen kerrostumaan.
Alinkerros portaiden alapäässä on lahkolaissaarnaaja maalllikkopappi. Joka lukee ja selittää raamatullista Jumalan sanaa omalla tuomitsevalla tavallaan. Sanoisipa joskus, että Jumala on hyvyys, armo ja suojeleva.
Näistä ei nyt mitään yhteenvetoa tarvitse vedellä, kun tietää ja tuntee
kuka todellinen Herra meitä vahtii. Voihan sen Jumalan voiman ja hengen siirtää jonkun muun kunniaksi, jos joku niin sen haluaa ja näkee
Apostolit olivat mestareita sepustaessaan Jumalasta ihmeellisiä tarinoita.
Mitä Jeesukseen tulee, hän oli suuri Jumalansa palvelija ja opettaja. Mutta hän opetti omaa kansaansa Herran nuhteeseen. Hänen opetuksista ja sanoista tulisi kaikkien uskonliikkeidenkin ottaa oppia. Eikä
ripustaa orjantappuroita kuulijoittensa päälle jotka kuuluivat vain Jeesuksen kärsimyksiin, kansansa ja uskonsa puolesta. Jeesus kuoli siihen aikaan samoin kuin moni muukin tuomittu ristillä, oli sitten oikea tai väärä tuomio. Jeesuksella väärä. Nämä samat tuomitsevat kahelit nyt toitottaa Jeesuksen suuruutta, eri muodoin kyllä.
Minä pidän Jumalaa ainoana oikeana suojelijanani ja viimeisenä tuomarina. Siihen ei mikään muu voi vaikuttaa. En tiedä, taidan kuulua yhden miehen uskonnolliseen lahkonliikkeeseen näillä asenteillani ja
uskomuksillani. Mutta luulisin ja uskovani olevani yhtä" autuas"kun viimeiseen lepoon päästyäni, kuin joku tuomioita julistava maallikkosaarnamies..
Minä pidän Jumalani. Minä pidän nimimerkkini. Otan kummastakin vastuun.- su
Ei vaiteskaan
- teu.
Minä uskon että Apostolit oli ,paljon enemmåän tekemisessa JEESUKSEN kanssa , kuin Jumalan , noin näkyvästi eläessä.
Mutta kaikilla oli Rakkus suhde myös Jumalaan . Jossakin
vaiheessa heille sanottiin , että Jeesus on se joka toimii Tuomarina , kun Hän tulee toisen kerran Maan päälle,ja siten
Hän toimii eri nimisenä, kuitenkin Hänelle on annettu kaikki
valta Taivaassa ja Maanpäällä , tähän minä uskon.. - v.d-ew-w
teu. kirjoitti:
Minä uskon että Apostolit oli ,paljon enemmåän tekemisessa JEESUKSEN kanssa , kuin Jumalan , noin näkyvästi eläessä.
Mutta kaikilla oli Rakkus suhde myös Jumalaan . Jossakin
vaiheessa heille sanottiin , että Jeesus on se joka toimii Tuomarina , kun Hän tulee toisen kerran Maan päälle,ja siten
Hän toimii eri nimisenä, kuitenkin Hänelle on annettu kaikki
valta Taivaassa ja Maanpäällä , tähän minä uskon..sinä uskot luciferiin ja sen epäjumaliin!
tarviitko omien kirjoituksesi vahvistuksia?
- #
Hyvä, pidetään nimimerkkimme. En ole minäkään kirjoittanut millään muulla nimellä.
"Olen nyt selittänyt sinulle"jollekkin"" tämä teksti oli aloittamastasi "Nyt kun te lestadiolaiset menette"keskustelusta
Luojan edessä olemme saman arvoisia syntisiä kaikki. Tuntuu vaikealta uskoa, ettei mikään meidän oma työ auta vähääkään pelastukseen, vaan kaikki on armosta anteeksi annettu, mutta niin se vain on. Muutenhan koko raamatussa ei olisi mitään järkeä. Tämä on minusta se asia, joka erottaa kristinuskon muista uskonnoista.
Mutta se anteeksianto ei missään tapauksessa tee mitään tekemättömäksi, eikä kumoa maallista lakia.
Tämä on minun näkemys anteeksisaamisesta.
Tuota sinun käsitystä Paavalista pelimiehenä en ymmärrä. Miksi ei Jumala voi ottaa käyttöönsä niin hyvää työkalua.
Vainojen aikaan tapettiin lukematon määrä kristittyjä, mutta heidän kuolemansa vain lisäsi kristinuskon leviämistä, koska he niin rauhassa menivät kuolemaan.
Miksi yksi kuolema saa aikaan pelimiehen ja muista tulee marttyyreita. Kaikkihan he olivat kääntyneet aikaisemmasta elämästään. - Hannu Warvas.
ALOITUS KYSYMYS OLI:
Yhtään oikeaa vastausta kysymykseeni en ole saanut! Olen ketjun aloittaja ja tiesin jo silloin, etten saa oikeaa vastausta, olin nimittäin livenä tehnyt nuo kysymykset seurakuntajohtajille.
VÄITÄN:
Teillä ei ole kellään suoraa puheyhteyttä Jumalaan, eikä Jeesukseen.- v.d.ew-
"VÄITÄN:
Teillä ei ole kellään suoraa puheyhteyttä Jumalaan, eikä Jeesukseen. "
luciferia palvelevilla ei todellakaan ole yhteyttä muohin kuin luciferiin ja sitä palveleviin epäjumaliinsa! - #
Ilmeisesti missään seurakunnassa ei ole suoraa puhe yhteyttä Jumalaan eikä Jeesukseen, mutta löytyi sentään yksi, v.d.ew-. En tiedä mihin joukkoon hän kuuluu, mutta hänellä ainakin tuntuu olevan erehtymätön tieto oikeasta. Tieto on kuulema salaista, eikä sitä sen takia voi paljastaa muille vielä.
Olen yrittänyt kysyä syytä, miksi Paavali oli takinkääntäjä, mutta ei hän, eikä savon ukko ole sitä osannut perustella. - b,.df-.e_
# kirjoitti:
Ilmeisesti missään seurakunnassa ei ole suoraa puhe yhteyttä Jumalaan eikä Jeesukseen, mutta löytyi sentään yksi, v.d.ew-. En tiedä mihin joukkoon hän kuuluu, mutta hänellä ainakin tuntuu olevan erehtymätön tieto oikeasta. Tieto on kuulema salaista, eikä sitä sen takia voi paljastaa muille vielä.
Olen yrittänyt kysyä syytä, miksi Paavali oli takinkääntäjä, mutta ei hän, eikä savon ukko ole sitä osannut perustella.Paavali luciferia palvelevana oli yksi rikollisen kristinuskon perustajista.
Valkeuden enkelinä esiintyvä rikollijen joka tapatti ihmisiä ja eksytti ihmisiä uskomaan häneen, valehteli kohdanneensa Jeesuksen jne. niinkuin Jeesuksella ei muka olis ollut ihmisiä laittaa asialle!!!
Paavali itse on sen tunnustuksen raamatussa antanut joten Paavalin palvelijat ovat luciferilaisia.
- #
Ihmisiä hyvinkin laittoi asialle. Minusta Paavali täältä katsoen on vaikuttanut ihmiseltä. Se sama kiusaaja vaivaa meitä kaikkia, sinuakin näköjään.
Kun huomaa olevansa todella viallinen, niin joutuu myöntämään kaikki suuret teot Jumalan teoiksi, eikä niistä voi ottaa kunniaa itselle. Jotenkin noin minä sen ajattelen tapahtuneen Paavalille.
On varmaan ollut hirveä huomata, että on metsästänyt täysin viattomia ihmisiä. Sitä suuremmalta varmaan on tuntunut kutsu levittää oikeaa Jumalan sanaa.- n-fd-de-w
Olet varmaan kuullut puhuttavat "Jumalan Sanan" raamatusta!
MUTTA
Tiesitkö, ettei sitä kokonaisuudessaan ole koskaan ollutkaan KIRJOITETUSSA MUODOSSA!!!
SILLÄ
rikollinen kristinusko jonka perustajis yksi oli Paavali, tappoivat ja tapattivat Jeesusta seuranneet KRISTILLISET.
Paavali esiintyi kristillisten seurassa näyttelemällä kristillistä kristittynä ja kavaltamalla kristillisiä seuralaisilleen jotka tappoivat kristillisiä Paavalin antamien tietojen perusteella. Kunnes lopulta kristilliset tulivst tietoiseksi, että Paavali oli kavaltaja niin kivittivät Paavalin melkein hengiltä ja sen jälkeen Paavalista tuli epilepsiaa sairastava mutta säilytti siltä paikkansa luciferilaisuudessa.
Syynä niihin kristillisten murhaamisiin oli se, että Jeesusta seurannailla kristillisillä oli AITO JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN PYHÄ RAAMATTU muisti tietoina JA SEN VUOKSI kristityt TAPPOIVAT KRISTILLISIÄ ETTEI JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMAT TIEDOT TULISI IHMISTEN TIETOON. Paavali sai pienen osan niitä tietoja mutta ei edes ymmärtänyt kaikkia.
Raamatussa on Jumalan ja Jeesuksen Omaa Sanaa mutta ilmeisesti vain ne jotka ehti tulla ihmisten tietoisuuteen JO ENNEN JEESUKSEN MURHAAMISTA!
SIIS
rikollisen kristinuskon toimesta ihmiskunta ei koskaan saanut JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN RAAMATTUA vaan rikollisten; luciferilaisuudelle väärentämän raamatun jota jatkuvasti edelleenkin väärennetään luciferilaisuudelle mieleiseen muotoon. Opetuslasten tekstit ovat monilta osiltaan väärennetty. Jumalan ja Jeesuksen Lain tekstiä on väärennetty jne.
ja
niitä väärennettyjä tietoja hyväksi käyttäen luciferilaisuus ohjaa uskovaisia vapaamuurari piispojen, pappien kanttoreiden jne ollessa laumansa paimenia! 33 asteen valan luciferille antaneilla on enemmän vaikutusvaltaa kuin aivopestyt uskontunnustuksen antaneet tietämättää luciferia palvelevina uskovaisina itse tajuavat vaikka uskontunnustuksessaan ovat sen tunnustaneet!
siis
Jeesuksen ilmoituksen mukaan jokainen ihminen syntyy Jumalan Valtakunnan kaltaiseksim ei rikolliseksi luciferilaiseksi
JOTEN
luciferilaisuuden rikollisuuden toimesta ihmisistä aivopestään uskovaisia uskontunnustuksen mukaisiksi ymmärtämättömäksi, järjettömäksi ja ihmisyyden kieltäneiksi sieluttomiksi rikollisiksi Jumalallisuudesta pois eksytetyiksi! Tuo kaikki selviää ihan tavallisen ihmisen järjellä; KUKAAN; JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAINEN IHMINEN:
-ei tapa ja tapata omia uskovaisia, pikku lapsiakaan
-ei tapa ja raiskaa vainajia, ei edes pieniä lapsia
-ei pilkkaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä esim. HEIDÄN NIMISSÄ RIKOKSIA TEHDEN!
jne...
Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen LAIN kieltämiset, rikolliset rippi ja salarippi opit jne ovat varma merkki rikollisuudesta. MILLÄÄN JUMALALLISUUDEN JÄRJESTÖLLÄ EI OLE SALASEURA RITUAALEJA! Sellaisia salaseuroja, seurakuntia jne EI OLE JEESUS PERUSTANUT!
Tällaiset valheellisuudet EIVÄT KUULU JUMALALLISUUTEEN VAAN NÄMÄ OPIT OVAT rikollisuuden luciferilaisuutta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
MATTI
17.2.2012 21:05
....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
Fered.
28.10.2011 23:00
Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
teuta
18.9.2011 07:19
-Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
että Hän sen pyhittäisi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen.
jne....
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin." - b.f-e3-
n-fd-de-w kirjoitti:
MUTTA
Tiesitkö, ettei sitä kokonaisuudessaan ole koskaan ollutkaan KIRJOITETUSSA MUODOSSA!!!
SILLÄ
rikollinen kristinusko jonka perustajis yksi oli Paavali, tappoivat ja tapattivat Jeesusta seuranneet KRISTILLISET.
Paavali esiintyi kristillisten seurassa näyttelemällä kristillistä kristittynä ja kavaltamalla kristillisiä seuralaisilleen jotka tappoivat kristillisiä Paavalin antamien tietojen perusteella. Kunnes lopulta kristilliset tulivst tietoiseksi, että Paavali oli kavaltaja niin kivittivät Paavalin melkein hengiltä ja sen jälkeen Paavalista tuli epilepsiaa sairastava mutta säilytti siltä paikkansa luciferilaisuudessa.
Syynä niihin kristillisten murhaamisiin oli se, että Jeesusta seurannailla kristillisillä oli AITO JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN PYHÄ RAAMATTU muisti tietoina JA SEN VUOKSI kristityt TAPPOIVAT KRISTILLISIÄ ETTEI JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMAT TIEDOT TULISI IHMISTEN TIETOON. Paavali sai pienen osan niitä tietoja mutta ei edes ymmärtänyt kaikkia.
Raamatussa on Jumalan ja Jeesuksen Omaa Sanaa mutta ilmeisesti vain ne jotka ehti tulla ihmisten tietoisuuteen JO ENNEN JEESUKSEN MURHAAMISTA!
SIIS
rikollisen kristinuskon toimesta ihmiskunta ei koskaan saanut JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN RAAMATTUA vaan rikollisten; luciferilaisuudelle väärentämän raamatun jota jatkuvasti edelleenkin väärennetään luciferilaisuudelle mieleiseen muotoon. Opetuslasten tekstit ovat monilta osiltaan väärennetty. Jumalan ja Jeesuksen Lain tekstiä on väärennetty jne.
ja
niitä väärennettyjä tietoja hyväksi käyttäen luciferilaisuus ohjaa uskovaisia vapaamuurari piispojen, pappien kanttoreiden jne ollessa laumansa paimenia! 33 asteen valan luciferille antaneilla on enemmän vaikutusvaltaa kuin aivopestyt uskontunnustuksen antaneet tietämättää luciferia palvelevina uskovaisina itse tajuavat vaikka uskontunnustuksessaan ovat sen tunnustaneet!
siis
Jeesuksen ilmoituksen mukaan jokainen ihminen syntyy Jumalan Valtakunnan kaltaiseksim ei rikolliseksi luciferilaiseksi
JOTEN
luciferilaisuuden rikollisuuden toimesta ihmisistä aivopestään uskovaisia uskontunnustuksen mukaisiksi ymmärtämättömäksi, järjettömäksi ja ihmisyyden kieltäneiksi sieluttomiksi rikollisiksi Jumalallisuudesta pois eksytetyiksi! Tuo kaikki selviää ihan tavallisen ihmisen järjellä; KUKAAN; JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAINEN IHMINEN:
-ei pilkkaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä esim. HEIDÄN NIMISSÄ RIKOKSIA TEHDEN!
jne...
Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen LAIN kieltämiset, rikolliset rippi ja salarippi opit jne ovat varma merkki rikollisuudesta. MILLÄÄN JUMALALLISUUDEN JÄRJESTÖLLÄ EI OLE SALASEURA RITUAALEJA! Sellaisia salaseuroja, seurakuntia jne EI OLE JEESUS PERUSTANUT!
Tällaiset valheellisuudet EIVÄT KUULU JUMALALLISUUTEEN VAAN NÄMÄ OPIT OVAT rikollisuuden luciferilaisuutta:
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisi
Jeesus pelastaa
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen.
jne....
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
2 Korinttolaiskirje 12:
("TAIVAASSA" ei ole saatanan enkeleitä eikä herroja/herraa VAAN siellä on Jumala, Jeesus ja Heidän Valtakuntaa kuuluvat
JOTEN
Paavali oli luciferilaisten helvetissä ITSE ANTAMANSA TIEDON MUKAISESTI.) - v.d.eww-
n-fd-de-w kirjoitti:
MUTTA
SILLÄ
SIIS
ja
siis
JOTEN
jne...
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisi
Jeesus pelastaa
jne....
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. - v.d-e-3
v.d.eww- kirjoitti:
Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.Huomatkaa Paavalin osoittana syvä katumisen tuska... "...enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa..."
uskovaistenkin tulisi olla niin rehellisiä itselleen ja ihmisille, että tunnustaisivat puheissaan; niinkuin teoissaankin luciferilaisuudensa.
Suomen Laki ei kiellä palvomasta luciferikaan joten KÄYTTÄKÄÄ SITÄ LAIN ANTAMAA OIKEUTTA OIKEINKIN EIKÄ VAIN RIKOLLISESTI! - #
b.f-e3- kirjoitti:
Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
2 Korinttolaiskirje 12:
("TAIVAASSA" ei ole saatanan enkeleitä eikä herroja/herraa VAAN siellä on Jumala, Jeesus ja Heidän Valtakuntaa kuuluvat
JOTEN
Paavali oli luciferilaisten helvetissä ITSE ANTAMANSA TIEDON MUKAISESTI.)Oletko madollisesti Juutalainen, Stefanoksen jälkeläinen, vai tästäkö kenkä puristaa;
"Luukkaan mukaan Mooseksen laki velvoittaa edelleen juutalaiskristittyjä.[22] Tämä ei sovi yhteen Paavalin kirjeiden sanoman kanssa."
Vai onko vain kiva täyttää tyhjät tilat omilla leikkaa liimaa jutuilla ja koittaa saada teuta hermostumaan.
Tuskin tulee tähänkään järjellistä vastausta. - n.f-de-w
# kirjoitti:
Oletko madollisesti Juutalainen, Stefanoksen jälkeläinen, vai tästäkö kenkä puristaa;
"Luukkaan mukaan Mooseksen laki velvoittaa edelleen juutalaiskristittyjä.[22] Tämä ei sovi yhteen Paavalin kirjeiden sanoman kanssa."
Vai onko vain kiva täyttää tyhjät tilat omilla leikkaa liimaa jutuilla ja koittaa saada teuta hermostumaan.
Tuskin tulee tähänkään järjellistä vastausta.Ketä seuraat???
Olen useaan kertaa kirjoittanut, että Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot riittävät kun raamattua tutkin.
TOSIN
rikolliset luciferilaiset ovat kautta aikojen raamatun sisältöä väärentäneet ja niin myöhään kuin 1992 suomen kielisessä raamatussa luciferilaiset muokkasivat jopa Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain sisältöä luciferia palveleville mieluiseksi!
teuta ei minua hermostuta mutta teuta on paljastanut suomessa toimivien lusiferilasuuden oppeja ja ajettelu tapoja. jos teuta on hermostunut minun esille laittamista Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan faktoista niin se ei ole minun ongelma! Olen tehnyt teutalle selväksi, että valehtelemalla Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lakia pilkkaavilla rikollisille on myös Laki.
ja
teuta on asettanut itse itsensä (niinkuin Paavali, Luder/Lutheri jne...) Jumalan ja Jeesuksen Lakien ja oppein herraksi JA SE ON RIKOS!
Matteuksen evankeliumi: 24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
OLISKO TÄSSÄ sinulle YMMÄRRETTÄVIÄ VASTAUKSIA, VASTAAJAN TIEDÄT MUTTA ET ILMEISESTI luciferilaisena TUNNE:
1Joh. 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
JOS TYKKÄÄT, ETTÄ teuta ON OLLUT OIKEASSA NIIN MIKSI ET OLE RAAMATUN UT:N JUMALAN TAI/JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA SITÄ teutan PUOLUSTAMISEKSI OSOITTANUT???
rohkenen epäillä, että jälkiviisaudesi osoittaa yhteisen herranne jota häpeätte niin paljon, että ette palvele sitä sen herra omalla nimellä vaan JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ HEITÄ JA HEIDÄN LAKIA JA OPPEJA PILKATEN! - teu.
n-fd-de-w kirjoitti:
MUTTA
SILLÄ
SIIS
ja
siis
JOTEN
jne...
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisi
Jeesus pelastaa
jne....
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."Se on paha vika, että örvelö puhuu niin paljon
pahaa , vain Paavalin pahentaminen on hänelle
mielenkiintoisinta , muista että Paavali oli Jeesuksen
sota ase sanallinen , jos et aloita nyt rehdiksi et voi
saavuttaa sitä ,siihenkään mennessä kun sinut tuomitaan , sinullä on metkoja valheita .
Kue viestis siinä on tarpeeksi faktaa.
- su
Tämä osasto todella kuuluu, Uskot ja uskomukset sarjaan. Täällä saa sano uskonsa ja uskomuksensa miltä itsestään tuntuu.
Usko on sitä, että jos hypätään kalliolta veteen aivan outoon paikkaan ja uskoa, että siinä on vettä niin paljon, etten nyrjäytä niskojani. Uskomus, luulen olevan siinä niin paljon vettä etten loukkaa itseäni.
..ja siinä voi käydä kummassakin tapauksessa, että siinä on vettä 3 metriä. Tai sitten 60 senttiä.
Mutta sitten voin varmistaa asian, jos käyn mittaamassa seipäällä ensin mihin hyppään. Mutta kun paljaalla erämaakalliolla ei ole puita, mistä saisia seipään.
Siis ei hyppää veteen laisinkaan, vaan hiippailen mutkan kautta rantaan, ja kahlaan uimasille turvallisesti. En tarvitse uskoa ja uskomusta veden määrään. Olisikohan tämä nyt siitä ahtaasta portista kulkemista.
Ja sitten erämaankallion kohdalla vettä on 10 metriä. Kaikki saamme uida ja puhdistautua siinä järvessä elämän menon lioita ja saasteista.
Hyppääjiä riittää, niin kuin rannassa pulikoijiakin. - teu.
Ei ole tämä ahdas PORTTI,vaan se on huoletonta elämää , joka on varmasti muuta sillä kaikkien niin
sanoakseni , ei voi olla tämä ahdas portti toimintaa,
Ahdas portti oli saavutus siihen elämään jonka ,
Jumala on luonut , elämän sen jälkeiseen aikaan
kun USKO Jumalaan on Riittävä , me saamme
sen Jeesuksen Kristuksen kautta , kun uskomme
Hänet Jumalan pojaksi , pelastumme. - su
teu, siinäpä se. Mikä on riittävä usko Jumalaan. Ja mikä on uskottava usko. Haihattelut ja turhat luulot omasta puhtaudestaa sekä varmoista anteeksisaanneistaan ovat sellaisia, että voi joutua henskeleistään kiini taivaan ahtaaseen posttiin. Yksinkertainen ja vaatimaton rukous ja hätä huuto Jumalalle, voi irroittaa nämä henskelit ahtaan portin pielistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama103433Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve593279Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442979Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971