Hankin Canal kortin MM-kiekkoa varten Soneralta. Full HD-televisiossani ei kuitenkaan ole kortinlukijaa, joten ajattelin tämän ratkeavan siten, että yhdistän vanhan kortinlukijalla varustetun digiboxini (HUMAX CX-FOX II) televisioon SCART-johdolla (ei paikkaa HDMI-johdolle), sekä antennijohdot digiboxista televisioon sekä digiboxista seinään.
Televisio tunnistaa laitteen ja asettaa sen lähdeluetteloon kohtaan "Ulkoinen 1", mutta ei suostu näyttämään kuvaa vaan herjaa ""Ei signaalia tai heikko signaali". Onkohan vika kytkennöissä vai voiko tämänkaltaista kombinaatiota edes saada toimimaan? Kiitos jo etukäteen.
Ongelma SD-digiboxin ja HD-television kanssa
3
254
Vastaukset
- Hanki CI+ moduli...
Onko kyse kaapeliverkon CX-FOXC digiboksista? Onhan sinulla antennikaapeli kytketty seinän rasiasta digiboksin Cable IN -liittimeen ja siitä TV/VCR -liittimestä antennikaapeli jatkaa tv:n antenniliittimeen. Jos antennikaapelit on kunnossa ja olet suorittanut kanavanhaun (ilman korttia) löytämättä kanavia, niin aina voi kokeilla vielä tehdasasetusten palautusta.
Suosittelen, että hankit televisioon CI modulin. Sonera linkittää kortin televisioosi, jos se on http://www.testatutlaitteet.fi/fi/index.html "Cable Ready HD" -laitelistalla. Lätkä HD:nä on eri luokan katseltavaa ja kun muistat, että kesällä on tulossa heinä-elokuulla olympialaiset, niin menetät paljon tunnelmasta, jota tuolla HD:llä saat nähtäville.- Opiskelija
Kiitos. Uskoisin, että tein kaiken oikein noiden ohjeiden mukaan, mutta ei pelaa. Rahallahan tuo helpoin ratkaisu löytyisi, ja näin varmaan joudunkin tekemään. Tällä hetkellä se on vähän tiukassa ja vaikuttaisi että ko. moduli/kortinlukija on siinä 50€ hujakoilla... Eikai se auta, toukokuussa syödään siis paljon makaroonia.
Siis et näe edes boksin menuja? Tällöin vika ei ole siinä, että boksi ei saisi signaalia vaan boksin ja TV:n välissä. Tarkasta, että scart on kunnolla kiinni ja oikeassa reiässä boksissa. Tietysti boksi voi olla rikkikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701