Kuinka unohtaa?

Sydän riekaleina

Olen ollut ihastuneena häneen jo vuosia ja olen seurustellut sillä välin useamman kanssa, mutta en vain saa tätä varattua mielestäni.

Vaikka nykyään asun avopuolisoni kanssa yhdessä, näen unta hänestä, jossa harrastamme seksiä. Kun näen hänet, jään vain tuijottamaan häntä, toisinaan hän on myös huomannut tämän ja en vain saa päätäni kääntymään vaan jään tuijottamaan hänen silmiään. Hymyilen hänelle kokoajan ja tuntuu kuin vatsa olisi täynnä perhosia. Kun kätemme koskettaa toisiaan vaikkakin ihan vahingossa, haluaisin sen kestävän ikuisuuden.

Hän on komea ja älykäs, lahjakas ja niin ihana vaimolleen, etten tiedän ketään toista, jolla olisi niin ihana mies. Ymmärrän hyvin, miksi hän on varattu.

Ja tieto siitä, että hän on siskoni mies saa sydämeni itkemään.

Kertokaa nyt, miten pääsen eroon ihmisestä, joka on osa elämääni, johon auttamatta törmään jatkuvasti ja elää melkein naapurissa.

2

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

Toihan on hirveetä. Muuta pois, jonnekkin kauas, jos voi sen tehdä. Siskollesi ja sinulle niin on parasta.
      Ei tuohon muuta neuvoa voi antaa, niin minä tekisin vaikka en ole koskaan ollut tuon tapaisessa tilanteessa. Muuttaminen on ainut mitä voit tehdä ja onhan se väärin sinunkin avopuolisoasikin kohtaan. Katso ja keskustele mikä teillä mättää suhteessanne kun olet niin ihastunut siskosi mieheen, älä tietenkään kerro ihastuksestasi avopuolisollesi.

• Jäitä hattuun

Lukijoita ollut ja ihan jopa arvostelijoita, mutta ei yhtään auttajaa... tyypillisiä suomalaisia.

Ainoa kommenttikin on ala-arvoinen: ei nykyaikana noin vain muuteta, kun on työpaikat, asuntolainat ja perhe.

Oma neuvoni on, että eroa siitä avopuolisostasi, koska hänelle ei nähtävästi ole sydämessäsi riittävästi tilaa, ja ole enemmän siskosi ja tämän miehen kanssa yhteyksissä.

Syy: joko tämä siskonmies osoittautuu erilaiseksi, mitä olet hänestä aikaisemmin kokenut, tai vastaavasti alat vähitellen pitämään tätä miestä ainoastaan kaverina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe