Olen ollut ihastuneena häneen jo vuosia ja olen seurustellut sillä välin useamman kanssa, mutta en vain saa tätä varattua mielestäni.
Vaikka nykyään asun avopuolisoni kanssa yhdessä, näen unta hänestä, jossa harrastamme seksiä. Kun näen hänet, jään vain tuijottamaan häntä, toisinaan hän on myös huomannut tämän ja en vain saa päätäni kääntymään vaan jään tuijottamaan hänen silmiään. Hymyilen hänelle kokoajan ja tuntuu kuin vatsa olisi täynnä perhosia. Kun kätemme koskettaa toisiaan vaikkakin ihan vahingossa, haluaisin sen kestävän ikuisuuden.
Hän on komea ja älykäs, lahjakas ja niin ihana vaimolleen, etten tiedän ketään toista, jolla olisi niin ihana mies. Ymmärrän hyvin, miksi hän on varattu.
Ja tieto siitä, että hän on siskoni mies saa sydämeni itkemään.
Kertokaa nyt, miten pääsen eroon ihmisestä, joka on osa elämääni, johon auttamatta törmään jatkuvasti ja elää melkein naapurissa.
Kuinka unohtaa?
2
427
Vastaukset
- voi voi
Toihan on hirveetä. Muuta pois, jonnekkin kauas, jos voi sen tehdä. Siskollesi ja sinulle niin on parasta.
Ei tuohon muuta neuvoa voi antaa, niin minä tekisin vaikka en ole koskaan ollut tuon tapaisessa tilanteessa. Muuttaminen on ainut mitä voit tehdä ja onhan se väärin sinunkin avopuolisoasikin kohtaan. Katso ja keskustele mikä teillä mättää suhteessanne kun olet niin ihastunut siskosi mieheen, älä tietenkään kerro ihastuksestasi avopuolisollesi. - Jäitä hattuun
Lukijoita ollut ja ihan jopa arvostelijoita, mutta ei yhtään auttajaa... tyypillisiä suomalaisia.
Ainoa kommenttikin on ala-arvoinen: ei nykyaikana noin vain muuteta, kun on työpaikat, asuntolainat ja perhe.
Oma neuvoni on, että eroa siitä avopuolisostasi, koska hänelle ei nähtävästi ole sydämessäsi riittävästi tilaa, ja ole enemmän siskosi ja tämän miehen kanssa yhteyksissä.
Syy: joko tämä siskonmies osoittautuu erilaiseksi, mitä olet hänestä aikaisemmin kokenut, tai vastaavasti alat vähitellen pitämään tätä miestä ainoastaan kaverina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611