Siis ei sen näyttelijän oikea nimi vaan "Talen" etunimi? Talehan on lempinimi.
Mikä on Talen "oikea" etunimi?
19
1398
Vastaukset
- Onni.
En muista sitten millään..
- svvsvs
Onniksi sanottiin kun Tale oli vauva, mutta kun Tale tuli teinininä se on Tale.
- Salkkis-fani
Onnihan sen oikea nimi sarjassa on.
- Tietoa...
Taisto se on.
- Vahinko.
Tale on muuten vahinko.Tuomo laukes vahingossa Elinaan.Ei kerenny vetää ulos.
- Juristi Kiviranta
Ai se on Lellun lapsi! Niin ne vuodet vierii!
- oikea nimi
Tatinhakkaja Taalasmaa.
- jk
tale
- nakkivätkyli
Tarmo Uljas Taleban Taalasmaa
- 9
Tale on oppinut tuomon kaltaiseksi tumputtajaksi! Hyvä poika tuomo sanoisi varmasti!
- salkkarit2012
Onni on Talen oikea nimi.
- onnea onnea
Lycka Till Taalasmaa
- salkkaritietäjä
Emil Hallberg
- tietäjä
Onni
- Onni...
Kyllä Tale on kasvanut nopeasti. Vuonna 2007 oli vielä vauva. Nyt jotain 16-17, mutta niinhän ne aina Salkkareissa.
- ismooo!
samoin severi, ennen joulutaukoa oli vauva, tauon jälkeen joku 5-6 vuotias ! ISMOO , MIKS MUN PÄÄ ON NÄIN PAINAVA JA SUN MAHA ON NOIN ISO ! :d
- Nolo Sika
Oikeastaan ei ole mitään kummaa tuossa.
Onni oli poissa sarjasta kun hän vanheni, eli ihan normijuttu että sarjan ulkopuolella aika kuluu eri tahtiin.
Ainut on Serveri, hän on kokenut "pikavanhenemisen" ollessaan sarjassa mukana, ja se on täysin luonnotonta, KAIKKI muut on ollut vanhetessaan poissa sarjasta, joka täysin normaalia ja luonnollista
- salatut y
Eiks se ollu joku "Cheek "? ;_D
- gsdfgdg
talebaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701