et joka kerta kun mä olen sun kanssa yhteydessä mulle tulee loppuenlopuksi paha mieli, ts. ihan kun sun päämäärä olis pahottaa mun mieli..... se on aika katkeraa tai kostavaa käytöstä...... joten parempi ettei jutella tai nähdä koska et näköjään osaa muuttaa tota asiaa tai puhua ääneen. aika raukkamainen veto sanoisinko.
Olen vain huomannut
9
300
Vastaukset
- kertoo jostain
oon pannut merkille ne jutut, joissa on edes vähänkin tunnistetta....niihin vastataan harvoin, jos koskaan ??!!
- neuvoton...
mitä olet mieltä kun naisille jotku miehet lähettää kukkia niin mitä miehille vois laittaa noin niinku muistutuksena rakkaudesta...???
- vaikeeta......
neuvoton... kirjoitti:
mitä olet mieltä kun naisille jotku miehet lähettää kukkia niin mitä miehille vois laittaa noin niinku muistutuksena rakkaudesta...???
hmm, viimesin Kalle ?
- kyssäri sivusta
Meneekö naiselta miehelle...?
- neuvoton...
;) tietenkin!!
- kyssäri sivusta
neuvoton... kirjoitti:
;) tietenkin!!
tarkotin alottajan viestiä...
- rehti ja rehellinen
Jos on sama Kalle Vantaalta joka myös nettideittailee, niin on narsisti joka ei osaakkaan muuta kuin ihmisten mielet pahoittaa. Ja valhetta piisaa!
- mm
Lisää tuntomerkkejä, kiitos. Ja mikä oli ikä?
- rehti ja rehellinen
Oikea ikä 48 vee. netissä myös 47-vuotiaana. Normipainoinen ja -pituinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530