Olipa taas ihminen, jolla oli fiksun tuntuinen profiili ja laitoin sille viestiä. Se sitten kyseli yhdestä asiasta, joka on mulle tärkeä ja vastasin, mutta takaisinpäin ei laittanut sanallakaan kommenttia koko asiasta, vaan valokuvapyynnön.
Onko täällä oikeasti suurin osa niitä rattailta tippuneita paskoja, jotka ei pysty kohtelemaan toisia muuna kuin jonain somisteena? Hankinpa tässä sohvan, telkan ja puolison. Vaalea sohva, litteä telkka, niihin sointuva puoliso.
Pettymys
16
455
Vastaukset
- punapää88
eli näit seksikkään naisen profiilin joka vastavuoroisesti halusi tietää miltä sinä näytät ja nyt olet katkera asiasta?
etsi omantasoisesi nainen ja laita kuva profiiliisi. ihmiset haluavat nähdä kenen kanssa puhuvat.- O. t. s.
Olen nainen ja kirjoitin kohtuullisen rumalle, mutta siistille keski-ikäiselle kuvalliselle miehelle, josta luulin profiilin perusteella, että se osaisi keskustella jostain muusta kuin näistä lihatiskijutuista. Kuva ei nyt vaikuttanut mitään, mutta jos olisi ollut komea kuva tai ihan epäsiisti, niin en kyllä silloin olisi sille kirjoittanut.
Tosin kyllä sen olen huomannut moneen kertaan elämässä, että ihmisen oma nätteys tai rumuus ei paljonkaan liity siihen, minkä näköisen kelpuuttaa suhteeseen. Miehillä on jopa niin päin, että monet rumat miehet erityisesti haluaa talutella jotain missiä.
Jos haluaa välttämättä tietää, minkä näköisen kanssa juttelee, baari on varmaan oikea osoite. Minua taas kiinnostaa, mitä toisen päässä liikkuu vai liikuuko siellä mitään. - n23v.
O. t. s. kirjoitti:
Olen nainen ja kirjoitin kohtuullisen rumalle, mutta siistille keski-ikäiselle kuvalliselle miehelle, josta luulin profiilin perusteella, että se osaisi keskustella jostain muusta kuin näistä lihatiskijutuista. Kuva ei nyt vaikuttanut mitään, mutta jos olisi ollut komea kuva tai ihan epäsiisti, niin en kyllä silloin olisi sille kirjoittanut.
Tosin kyllä sen olen huomannut moneen kertaan elämässä, että ihmisen oma nätteys tai rumuus ei paljonkaan liity siihen, minkä näköisen kelpuuttaa suhteeseen. Miehillä on jopa niin päin, että monet rumat miehet erityisesti haluaa talutella jotain missiä.
Jos haluaa välttämättä tietää, minkä näköisen kanssa juttelee, baari on varmaan oikea osoite. Minua taas kiinnostaa, mitä toisen päässä liikkuu vai liikuuko siellä mitään.suurin osa kuitenkin etsii nettideittailusta joko lyhytaikaista tai pitkäaikaista kumppania, baarista taas haetaan yhdenillan juttuja.
vaikka ulkonäkö ei olisikaan kaikki kaikessa, kyllä se on tärkeää, että tuntee vetoa sitä toista kohtaan ja, että potentiaalinen kumppani miellyttää silmää. vai pitäisikö 20v. jasminin automaattisesti kiinnostua 57v. pentistä parisuhdemielessä, koska heillä juttu luistaa?
- totuus
Rumalla miehellä ei tee mitään.
- suuteleepeilikuvaa
Eipä tee komeallakaan. Yleensä ovat niin itseään täynnä, ettei pi**kaan jaksa katella sellaista.
- V.V.V.
suuteleepeilikuvaa kirjoitti:
Eipä tee komeallakaan. Yleensä ovat niin itseään täynnä, ettei pi**kaan jaksa katella sellaista.
Eli mitä tästä voidaan päätellä. Miehiä on vain joko rumia tai komeita, ja kummallakaan ei ole mitään käyttöä.
Lopputuloksena on parin sukupolven jälkeen ihanneyhteiskunta missä on vain naisia ja isot spermapankit.
Onnea teille. - jippii jippii
V.V.V. kirjoitti:
Eli mitä tästä voidaan päätellä. Miehiä on vain joko rumia tai komeita, ja kummallakaan ei ole mitään käyttöä.
Lopputuloksena on parin sukupolven jälkeen ihanneyhteiskunta missä on vain naisia ja isot spermapankit.
Onnea teille.Huhuu, ollaanhan myö tavikset siitä välistä myös. Meillä alkaakin oikein naismarkkinat.
Oola-laa..... - 8) 8) 8)
suuteleepeilikuvaa kirjoitti:
sitten on vielä niitä rumiluksia, jotka luulevat olevan lahja naisille vaikka kohtelisivat naista kuin ******
- mä vaan
V.V.V. kirjoitti:
Onnea teille.Oot muuten aika fiksu.
- Kaaleppi34v
Olikohan ketjun aloittajan viesti vitsi?
Itselleni ei tulisi mieleenkään kirjoitella yhdenkään kuvattoman ilmoittajan kanssa, ellei tämä hyvin nopeasti suostuisi lähettämään kuvaansa. On aivan luonnollista, että ihmiseen ihastutaan tai ollaan ihastumatta varsinkin alkuvaiheessa nimenomaan ulkonäön perusteella. Olivatpa kuvattoman profiilin runoilut ja tekstit miten sympaattisia tahansa, ne eivät koskaan voita kuvallisen profiilin vähemmän sympaattisia tekstejä.
Jos kerran olette vakavalla mielellä hakemassa kumppania netistä, niin laittakaa kuvanne esille! Jätetään kuurupiilon leikkimiset pikkulapsille.- L.Loori
Tosiasia on, että on paljon ihmisiä, joille ei tulisi mieleenkään laittaa kuvaansa julkisesti kaikkien töllisteltäväksi ! En ole koskaan itse laittanut kuvaani, mutta se ei ole ollut esteenä viesteilylle eikä tapaamisille. Ehkäpä meissä vähän aikuisemmissa (> 50 v) ei se kuva/ulkonäkö olekaan kaikkein keskeisin tekijä...sitä paitsi eihän kaikilla edes ole olemassa itsestään mitään kuvia tietokoneella. Vakavalla mielellä voi siis olla mukana ilman kuvaakin. M.O.T.
- nainen23v.
AAMEN
- nainen23v.
L.Loori kirjoitti:
Tosiasia on, että on paljon ihmisiä, joille ei tulisi mieleenkään laittaa kuvaansa julkisesti kaikkien töllisteltäväksi ! En ole koskaan itse laittanut kuvaani, mutta se ei ole ollut esteenä viesteilylle eikä tapaamisille. Ehkäpä meissä vähän aikuisemmissa (> 50 v) ei se kuva/ulkonäkö olekaan kaikkein keskeisin tekijä...sitä paitsi eihän kaikilla edes ole olemassa itsestään mitään kuvia tietokoneella. Vakavalla mielellä voi siis olla mukana ilman kuvaakin. M.O.T.
nykyään lähes kaikissa tietokoneissa on sisäänrakennettu kamera, jolla voi ottaa kuvan.
mielestäni se on kunnioittavaa muitakin kohtaan, kun on panostanut sen verran profiiliinsa, että viitsii sen kuvan hankkia, jos sellaista ei jostain syystä ole.
et halua laittaa julkisesti kuvaa kaikkien töllisteltäväksi? kaikilla töllistelijöilläkin on omat profiilit, ja suurin osa on laittanut kuvansa sinne. tuolla asenteella halveksit nettideittailua ja niitä, ketkä ovat kuvansa sinne laittaneet, kun sinun mielestä siinä on jotain noloa/paheksuttavaa. - niinjoo
L.Loori kirjoitti:
Miten sen nyt ottaa. Minä myös kuulun tuohon 50v. kerhoon ja olen nainen.
Miksihän useimmat miehet aloittaa kuva pyynnöllä viestittelyn. Ei ehditä
moita huikata, kun sen foton kimppuun pitää päästä.
On e-kontaktissa profiili ja kuva-albumi. - L.Loori
nainen23v. kirjoitti:
nykyään lähes kaikissa tietokoneissa on sisäänrakennettu kamera, jolla voi ottaa kuvan.
mielestäni se on kunnioittavaa muitakin kohtaan, kun on panostanut sen verran profiiliinsa, että viitsii sen kuvan hankkia, jos sellaista ei jostain syystä ole.
et halua laittaa julkisesti kuvaa kaikkien töllisteltäväksi? kaikilla töllistelijöilläkin on omat profiilit, ja suurin osa on laittanut kuvansa sinne. tuolla asenteella halveksit nettideittailua ja niitä, ketkä ovat kuvansa sinne laittaneet, kun sinun mielestä siinä on jotain noloa/paheksuttavaa.No sanoisin, että kuvallisien ja kuvattomien suhde on n. 50/50. Ja miksi nyt tuosta kannattaa loukkaantua, jos joku ei halua kuvaansa laittaa ? Siitä vaan laittakoot ne ken haluaa ! Minun kunnioitukseeni toista osapuolta kohtaan ei vaikuta kuva, ja uskoisin ettei monen muunkaan, Minä esimerkiksi en todellakaan tee valintaani kuvan vaan profiilin kuvauksen perusteella. Kuvanhan voi aina halutessaan sitten lähettää sähköpostissa...olen tavannut miehiä, joiden kanssa ei ole edes tullut puheeksi kuva eikä nuo mitään kuvatuksia ole olleet enkä sitten ehkä minäkään heidän mielestään. Jos juttu ei ole johtanut pitemmälle, syyt ovat olleet ihan muissa asioissa.
- yksin kootna
Mulla on ainakin kuva profiilissa ja kukaan ei ole koskaan vastannut koska olen ruma. Tai yks nainen vastas ettei kiinnosta kun en ole sen tyyppiä. Eli koska olen ruma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217930Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516658Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834775Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2453245Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072266Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906- 1501905
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614