Jättäkää Lothar-ketjut rauhaan, mies on todellinen julkisuuden henkilö ja paikkansa täällä ansainnut.
Sinä joka häiriköit palstaa ilmoittamalla ylläpidolle Lotharia käsitteleviä ketjuja,
lopeta ennenkuin vajoat liian syvälle omiin mailmoihisi ja vainoharhoisisi.
Kateellisuus ei koskaan johda mihinkään hyvään..
Me kaikki hyödymme siitä ettemme ole kateellisia, vaan nautimme täysin rinnoin Lotharin taiteesta ja komeudesta!!
Jättäkää Lothar-ketjut rauhaan!!
8
103
Vastaukset
- häirikkö hirteen
Jätä sä tämä palsta rauhaan! Minkälainen idiootti sun oikein pitää olla, että et tajua????
- Todistettavasti
Vaikka olisikin julkisuuden henkilö, niin pitäisi olla myös sen verran älyä, että tajuaisi ettei tämän palstan tarkoitus ole se, että kyseinen henkilö itse kirjoittelisi 24/7 täällä.
Lothar on kyllä todistetusti niin typerä. On nimittäin perustanut "fanikerhojakin" itse itselleen, joissa kirjoittelee itse 9 viestiä kymmenestä.
Yleensähän aidon fanikerhon perustavat fanit. Esimerkkinä vaikka Remun fanikerho.- lapsen silmin
Mahtavaa Reni Aaltosen fanikerhossa peräti tasan 115 jäsentä varmaan kaikki Malmin mustalaiset vai diggaako joku muu hoonolla enklantilla honottavaa menneen talven lumien trupaduuria
http://fi-fi.facebook.com/pages/Remu-Aaltonen-Fan-Club/141309519308596
Muuten jokainen julkkis osallistuu itse fanikerhonsa luomiseen ja päättää myös sen ylläpidosta
- dfsdsfsafsdf
Dinä se jaksat jauhaa päivästä toiseen turhasta ihmisestä nimeltä Lothar..Lothar yrittää päästä julkkikseksi ja siksi työntää rumaa pärstäänsä joka paikkaa..mutta onneksi miehen taidot ja ulkonäkö ei riitä siihen..Miksi sitten Lothar saa häiriköidä täällä aloittamalla uusia ketjuja itsestään jotka on mainoksia? Sinä se elät aika harhaisesti..Lothar ei ole tehnyt taidetta ja aika harva pitää koko olentoa komeana..Kaikki lothar ketjut seksipalstalla ja kaikki joissa ei ole oikeaa asiaa poistoon.
- Rentun/Ruusu
Annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia.. vielä jää tilaa Martina ketjuillekkin.
- oletko-ihan-tyhmä
Lothar-ketjujen postaaja tekee "idolilleen" karhunpalveluksen. Tarkoituksena kaiketi mainostaa tätä "huippuesiintyjää", mutta liika on liikaa. Tämä kääntyy nyt herra Lotharia vastaan.
Olen seurannut palstaa pari viikkoa. Näitä postauksia tulee useampi per päivä ja kaikki yhtä jaskaa sisällöltään. Ekoina päivinä näitä availin, vahingossa useampikin, kun en heti keksinyt noita lempinimiä yms. Nyt kaikki missä viittaa esiintyjään edes millään lempparilla, menee lukemati ohi.
Olet sitten esiintyjä itse tai hullu fani - mieti, mitä tällä postailulla saat aikaiseksi. Toki vain murto-osa "suuresta katsojajoukosta" on täällä suoli24-palstalla, mutta negatiivinen palaute menee eteenpäin tuhat kertaa nopeammin kuin positiivinen. Markkinoinnin perussääntöjä.
Availen mä Martina-ketjujakin, mutta se on ihan itseäni hauskuuttaakseni, ihan niin kuin Tuksu-ketjutkin. Tämän - Bukkake Grl =)
Niimpä. Mikä ihmisiä vaivaa. Jos tyyppi ei kiinnosta niin miksi witussa sitten avaa noita ketjuja. Älyn puutetta??
- Mr.Lothar
Minä olrn paikkani näillä palstoilla ansinnut omalla työlläni!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132817- 2272680
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n182081Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262028Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa591881Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo711652Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr161262Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991255Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231192Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta901082