Se jäi sitten sanomatta

tunteetjäikertomatta

Harmitaa vain kun sun lähettyvillä pitää niellä nämä tunteet sisälle ja vetää kylmä pokeri päälle. Kyllä sä sen näet ja aistit. Mutta et sinäkään ole ihan normaali mun lähettyvillä, välttelet lähikontaktia, etkä halua katsoa silmiin. Harmittaa, kun en tiedä, ootko vaan kiusaantunut minusta, vai onko sulla oikeasti kätkettyjä tunteita mua kohtaan, vaikka toisin olet valinnut. Ei aamua, ei päivää, ei iltaa ettet silti olisi pyöriny mun mielessä. Kieltämismetodilla edetään, silti on tosi vaikea unohtaa; ei päivää ilman tekosyytä palata harhakuvitelmiin. Jotain jäi sanomatta.

40

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeäeiollutkaan

Mistäs taas tuli mieleen :)
      Jatkuvaa kiusantekoa nyt päivälläkin taas viilsi ohimennen..

• mies

sama

• oisit kertonut

Miksi sun pitää niellä ne tunteesi? Ihan hyvin sun pokeris piti..

• psyykaa itsesi toimi

Kuulostaa siltä, että olette kuitenkin jatkossakin tekemisissä. Voithan korjata tilanteen, jos noin harmittaa :)!

Kerran se vaan kirpasee, ja mistäs tiedät, vaikka siitä seuraisi jotakin mukavaa.

Enkä ole pelkkä hyväntahtoinen neuvoja, olen itsekin toiminut :).

• KKM

Koska näet hänet seuraavan kerran? Töissäkö?

• samiss

Mulla pyörii eräs ihminen mielessä kanssa aamulla, päivisin ja iltaisin..

• moimoi

mistä päin oot suomee ? :)

• Kätketyin tunteiN

"...sun lähettyvillä pitää niellä nämä tunteet sisälle ja vetää kylmä pokeri päälle"

- Jaa että miksikö hän välttelee katsetta jne.? Eikös tuo sanomasi jo kerro miksi? Ihmiset ovat peilejä toisilleen. Kuka siihen peiliin katsoo, jos tietää ettei sieltä kukaan katso takaisin? Toisin sanoen: ei saa vastakaikua.

Uskoisin niitä tunteita olevan, mutta mikset aloittaja itse lähesty häntä, jos kerran jotain jäi sanomatta? Mene ja sano se, ehkäpä hän sitä juuri odottaakin.

• tunteetjäikertomatta

Hänellä on toinen

• samis myös

Omassa tilanteessani se on vaikuttanut olevan sellaista kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa, etten enää melkein uskalla. Joinakin kertoina hänen satunnainen välinpitämättömyytensä on saanut mut melkein itkemään. :( Vielä en ole osannut unohtaakaan. Hämmentävää ja sydäntäsärkevää, koska koen että siinä on kyse ehkä myös väärinkäsityksistäkin. Tai enhän enää tiedä oliko ikinä edes mistään. Jos hän olisikin ollut mulle vaan joku pikkuihastus, niin helppoahan sellainen olisi unohtaa.

No kaikkihan loppuu aikanaan, niin ikävöinnitkin kai. En vaan voi olla syyttämättä itseäni että miksen toiminut toisin, toiminut niin kuin sydämeni sanoi, vaikka tiedänhän mä itse miksi. :(

• tunteetjäikertomatta
        samis myös kirjoitti:

Omassa tilanteessani se on vaikuttanut olevan sellaista kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa, etten enää melkein uskalla. Joinakin kertoina hänen satunnainen välinpitämättömyytensä on saanut mut melkein itkemään. :( Vielä en ole osannut unohtaakaan. Hämmentävää ja sydäntäsärkevää, koska koen että siinä on kyse ehkä myös väärinkäsityksistäkin. Tai enhän enää tiedä oliko ikinä edes mistään. Jos hän olisikin ollut mulle vaan joku pikkuihastus, niin helppoahan sellainen olisi unohtaa.

No kaikkihan loppuu aikanaan, niin ikävöinnitkin kai. En vaan voi olla syyttämättä itseäni että miksen toiminut toisin, toiminut niin kuin sydämeni sanoi, vaikka tiedänhän mä itse miksi. :(

No miksi? Sano se edes nimettömänä.

• yksi samis lisää
        samis myös kirjoitti:

Miksi et sitten sanonut miten asiat oikeasti ovat? Mitä sinä olisit menettänyt siinä jos toinen olisi saanut sinun todelliset tunteesi tietää? Tai ehkä hän tietääkin.

• sivusta joku
        tunteetjäikertomatta kirjoitti:

No miksi? Sano se edes nimettömänä.

Koska se kaikki oli vaan yksinkertaisesti liikaa siinä tilanteessa. Jos tämä nyt oli mulle, mutta saattoipa olla hyvinkin. Vähän muunneltuna tosin. Ikävähän se on olla välinpitämätön, se oli hirveetä.

ei ed

• sivusta kommentti
        yksi samis lisää kirjoitti:

Miksi et sitten sanonut miten asiat oikeasti ovat? Mitä sinä olisit menettänyt siinä jos toinen olisi saanut sinun todelliset tunteesi tietää? Tai ehkä hän tietääkin.

sellaisia ne naiset on :(

• toinen sivukommentti
        sivusta kommentti kirjoitti:

sellaisia ne naiset on :(

sellaisia ne miehetkin on :(

• gone with the wind
        sivusta joku kirjoitti:

Koska se kaikki oli vaan yksinkertaisesti liikaa siinä tilanteessa. Jos tämä nyt oli mulle, mutta saattoipa olla hyvinkin. Vähän muunneltuna tosin. Ikävähän se on olla välinpitämätön, se oli hirveetä.

ei ed

jos oli mulle niin en anna koskaan enää sinulle mahdollisuutta satuttaa. Hirveää se oli, tosiaankin.

• lopullinen kommentti
        toinen sivukommentti kirjoitti:

sellaisia ne miehetkin on :(

sellaisia me miehet ja naiset olemme :)

• ed
        gone with the wind kirjoitti:

jos oli mulle niin en anna koskaan enää sinulle mahdollisuutta satuttaa. Hirveää se oli, tosiaankin.

Tuskin oli sulle ja pidä linjasi. Niin minäkin meinaan tehdä. Sinä olet sitten vissiin syytön ja silleen. Just joo.

• 0L1V14
        samis myös kirjoitti:

No, mä vastaan, koska olen ainoa joka täällä(kään) uskaltaa sanoa muuatkin kuin haaveita. Ja sori nyt sinä *samis myös*, koska minäpä tiedän, että tämä on hänen tyylinsä lypsää jotakin vastauksia kysymyksiinsä. Nimimerkki on aloittajan käsialaa niinmuodoin :)))

Eipähän ole minulta sitten tämä viesti, vaikka sinä saattaisit niin _luulla_ .

Sydäntäsärkevää tämä ei ole. Se oli paskana riittävän kauan, enkä mä sovintoseksiä tai sovinhaleja sulle suo vain siksi, että olen ollut kynnysmattosi ja sisäisten angstiesi vastaanottaja. Se olisi kuule ollut sulle vähän liian hyvä tapa saada anteeksi kaikki aiheuttamasi skeida.

Joten Fuck you. Minä toimin täsmälleen, kuten sydämeni käsi minua toimimaan

Jooh, että voi voi sentään kun niin hämmennyksissäni tässä nyt ihan sydän syrjällään mutta syyttävä sormi osoittaa vakaasti ( ei täristen) teikäläistä kohti. Ja jos voisit kuulla, kuinka napakasti sormeni hakkaavat tätä KEYBOARDIA, niin ymmärtäisit todella että teksti tulee SUORAAN SYDÄMESTÄ ja SYVÄLTÄ SIELUSTA. Vittuun hymiöt, prkl. Näin kovaksi, kuin tämän tätösen sydän on, et saa keitettyä munaa edes Saharan aavikon kuumudessa.

• dd
        tunteetjäikertomatta kirjoitti:

Hänellä on toinen

Ja hyvä onkin. Ei kannata vaihtaa hiottua timanttia.

• samiss

Haluaisin myös tietää miksi et toiminut toisin "samis myös". Voisitko kertoa.

• '*'*'*

Tää aloitus olisi voinut olla suoraan mun päästäni. Mutta on liikaa menetettävää jos hän ei tunne mitään samaa. Ja tiedänhän minä että ei tunne. Tämä on kaikki vain omien turhien toiveitteni heijastumaa.

• *',*,

Voisi olla minunkin kirjoittamani. Miettikääs jos me ollaan se toinen osapuoli! Mitä hukkaanheitettyä aikaa ja tilaisuuksia. Eikö pitäisi kuitenkin avata sanainen arkku ja selvittää asiat??

• '*'*'*

En kestä edes ajatusta hänen menettämisestään kokonaan. Etenkään niin että hän torjuisi minut taas. Kunnioitan hänen aikanaan tekemäänsä valintaa / tahtoa ja kätken tunteeni ja toiveeni. Ehkä ne joskus kuolevat.

• """"""

Onko tunteidesi kohde mies vain nainen? Oletko varattu? Onko hän?

• """"""
        """""" kirjoitti:

Tämä kysymys meni siis tuolle, joka ehdottaa sanaisen arkun avaamista..

• *',*,
        """""" kirjoitti:

Hän on mies.

• wqeqweqw
        '*'*'* kirjoitti:

En kestä edes ajatusta hänen menettämisestään kokonaan. Etenkään niin että hän torjuisi minut taas. Kunnioitan hänen aikanaan tekemäänsä valintaa / tahtoa ja kätken tunteeni ja toiveeni. Ehkä ne joskus kuolevat.

Olet jo menettänyt hänet. Ei hän täällä roiku.

• Se sama edellinen
        wqeqweqw kirjoitti:

Olet jo menettänyt hänet. Ei hän täällä roiku.

Varmaankin niin. Aloitus vain kosketti minua ja jaoin oman kokemukseni aloittajan ja muiden kanssa. Meitä samassa tilanteessa olevia on monia. Kirjoitukseni tänne eivät ole "hänelle" kohdistettuja ja en kuvittele hänen täällä niitä lukevan.

• *',*,

Koska "hän" teki tuon valinnan?

• '*'*'*

Jo vuosia sitten.

• thrthrth

Täällä on näköjään kasoittain varattuja/ varattua haikailemassa.Ja kinuamassa.

Koittakaas nyt rauhoittua nimettömän kirjoituksen edessä. Nää palstat on kuin Thaimaa 40-50 v suomipojalle. Helvetin esikartano. Kaikille löytyy jotakin tuotavaa. Joillekin jopa puoliso ainakin mielikuvissa.

• rasittaako totuus

Säälin sua. Samalla itsekkyyttäs mitä edustat, mm.suominaisia perseet pystyssä turistirannoilla.Thaimaa on paljon enemmän kuin halpa suomalainen nainen.
        Mene sinne ja julista mielipidettäsi.Olet vain katkeroitunut pisara meressä eli et yhtään mitään.

• ed
        rasittaako totuus kirjoitti:

Säälin sua. Samalla itsekkyyttäs mitä edustat, mm.suominaisia perseet pystyssä turistirannoilla.Thaimaa on paljon enemmän kuin halpa suomalainen nainen.
        Mene sinne ja julista mielipidettäsi.Olet vain katkeroitunut pisara meressä eli et yhtään mitään.

Samaa kastia sitten. Kiits säälipist. Totuus ei rasita, kunhan totesin. Pisaroita meressä olemme kaikki, kuule sinä törkyturpa.

Ajattele nyt mikä taivas se Thailand on. Täältä happamien tuulipukumursu naisten tympääntyneiden talven ja pyryn kovettamat sisäänpäinlämpeävien juoruakkojen luota sinne , jossa ihanat pienikokoiset thaitytöt tekevät sinulle piemässä, lämpimässä thaimaan samettiyössä pienestä pyynnöstä ihan mitä vain, päästäkseen tänne Suomi vaimoksi :). Totuus on.

Ei kai nekään nautinnosta sitä tee. Naisen asema on kova, joten pyytäisin vähän solidaarisuutta, arvon palstailija. Sulla täällä on edes tämä. Siellä on kuule ihan toinen laki, joka sanelee.

• ed
        ed kirjoitti:

Samaa kastia sitten. Kiits säälipist. Totuus ei rasita, kunhan totesin. Pisaroita meressä olemme kaikki, kuule sinä törkyturpa.

Ajattele nyt mikä taivas se Thailand on. Täältä happamien tuulipukumursu naisten tympääntyneiden talven ja pyryn kovettamat sisäänpäinlämpeävien juoruakkojen luota sinne , jossa ihanat pienikokoiset thaitytöt tekevät sinulle piemässä, lämpimässä thaimaan samettiyössä pienestä pyynnöstä ihan mitä vain, päästäkseen tänne Suomi vaimoksi :). Totuus on.

Ei kai nekään nautinnosta sitä tee. Naisen asema on kova, joten pyytäisin vähän solidaarisuutta, arvon palstailija. Sulla täällä on edes tämä. Siellä on kuule ihan toinen laki, joka sanelee.

Tuo vertaus helvetin esikartanosta oli erään miespuolisen ystäväni kuvaelma siitä todellisuudesta. En ole käynyt siellä. Enkä tule menemäänkään. Menen mieluummin keskiluokalle luonnehditulle Malediiveille. Säästän vähän.

• Kaikkeen ei

ole suoraa vastausta, eikä ennalta voi tietää mitä tuleman pitää.
      Joskus voi ymmärtää liian myöhään jos et ole laskelmoivaa sorttia.
      Tunteetkin voi tulla kuin puun takaa. Kyllä sä ymmärrät.

• tiedän tunteen!

Toi sun viestis oli kuin suoraan mun elämästä!! sillä erotuksella tosin että minä hölmöyksissäni menin paljastamaan tunteeni hänelle pelkurimaisesti tekstiviestillä koska en halunnut hänen pitävän minua niin kylmänä ihmisenä ja ymmärtävän että pidän hänestä ihmisenäkin....no...hän ei koskaan vastannut viestiini...ja nyt kitkuttelen päivä kerrallaan eteenpäin yrittäen päästä yli hänestä...tällä hetkellä tosin tuntuu että vain kuvittelin kaiken ja mitään ei koskaan edes tapahtunut:/

• suoraan sekin

Jatka vaan elämääsi. Sä olet kertonyt tunteesi ja siinä et suinkaan ollut pelkuri. Kasvokkainko ne olisi pitänyt kertoa? Aina ihmisille on syynsä lähestyä. Joku hakee flirttiä, toiset ei pidä sellaisesta ym.

• tunteitapiisaa

Jotain jää aina sanomatta. Koskaan emme saa sanottua viimeistä sanaa. Siksi siis meillä on aina aikaa toiselle kerralle. Ehkä seuraavalla kerralla olemme taas viisaampia. Ehkä seuraavalla kerralla katseemme kohtaavat suoremmin. Ehkä seuraavalla kerralla tunteet pursuavat sisältä selvemmin. Vielä on aikaa.

• tuhkaprinsessa

jep. hyvin kiteytetty... nyyh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe