Loistava käyttis! Ottaa vielä huomioon, että tämä on ihan ilmainen ohjelmisto.
Kaveri tuli käymään, otettiin alkohoolia ja youtube videoita katseltiin. Kaikki on toiminut loistavasti! Kaveri ei edes huomannut mitään, että mikä käyttis tässä on, käytti Ubuntua kuin Windowsia ikään.
Miksi vitussa maksaa jostakin Windowsista, kun Ubuntu tekee kaiken saman asian edullisemmin!
Hyvin on pelannut Ubuntu 12.04
11
110
Vastaukset
- hihhulien.linux
Ubuntu tekee kaiken saman asian edullisemmin! ?????????
Ihanko kaikki ? Kaikkiko ????? - z
Joo, olen samaa mieltä. Jos youtube-videoiden katselu ja normi nettiselailu riittää, Ubuntu voi olla ihan riittävä käyttis.Monillehan tuo riittää. Joskin normaalissa nettiselailussa Ubuntukin on vain välttävä, monet palvelut tai sivut eivät toimi. Jos halauaa tehdä jotain järkevää ja hyödyllistä, kannattaa katsella muita vaihtoehtoja,
- Hmmm..
Mikä sivu ei toimi Ubuntulla? Palvelu? Pistä linkkit.
- z
Hmmm.. kirjoitti:
Mikä sivu ei toimi Ubuntulla? Palvelu? Pistä linkkit.
Oon kuullu, että Mtv3-katsomo ja Sampo-pankki ei toimi.
- Onneksi se on, Win
z kirjoitti:
On montakin aikuisviihdesivua (video), jotka ei näy linuxilla. Niiden linkkien selvittely jäljestäpäin on hankalaa, koska niihin törmäsi niin usein, että oli helpointa vaihtaa käyttistä!
- Hmmm..
z kirjoitti:
Katsomo toimii VLC:llä ja Sampo-pankki toimii samallalailla kuin Windows. Ubuntu on vain
turvallisempi. Laittakaa niitä linkkejä jotka ei toimi Ubuntulla.
- paskatlinuxit
Montakohan kymmentä vuotta on ubuntu ollut nyt boottaamatta PC-tietokoneessa pystyssä.
WXP sentään kymmeniä vuosiä säilyy boottaamatta käynnissä?
Eli onko serverikäyttöön vieläkään Linux-pohjaisista, jos eivät kestä kymmentäkään vuotta yksinään pystyssä????- ................
Eihän Windowsit kauaa boottaamatta kestä, XP varsinkaan kun joka päivityksen jälkeen pitää bootata. Vai etkö päivitä Windowsejasi, edes kriittisiä tietoturvapäivityksiä ? Linuxeissa ei tarvitse läheskään joka päivityksen yhteydessä bootata.
- Viruksia 0 jo vuosia
Tietoturvallisin käyttis ikinä, Linux Ubuntu. Pankki ym. viralliset asiat olen hoitanut Ubuntulla jo vuosia em. syistä. Ubuntu 12.04 LTS jatkaa perinteisen kunniakasta Linux pohjaisten käyttöjärjestelmien virusvapaata perinnettä. Linuxiin ei pysty örkin hammas, eikä tarvitse mitään konetta hidastavaa virusohjelmaa, oletusasetuksilla mennään. Mutta ei kehuta liikaa, muuten kerää käyttäjiksi epämääräistä windows porukkaa turhan paljon :D
- No, niinhän minäkin!
Windows ollut koko ajan ja hoitanut pankkiasiat ym. Eipä ole tullut viruksia!
Plus paljon muuta tehnyt tietokoneella!
On erittäin tärkeää ja ensiarvoisen välttämätöntä, että kaikki asiat voi tehdä samalla käyttöjärjestelmällä! Ubuntu ei siihen kykene! - .............
No, niinhän minäkin! kirjoitti:
Windows ollut koko ajan ja hoitanut pankkiasiat ym. Eipä ole tullut viruksia!
Plus paljon muuta tehnyt tietokoneella!
On erittäin tärkeää ja ensiarvoisen välttämätöntä, että kaikki asiat voi tehdä samalla käyttöjärjestelmällä! Ubuntu ei siihen kykene!Mitä ei Ubuntulla voi tehdä ? Jotain faktaa kiitos.
Ai niin, rekisterin eheytys ei onnistu kun Ubuntussa ei ole sellaista sekoilevaa viritystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701