Mitä voimia on RKP:eellä takanaan säilyttääkseen pakko- ja virkamiesruotsin Suomessa? RKP:eellä on takanaan vajaa 300000 ruotsinkielistä Manner-Suomessa. Pakkoruotsia puolustavia suomenkielisiä poliitikkoja, kuten Katainen, Sasi, Lipponen jne. Verovapaita säätiöitä, jotka omistavat n. 7-10 miljardia euroa. Kielivapautta kannattavilla on takanaan n. 80% kansasta, n. 4 miljoonaa suomenkielistä. Tulevat kansalaisaloitukset. Mahdollinen kansanäänestys kielivapauden puolesta. Suurin osa kansanedustajista on kielivapauden puolella. RKP! Luovuttakaa ajoissa.
RKP! Luovuttakaa ajoissa.
18
109
Vastaukset
- Huomautus.
Hyvin suuri osa suruista kannattaa kielivapautta eli siten myös pakkoruotsia.
Tosin vastaavasti pieni osa suomalaisista vastustaa kielivapautta eli kannattaa pakkoruotsia.
Lopputulos on kuitenkin sama eli suuri enemmistö kannattaa kielivapautta eli vastustaa pakkoruotsia.- Kotjaus!
Piti lukea, että "hyvin suuri osa suruista kannattaa kielivapautta eli VASTUSTAA pakkoruotsia".
- Lisäkorjaus!
Kotjaus! kirjoitti:
Piti lukea, että "hyvin suuri osa suruista kannattaa kielivapautta eli VASTUSTAA pakkoruotsia".
Otsikossa piti lukea korjaus eikä kotjaus. Kolmas kerta toden sanoo! ;)
- pöö.
Kuka tai mikä sitä pakko- ja virkamiesruotsia uhkaa?? Onko joku tehnyt jonkun asiaan liittyvän lakiesityksen? Valmistellaanko jossain jotain esitystä asian tiimolta?
En ole kuullutkaan
Kertokaa ihmeessä niin otamme asiaan kantaa ensi tilassa.- Suomi yksikieliseksi
Perussuomalaiset nuoret valmistelevat aloitetta Suomen muuttamisesta yksikieliseksi Suomeksi. Voisit kysyä heiltä jos sinua asia kiinnostaa.
- jaahas1q2
Eikö tämän aiheen pitänyt olla sinulle evvk? Miksi ottaa kantaa evvk-aiheisiin?
- Huom!
Suomi yksikieliseksi kirjoitti:
Perussuomalaiset nuoret valmistelevat aloitetta Suomen muuttamisesta yksikieliseksi Suomeksi. Voisit kysyä heiltä jos sinua asia kiinnostaa.
MYÖS Keskustan, Vihreiden, Kristillisten ja Kokoomuksen nuoret ajavat pakkoruotsin poistoa!
Kokoomuksen on jopa voimassa oleva puoluekokouspäätös pakkoruotsion poistosta.
Samoin on voimassaoleva Vihreiden puoluehallituksen päätös pakoruotsin JA virkamiesruotsin poistosta. - Syy?
jaahas1q2 kirjoitti:
Svekoankka ja muut nettisvekot ovat rohkaistuneet svekomafian vastaiskusta ja muuttaneet mieltään.
Nyt ollaankin pakkoruotsin ehdottomia kannatajia, kun svekoeliitti painaa päälle.
Tyypillistä svekoilua tuokin.... jaahas1q2 kirjoitti:
Otinko minä johonkin kantaa? En tietenkään ottanut mutta minua kiinnosti että mistäköhän te mahdatte puhua?
Pakkoruotsillanne saatta tehtä ihan mitä lystäätte mutta meidän kielellisten oikeuksien kunnioittamisesta ja ruotsinkielisten palveluiden järjestämisestä minulla on paljonkin sanottavaa.- Pakkopalvelua
Ankdam kirjoitti:
Otinko minä johonkin kantaa? En tietenkään ottanut mutta minua kiinnosti että mistäköhän te mahdatte puhua?
Pakkoruotsillanne saatta tehtä ihan mitä lystäätte mutta meidän kielellisten oikeuksien kunnioittamisesta ja ruotsinkielisten palveluiden järjestämisestä minulla on paljonkin sanottavaa.On teillä erikoisilla ihan omat oikeudet ja niillä kiusataan suomenkielisiä.
95% kansasta joutuu palvelemaan erikoisia, että onko se ihan oikein?
- Bayonne
Ai perussuomalaiset nuoret, peräti? =)
Et kai tosissasi kuvittele että se johtaisi yhtään mihinkään?- Ole mikä olet
Jytky tulee, oletko valmis..?
- Bayonne
Jytky tuli viime vuonna... ja meni.
- Ole mikä olet
Uusi jytky tulee, ole valmis..?
- downflush
Nyt on kohta kakka housuissa persuilla.
- Hyvä näin?
Ankdam! Ruotsinkieliset palvelut saatte hoitaa itse ruotsinkielisillä alueilla tulevaisuudessa.
- pois pakkoruotsi
Katainen. Subbi (yksi pahimmista), Kumpula-natri, Feltd-ranta, luopio Gustu, Sasi, Ylen pääjohtaja (nöyrä käskyläinen), siinä ehkä pahimmat!
Pois tommoset suomalaisia kiusaamasta!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534751- 1061708
- 901559
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma371232- 1081060
- 571018
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46813- 47783