kirjaimellisesti.
Onko kenellekään muulle käynyt näin?
Ensin vähän taustaa; olen aikuinen kahden lapsen äiti. Naimisissa, täysin normaali tasainen avioelämä. Ei viinaa, ei väkivaltaa, ei vieraissa hyppimistä. Siis kieltämättä sellasta tasaista arkea, mutta ollaan tyytyväisiä molemmat.
Yritetään pitää pari kertaa vuodessa lomaa kaksistaan, matkustetaan ulkomaille ja levätään ja nautitaan ja ollaan kahden. Molemmat työssä, ei taloudellisia ongelmia.
No sitten kävi näin:
-eka kerrasta on nyt jo jokunen vuosi. Olin ostoksilla Kauppahallissa, maksoin ostokset ja käännyin lähteäkseni, ja PANG! Takanani seisoi mies, katseet kohtasivat. Muutama sekunti vain tuijotettiin toisiamme, en osaa selittää, olin kuin hypnoosissa tai jotain! Lähdin sitä sitten aika äkkiä ja hämmentyneenä, käännyin jonkin matkan päästä katsomaan ja se mies tuijotti perääni.
Ei se ollut mielestäni mitään paljasta seksuaalista. En tuntenut jotain ylitsepääsemätöntä himoa ja halua hypätä lakanoitten väliin siitä paikasta.
Se oli jotain muuta, ja se oli molemmin puolista.
Olen ihan tavallinen nainen. Normaalipainoinen, hoidan ulkonäköäni mutta arkena hillitty meikki ja kampaus. Pidän hyvänlaatuisia vaatteita jotka istuu minulle. Nämä on mielestäni perusasioita.
Se mies ei ollut mikään Adonis, tavallinen (?) tai siis ei kovin tavallinen kun tuon reaktion aiheutti!
Toisen kerran sama tapahtui muutama vuosi jälkeenpäin. Olin tulossa ulos lääkärin vastaanottohuoneesta, ja taas sama PANG! Tosin ei ollut sama mies mutta reaktio sama!
Lääkäri tuli ovelle kutsumaan seuraavaa potilasta, ja hän katsoi vähän kummastuneena kun me tuijotettiin toisiamme kuin suolapatsaat!
Mies meni sisälle, sen jälkeen en ole kumpaakaan nähnyt. Asia jäi kummastuttamaan, käykö muille joskus näin?
Avioliitto jatkuu, samaa arkea pyöritellään, mutta nuo tapaukset muistan aina ja ne jotenkin lämmittää mieltä!
En ole pettänyt enkä aio pettää miestäni. Meillä liitto perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja luottamukseen.
Kuin salama kirkkaalta taivaalta,
7
372
Vastaukset
- no voi voi
täytyyhän sitä jännitystä jostain hakea....
- lykkyä tykö vaan...
Kuulostaa sellaiselta, kun kaksi luonnon toisilleen valitsemaa ihmistä kohtaa! Noin saattaisi kuvitella ihmisten kohdanneen joskus muinoin, kun oltiin primitiivisempiä.
Kapakassa sama jos sattuisi, olisit jo kahdesti ollut miehellesi uskoton! Alkoholi kun rentouttaa, yksinkertaistaa päätösten tekoa ja panee unohtamaan järjellisen ajattelun!
Samoin työpaikalla jos tuollaisen kohtaisi, voisi työpaikkaromanssi olla lähellä! Niin se vain kohtalo toisinaan puuttuu asioihin! Sinun kannattaisi varoa, ellet tosiaan halua menettää nykyistä miestäsi... Katsoa saa, mutta ajatuksille eikä mielikuvitukselle ei saa antaa liikaa tilaa!
Jos vielä siellä pikkareissa tapahtui jotain, kannattaa sinun olla jatkossa todella varovainen! Sillä jos aika ja paikka ovat suotuisia seuraavalla kerralla, niin... - klik klik
Minulle on sattunut noin joitakin kertoja, työssä, ratikkapysäkillä, kaupassa. Sinkku kun olen, niin varmaan elämäni mies on saattanut siinä mennä ohitseni ;)
- Daddy Cool
Kyllähän tuollaisia juttuja sattuu, itselleni ehkä 3-5 vuoden välein. Yksi tuollaisen ilmiön aihettaja on työkaverini. Tuijotksesta lähtenyt flirtti meinas karata käsistä, mutta laitettiin peli poikki. Illuusiotahan se vain on. Ihan mukavasti se säväyttää, mutta homma pitää muistaa jättää siihen.
- 18_______________1
Huora
- 11_
H_u_o_r_a
- särkynyt luottamus
TOivoisin käyvän noin. Olen vain liian varautunut ja epäuskonen että en usko rakkauteen ollenkaan, varsinkaan että sanoo klick
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917600Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236324Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624452Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353061Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh351935- 1291551
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971534Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo41823Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21782