Mitä mieltä on tästä miehet 35-45, jos sinkkunainen on raskaana? Onko se este tutustumiselle?
Voiko raskaana oleva sinkku hakea seuraa?
33
1970
Vastaukset
- 2+14
Jos ymmärtävään mieheen tutustut ja pidät mielessä, että lapsi on tärkein, voi ehkä onnistuakin. Aika yksilökohtaista, elämäntilasteesta ja kokemuksesta riippuvaa kuka tuon kykenee käsittelemään.
- Selmakko
En ole harkinnut aborttia, koska olen tätä lasta toivonut ja hänet on saatettu alulle spermapankin avulla. Lapsi on toivottu. Mietin vain, onko tällainen kuvio mahdoton ajatus miehelle. Itse en näe tässä juurikaan eroa yksinhuoltajaan.
- häh?
Miten ihmeessä sinkkunainen voi päästä spermapankin asiakkaaksi?
- L0958
häh? kirjoitti:
Miten ihmeessä sinkkunainen voi päästä spermapankin asiakkaaksi?
Helposti. Menee tutkimuksiin ja osa yksityisistä klinikoista hoitaa ns. itsellisiä naisia.
- Niinpä...
Toisin sanoin, olet siis halunnut saada pelkän lapsen, mutta nyt olet tullut toisiin ajatuksiin ja tietysti siitä syystä, että lapsen elättäminen ja kasvattaminen ei ole ilmaista, jja tähän tarkoitukseen tarvitset tietysti elättäjää ? Olisi ehkä kannattanut miettiä tarkemmin mitä tekee. Ihan sama, millä keinolla olet pennun tehnyt, mutta ei vain kiinnosta, jos se ei ole syntynyt normaalin parisuhteen seurauksena. Lasten elatuksessa ja kasvatuksessa pelkkä irrallinen henkilökunnan rooli ilman minkäänlaista tunnesidettä ei kyllä houkuttele.
- Niinpä...
L0958 kirjoitti:
Helposti. Menee tutkimuksiin ja osa yksityisistä klinikoista hoitaa ns. itsellisiä naisia.
Itsellinen nainen on hyvä, ja myös hoitaa homman loppuun asti ihan itse. Mies tuo kuitenkin vain hiekkaa lattialle ja sotkee paikat. Eihän sitä muuten suorituskeskeiseksi marttyyriksi ja joka paikan osaajaksi pääsisikään.
- Selmakko
Niinpä... kirjoitti:
Toisin sanoin, olet siis halunnut saada pelkän lapsen, mutta nyt olet tullut toisiin ajatuksiin ja tietysti siitä syystä, että lapsen elättäminen ja kasvattaminen ei ole ilmaista, jja tähän tarkoitukseen tarvitset tietysti elättäjää ? Olisi ehkä kannattanut miettiä tarkemmin mitä tekee. Ihan sama, millä keinolla olet pennun tehnyt, mutta ei vain kiinnosta, jos se ei ole syntynyt normaalin parisuhteen seurauksena. Lasten elatuksessa ja kasvatuksessa pelkkä irrallinen henkilökunnan rooli ilman minkäänlaista tunnesidettä ei kyllä houkuttele.
Ymmärsit väärin, en kaipaa elättäjää, vaan ihmissuhdetta.
- ihmettelenvaan
Mihin sinä muka miestä tarvitset, ethän tarvinnut sitä sen lapsenkaan kanssa??
- 31
totta. lapsettomuushoitoihin saa varsinaista yhteiskunnan tukea vain lapsettomat heteroparit, muut maksavat omasta pussistaan.
- Niinpä...
Hakea aina voi, mutta en ole raskaana olevista "sinkuista" kiinnostunut. Pointti menee ihan siinä, että osaan tehdä myös itse omat lapseni, eikä kiinnosta elättää muiden jälkikasvua ja saada riesakseen vain pelkät velvollisuudet.
Kun olet kerran itsesi raskaaksi saattanut, kysele elatusta sun muita siltä hepulta, jonka kanssa olet lapsen mennyt tekemään. Vai ajattelitko itsekeskeisesti nakittaa huolimattomuutesi ja velvollisuudet jollekin toiselle miehelle ?- Selmakko
Kiitos suorasta vastauksestasi, tämä on ihan mielenkiintoista kuulla. Tietoisen päätöksen tehtyäni ymmärrän asian vaikeuden. Toisaalta, haen ítselleni aikuista suhdetta, en elättäjää enkä mitään muutakaan, pärjään sillä saralla paremmin kuin hyvin. En etsi yhteistä kasvattajaa, vaan miestä itselleni siis minulle, seuraa, kumppania, jonka kanssa tehdä aikuisten asioita; viettää aikaa, reissata ja keskustella elämästä. Omat asunnot, omat omaisuudet, mutta yhteisiä hetkiä. Taitaa olla silti aika paljon toivottu.
- iopoå
Selmakko kirjoitti:
Kiitos suorasta vastauksestasi, tämä on ihan mielenkiintoista kuulla. Tietoisen päätöksen tehtyäni ymmärrän asian vaikeuden. Toisaalta, haen ítselleni aikuista suhdetta, en elättäjää enkä mitään muutakaan, pärjään sillä saralla paremmin kuin hyvin. En etsi yhteistä kasvattajaa, vaan miestä itselleni siis minulle, seuraa, kumppania, jonka kanssa tehdä aikuisten asioita; viettää aikaa, reissata ja keskustella elämästä. Omat asunnot, omat omaisuudet, mutta yhteisiä hetkiä. Taitaa olla silti aika paljon toivottu.
Anteeks... Siis kuvittelet voivasi tehdä "aikuisten asioita" lapsen jälkeen? :D :D :D
Good luck. Aika harvassa ovat varmasti ne hetket, ettei nahkapokaali estä sitä aikuista elämää. - Eiköhänselöydy
Selmakko kirjoitti:
Eli paneminen on hakusessa, no eiköhän noita löydy ihan tarpeeksi. Laitat vain ilmoituksen että haet miestä nussimiseen, muuten on oma elämä kummallakin.
Mies ei kysele nussii vaan. Vähän niin kuin seuralaispalvelu mutta halvempi.
Muutenhan se on ihan ok tarvitsee sopia vain päivät ja ajat milloin laatuhetket suoritetaan
"Mitä mieltä on tästä miehet 35-45, jos sinkkunainen on raskaana? Onko se este tutustumiselle? "
-Olen "vasta" 34v, mutta vastaan silti. ;)
Kyllä se ainakin minulle on ehdoton este tutustumiselle. Siis mikäli tällä tutustumisella viitataan seuranhakuun seurustelu yms mielessä. Jos muuten vaan haluaa kaveripohjalta tutustua, ni sittenhän se raskaus ei ole mikään este tai hidaste. =)- whoooT?
34?!
Kropastas ja niskastasi päätellen olisin voinut vannoa, että olet neljäkymmentä. Unohtamatta idioottimaisia ja keskiaikaisia mielipiteitäsi.
- Sinkku 35
Voisin tutustua
- Selmakko
Kiitos siitä, että sanot noin. :) Ehkei peli olekaan menetetty totaalisesti.
- Hahmis
Varmaan aika vaikea saada muuta kuin seksiseuraa.
- runkmeister
Jotkut miehet fantasioivat seksistä raskaana olevan naisen kanssa joten tilanteesi on heidän silmissään vain plussaa. Heille myös lienee yhdentekevää kuka sen muksun on siittänyt joten turhaan murehdit asiaa.
- ..................
Huono aika ainakin ja harva kutenkaan edes miehistä pidemmän päälle tyytyy pelkkään vakipanoon, oli raskaana, lapsia tai ei ollenkaan.
- lifemocker
on se este
- Ikisinkku M
Ainahan hakea voi, jos olet nätti niin saatat jonkun avarakatseisen miehen löytääkin. Sinappikone varmaan kyllä karsii aika paljon ja ne sulhasehdokkaat jotka jää, jos jää, jäljelle ovat sitten aika motivoituneita suhteeseen kanssasi.
Eikö sitä seuraa olisi kannattanut hakea ennen raskautta? Olisi hoitunut halvemmalla ja sitouttanut tulevan isänkin ihan eri tavalla kuin jonkun muun tenava.Tuolla alempana kerrot että on spermapankin kautta hoidettu homma, vaikka tuo onkin hivenen helpompi hyväksyä kuin jonkun tiedetyn rikollisen tms. (=geenivammaisen) jälkikasvu niin ei tuossakaan ole mitään takeita mistä eväistä on tehty,täysipäinen mies jo siitä syystä karsastaa ajatusta alkaa elättäjäksi. Kerrot myös kaipaavasi miestä seuraksi aikuisten asioihin, reissaamiseen ym. mitenkähän moni mies haluaa reissailla huvipuistoissa ym. lastenpaikoissa tulevat vuodet? Olisit hommannut vaikka koiran, vaikka niitäkään ei kaikki miehet hyväksy niin niiden kanssa kuitenkin pärjää, hauva kenneliin reissuviikon ajaksi tms. sinappikoneelle paljon vaikeampi saada hoitopaikkaa. - juusho1
En mä ainakaan näe mitään estettä tutustumiselle. Tosin olen vasta 29, mutta miksei sitä voisi kokeilla.
Tosin raskauden vaihe kyllä vaikuttaa. Jos baby olisi syntymässä ihan parin kk sisällä, niin se ei ehkä olisi parasta aikaa tutustumiselle kun elämä muuttuu niin radikaalisti hetken päästä. Sitten taas jos raskaus olisi vasta alussa, niin voisin tutustua naiseen raskauden aikana ja katsoa toimiiko juttumme. En ole aiheen asiantuntija, mutta eikö raskaana oleva nainen voi harrastaa seksiäkin melko pitkälle raskauden loppuun asti (?) joten siinäkään mielessä ei olisi mitään estettä tapailulle. Ainakaan itse en pidä raskaana olevaa naisvartaloa ollenkaan turn-offina, vaan voisin sujuvasti harrastaa seksiä raskaana olevan naisen kanssa.
Jos homma oikeasti toimisi, ja seurustelisimme vielä lapsen synnyttyäkin, niin ei kai siinä mitään ongelmaa olisi. - julle37
Ei minusta ole ongelma jos nainen on raskaana olen 37v sinkku poju
- kuolkootpois
VITTUAKAAN ei kiinnosta jonkun toisen pennun kasvattaminen.
Ei ole minun geeneissä joten Fuck off. - huiiiiiii
Mä ainakin meen ihan sekasin potastani ku rakastun. En nuku, ei ruoka maistu, pumppu tilttaa, noutaja tulee kytikselle. Että ei sellane rääkki olis kehittyvälle sikiölle hyväks. Tietty jos ei oo tällane vahvojen tunteiden ihminen vaan järki pysyy päässä tilanteessa ku tilanteessa, sillon se sopii.
- atännä
Onpas vanha ketju. Tällä välillä Ikiksen sinappikoneesta on tullut jo oikein mukavasti toheltava nelivuotias. :)
Minä tiedän miehiä, jotka olisivat mielellään isiä, vaikka se lapsi ei biologinen olisikaan. Ehkä he eivät saa itse lapsia, ja/tai heillä on voimakas hoivavietti, en tiedä. Jos taas hakee seuraa pääasiassa itselleen, tilanne on suunnilleen sama kuin kaikilla muillakin eronneilla lapsellisilla.
Eli tietysti voi hakea seuraa. Toivottavasti ne, joita ei kiinnosta, osaavat suunnata kiinnostuksensa niihin joista ovat kiinnostuneet. Välillä vaan tuntuu, että joillain ihmisillä se energia menee aina väärään kohteeseen :) - Kunnollinen-mies
Ei voi hakea. eikö jumalauta mene jakeluun että kunnolliset miehet ei kasvata jonkun paskan jännämiehen siittämää äpärää. Mee vankilaan hakemaan uutta isää jos vittu sellaisen tarviit
- xmv
Periaatteessa sama kuin että olisi pieni lapsi, eli on haitta muttei ehdoton este. Ajatus suhteen aloittamisesta raskaana olevan naisen kanssa on kyllä jollain tavalla kiihottava, eli sikäli ehkä jopa parempi kuin että lapsi olisi jo syntynyt.
- Anonyymi
"Minulla on unelma, kaunis ja tärkeä... Olisin onnekas, jos löytäisin Sinut elämäni tärkein täältä, osaisitko suunnistaa luokseni, tarjoaisitko kodin kaipaavalle sydämelle, joka osaa ja voi sinua aidosti rakastaa? Olen 42 vuotias mies Helsingistä Todella Yksinäinen JA täynnä hellyyttä, suudelmia, läheisyyttä ja tunnetta, jonka haluan tarjota yhdelle erityiselle naiselle. Olen onnettomuuden vuoksi kykenemätön kävelemään ja toivon sinun sen hyväksyvän. Se ei estä minua rakastamasta, rakastelemasta. Kaipaan ihanaa naista, jonka voisin hukuttaa hellyyteen ja iloita kanssasi kaikesta tästä. Aito ja hyväsydäminen nainen, jos haluat löytää elämääsi aidon rakkauden, jolla on myös jatkuvuutta flirttaa, kirjoita - näytä minulle missä olet :) 0458802921
- Anonyymi
Miten kauan menee kunnes pyydät rahaa naiselta?
- Anonyymi
Ei raskaana oleva voi olla sinkku, kun se tarkoittaa yksittäistä. Raskaana oleva jokin tuplis tai peräti triplis, mikäli odottaa kaksosia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742453Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu601917Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1341831Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve281363Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko291343Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181194