..jahtaamista...?
Nyt tuntuu olevan oikein kipakkana blogissaan, näyttäisi että hän on lopettanut poitsun perässä hiihtelyn, onkin antanut nöyryyttää itseään viime kuukaudet oikein urakalla.
Luuletteko ettei taas aloita perässä hiihtelyä?
Mulla on vaan tunne, että kohta on taas Stefun perässä häntä koipien välissä.
Ei sillä naisella varmasti ole sellaista itsetuntoa tai suoraan sanoen edes rahallisesti varaa olla ilman pojua....
Eiköhän sieltä vielä tule blogia tyyliin "mun ihana mieheni".
Arvauksia,vaikka nyt toisin sanoi,jatkaako Mara Stepun jahtaamis
15
796
Vastaukset
- 10 + 10
tottakai jatkaa jahtaamista, koska sen on pakko! Menee jälleen asunto, myöskin ilmainen lapsen piika (siis yksi niistä), eikä martta halua tietenkään luopua seurapiirirouvan kohtelusta.
Sitä tossa päivänä muutamana pähkäilin ett mikähän mathaa tulla uuden lapsen sukunimeksi! Vicky on Eerikäinen, Martta itse otti aikoinaan äitinsä sulhon sukunimen, en usko ett tulee Aitolehti, joten tuleekohan Kortelamp vaiko Therman!- ....................
Tuskin lopettaa jahtamista, mikä taas ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, ettei Stefania Martina kiinnosta.
- Toinen veikkaus
.................... kirjoitti:
Tuskin lopettaa jahtamista, mikä taas ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, ettei Stefania Martina kiinnosta.
Mä veikkaan, että lapsen sukunimeksi tulee Aitolehti. Aatelkaa nyt, jos antaisi sukunimeksi Kortelampi, niin eihän ne kaikki nimet mahtuisi kerrostalon oveen: Eerikäinen Aitolehti Kortelampi. :)
- ....................
Toinen veikkaus kirjoitti:
Mä veikkaan, että lapsen sukunimeksi tulee Aitolehti. Aatelkaa nyt, jos antaisi sukunimeksi Kortelampi, niin eihän ne kaikki nimet mahtuisi kerrostalon oveen: Eerikäinen Aitolehti Kortelampi. :)
Aitolehti on Martinan tämänhetkinen oikea sukunimi ja se periytyy lapselle automaattisesti, ellei lapsen isän kanssa sovita Thermannista. No mutta, olishan se jo Martinalle hienoa, kun lapsi saisi sellaisen sukunimen. Eri asia sitten, mitä Stefun suku ajattelisi siitä, että Martinan lapsen sukunimi on Therman. Toisaalta onhan se Stefaninkin lapsi (kai?)...
- 12+9=21
.................... kirjoitti:
Aitolehti on Martinan tämänhetkinen oikea sukunimi ja se periytyy lapselle automaattisesti, ellei lapsen isän kanssa sovita Thermannista. No mutta, olishan se jo Martinalle hienoa, kun lapsi saisi sellaisen sukunimen. Eri asia sitten, mitä Stefun suku ajattelisi siitä, että Martinan lapsen sukunimi on Therman. Toisaalta onhan se Stefaninkin lapsi (kai?)...
Onko Stefan jo tunnustanut avioliiton ulkopuolella syntyvän lapsen omakseen?
Tai ehtiihän tässä vielä suhteen rekisteröidäkin.
- Sama kaava
Ei se osaa olla yksin. Eli vastaus: lopettaa Stefun manipuloimisen itselleen siinä vaiheessa kun on uusi suihinottokumppani löydetty vessaan muhinoimaan ja luksusta tarjoamaan vaikka potentiaalisen appiukon veneen tai BMW:n muodossa.
Niinhän Mara tekin Eskon kanssakin. Viikkoa ennen Stefun tapaamista (ja vessassa suuhoitoa Stefulle antaessaan) hehkutti kuinka haluaa toisen lapsen Eskon kanssa. No, Stefu antoi Martinan "hoitaa", Esko jäi ihmettelemään ja kakara hölmönä pani tiineeksi...huoh. Mara löytää uuden miehen vasta, kun hoitojärjestelyt on sillä tolalla, että hän on taas täysin vapaa (tai vähintään puoliksi vapaa kuten Vickestä tällä hetkellä) tästä syntymättömästä lapsesta ja ehtii "hoidella" täytehuulillaan vessahoitojaan.
Eli Stefussa ja Eskossa samaan aikaan roikkuu, kunnes on melko vapaa imetyksestä jne. Stefua, hänen vanhempiaan, Eskoa ja hänen vanhempiaan Mara tarvii ainakin lapsenvahdiksi, jotta voisi taas toteuttaa itseään...hyväksikäyttää muita (kuten lapsiaan) saadakseen palstatilaa, luksushoitoja ja -matkoja - ja tietenkin ollakseen kaikkien kadehtima uusi Lady Gaga (tai Leidin Kakki) :P - fjaklösjfdks
Eihän sen lapsen sukunimeksi voi tulla kuin Aitolehti (äidin mukaan) tai Therman, jos iskä suostuu.
- Sinänsäihansama
Vastaus kysymykseen: kyllä lopettaa.
- jotain faktaa
Sinänsäihansama kirjoitti:
Vastaus kysymykseen: kyllä lopettaa.
No mara voi pakottaa isukin tunnustamaan lapsen ja isukki voi vaatia dna testiä. Lapsi tunnustetaan vasta kun se on syntynyt ja kutsu tulee lastenvalvojalle. Mara saa päättää antaako hän myös jaetun huoltajuuden isälle. Siinä ei auta lakimiehetkään kun on varmaa että pojulla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse miettisin pari kertaa jakaisinko huoltajuutta. Valitan kirjoitusvirheitä ja sitä että viesti kuulostaa maraa puolustelevalle.
- kunnianloukkausta?
jotain faktaa kirjoitti:
No mara voi pakottaa isukin tunnustamaan lapsen ja isukki voi vaatia dna testiä. Lapsi tunnustetaan vasta kun se on syntynyt ja kutsu tulee lastenvalvojalle. Mara saa päättää antaako hän myös jaetun huoltajuuden isälle. Siinä ei auta lakimiehetkään kun on varmaa että pojulla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse miettisin pari kertaa jakaisinko huoltajuutta. Valitan kirjoitusvirheitä ja sitä että viesti kuulostaa maraa puolustelevalle.
Mitä oikein tarkoitat tällä: "Siinä ei auta lakimiehetkään kun on varmaa että pojulla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse miettisin pari kertaa jakaisinko huoltajuutta." Aikamoista tekstiä yksityishenkilöstä...!
- asasaassa
kunnianloukkausta? kirjoitti:
Mitä oikein tarkoitat tällä: "Siinä ei auta lakimiehetkään kun on varmaa että pojulla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse miettisin pari kertaa jakaisinko huoltajuutta." Aikamoista tekstiä yksityishenkilöstä...!
Niin no, Suomessa isä voidaan oikeusteitse pakottaa isyystestiin jos äiti niin haluaa. Tuskin stefan sille vauvalle mitään pahaa tahtoo, onhan hän sen isä.
Miksi kaikki idiootit aina luulee, että jos äiti ja isä ei ole väleissä, niin silloin ei olla lapsenkaan kanssa väleissä :DDDD hoh hoooi. Ilmeisesti teillä kenelläkään ei ole omia lapsia kun kuvittelette että asia on noin... - TulkitseMitenHaluat
kunnianloukkausta? kirjoitti:
Mitä oikein tarkoitat tällä: "Siinä ei auta lakimiehetkään kun on varmaa että pojulla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Itse miettisin pari kertaa jakaisinko huoltajuutta." Aikamoista tekstiä yksityishenkilöstä...!
No enpä mitään ihmeitä tarkoita mutta jos herrakin on tuomittu sakkoihin siitä että on antanut autonsa juopuneelle ihmiselle niin en usko että se katotaan eduksi.
Huoltajuus juttua tarkoitin sillä että onko se nyt sitten oikeasti edes halukas olemaan läsnä kun lapsi on pieni. Ei hän kuitenkaan itse ole enään teini,vaikka käytös kieliikin muuta( kun jouksee oletetusti vieraissa vaikka eukko on raskaana. Ihan sama vaikka nainen olisi tullut tahalteen raskaaksi. Reilusti jätetään toinen eikä elätellä toiveita toiselle ..vaikka toinen kuinka itkisi perään niin siihen leikkiin ei mennä mukaan säälistä)
Monesti vaan tahtoo olla niin että jos isät eivät ole lapsen äidin kanssa väleissä niin eivät he yleensä tapaa heitä usein. milloin on äippä jarruttelija ja milloin isi haluton.
Toivottavasti nämä kaksi pystyvät ajan kanssa unohtaan kaiken peen ( ennen kuin lapsi syntyy) ja keskittymään yhdessä kasvattamaan lastansa.Pitäähän heillä olla yhteiset säännöt. Lapselle on raskasta mikäli vanhemmat eivät ole sovussa.
Kurjaa jos hän ei ole mukana synnytyksessä sillä hän menettää ainut kertaisen kokemuksen siinä - joövj
TulkitseMitenHaluat kirjoitti:
No enpä mitään ihmeitä tarkoita mutta jos herrakin on tuomittu sakkoihin siitä että on antanut autonsa juopuneelle ihmiselle niin en usko että se katotaan eduksi.
Huoltajuus juttua tarkoitin sillä että onko se nyt sitten oikeasti edes halukas olemaan läsnä kun lapsi on pieni. Ei hän kuitenkaan itse ole enään teini,vaikka käytös kieliikin muuta( kun jouksee oletetusti vieraissa vaikka eukko on raskaana. Ihan sama vaikka nainen olisi tullut tahalteen raskaaksi. Reilusti jätetään toinen eikä elätellä toiveita toiselle ..vaikka toinen kuinka itkisi perään niin siihen leikkiin ei mennä mukaan säälistä)
Monesti vaan tahtoo olla niin että jos isät eivät ole lapsen äidin kanssa väleissä niin eivät he yleensä tapaa heitä usein. milloin on äippä jarruttelija ja milloin isi haluton.
Toivottavasti nämä kaksi pystyvät ajan kanssa unohtaan kaiken peen ( ennen kuin lapsi syntyy) ja keskittymään yhdessä kasvattamaan lastansa.Pitäähän heillä olla yhteiset säännöt. Lapselle on raskasta mikäli vanhemmat eivät ole sovussa.
Kurjaa jos hän ei ole mukana synnytyksessä sillä hän menettää ainut kertaisen kokemuksen siinäMelkosta puljaamista kahden lapsen kanssa, joilla eri isät. Martina voi joutua olemaan hyvinkin kiinni lapsissaan, jos Stefulle ja Eskolle ei sovi samat ajat tavata lapsiaan. Kaksi isää, kahdet aikataulut. Martina ei tuota tilannetta voj oikeastaan enää pahentaa kuin hankkiutumalla raskaaksi vielä kolmannelle miehelle...
Eikö Martina omista kotioloistaan muista, kuinka kurjaa oli, kun miehet vaihtui ja omasta isästään ei edes tietoa. Kukaan ei näitä naisia niin tosissaan ota, että sitoutumaan pysyvästi tahtoisi. Toisaalta nämä eivät itsekään kykene sitoutumaan perheeseen. Vain myötäkäymisissä. Vastoinkäymisten ja tylsyyden tullessa vastaan, luuserit luovuttaa.
- öugaaad
Taivas mikä sinisilmänen hyväuskoinen idealisti tulkitsemitenhaluat on!!!!
- ei kannata suuttua
Näinkö on..kurjaa ettei saa toivoa hyvää syntymättömälle lapselle. En tiedä kovinkaan sikamaisempaa tempua kuin pettävä puoliso kun olet raskaana. Tottahan se on että olisi pitänyt miettiä ennen kuin tulee raskaaksi kenelle sen lapsen tekee. Edelleenkään se ei poista sitä tosiasiaa että randomi poju teki väärin. Karma korjaa nyt maran kohdalla satoaan ja ehkäpä hän nyt oppii virheistään mitä on vuosien varrella tehnyt.
Joku päivä varmasti myös tämä ukkokin maistaa omaa lääkettään mitä on tehnyt kaikille naisilleen.
Valitan kirjoitus virheistäni mikäli joku haluaa niihin puuttu sillä minulla on lukihäiriö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701