Miten sinä pystyt elämään ?

tule viereeni

Ilman läheisyyttä ja lämpöä, etkö koskaan kaipaa kenenkään lähelle. Pelkäätkö läheisyyttä ?

67

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirrveesti

kaipaan ja pelkään

• saanko arvostelua

Mua pelottaa ihan sikana, että näytänkö hyvältä ja onko makkarat ja tissit nyt kuosissaan ja hyvässä asennossa :)

• pelkäänkin vähän

Kaipaan paljonkin mutta minkäs teet kun tilanne on tää : /

Tee asialle jotain. Tuu,tuu,tuu jo takaisin...:)

• Murrrr..

• ja tekisin mutta...
        **** kirjoitti:

Tee asialle jotain. Tuu,tuu,tuu jo takaisin...:)

Tuun tuun kun tietäs vaan että minne ;)

• Sivullinen pohtii

Jospa ne aiemmat kokemkset siitä on ollut huonoja tai valheellisia. Ajan kanssa oppii pärjäämään. Parempi yksin kuin eläminen valheessa. Luottamuksen luominen oikeassa elämässä on sellaiselle ihmiselle tärkeää. Tällainen kirjoittelu tuntuu pilailulta.

• en usko ainkaan

Minä ainaki haluaisin kovasti hänen syleilyynsä, mutta, kun ei se koskaan toteudu, se vain oma haaveeni, tuskin hän nyt mitään semmoista edes ajattelee, saatika edes muistaa minua nähneensä koskaan.

• en pelkää

Hyvä kysymys. Ilman läheisyyttä
      ja rakkaan ihmisen lämpöä on raskasta. Olen ollut nyt niin pitkään yksin että välillä tuntuu että pakahtuu yksin nukkumiseen ja itsekseen olemiseen.
      Ei myöskään ole tullut sellaista ihmistä elämään jonka kanssa
      intiimin hetken haluaisi jakaa. Rakastan ja tunnen vahvasti silti.

• en pelkää

Hyvä kysymys. Ilman läheisyyttä
      ja rakkaan ihmisen lämpöä on raskasta. Olen ollut nyt niin pitkään yksin että välillä tuntuu että pakahtuu yksin nukkumiseen ja itsekseen olemiseen.
      Ei myöskään ole tullut sellaista ihmistä elämään jonka kanssa
      intiimin hetken haluaisi jakaa. Rakastan ja tunnen vahvasti silti.

• on kiellettyä

Miksi spämmäsit tuplat ?

• jotenki

ehkä huomenna?

• teeeeeeeeeeee

Mä mitään läheisyyttä pelkää, mut olisin mieluummin sisäkkäin. Jos sopii.

• näin täällä

mene seksipalstalle vonkaamaan ja saamaan sisääsi, ensin läheisyys ja sitten seksi

• .....

Mä voin antaa teelle ni ei tarvitse enempää vongata..

• honeybear

Kyllä kaipaan toista nallea viereeni.. Koska lie saapuu elämääni.. Oisko etelän uroskarhuja hän sitten ;)

• 12c2c

sopivaa vastakappaletta ei noin vain löydä

• löysin

.

• olen minä:(

Kaipaan! Kaipaan! Minä vain olen tällainen. En osaa ottaa kontaktia. Ystävyyssuhteeni on aina alkaneet niin, että minuun on otettu kontaktia.
      Niin se vain on. Minusta saa hyvän ystävän - mutta minä en osaa itseäni tarjota. Ja kyllä siinä on toisella tekemistä kun minua lähestyy. Voi kun minä olenkin vaikea:(

• :)

Ottiko hänkin?

• olen minä:(
        :) kirjoitti:

Ottiko hänkin?

Vaikea sanoa.. tavallaan ei. Joskus kyllä.. mutta tavallaan, ei.

• teeeeeeeeeeeeeeeee

Olisitte heti sanonu et sieltä seksi palstalta voi saada sisäänsä !!!!!! Ja minä oon täällä kuluttanu energiaani !!!!!

• Taidetaan

Olla sukua..;(

• En pelkää,

haluan, mutta vain oikealta ihmiseltä!

• battery

Olen itse lämmin, joten voin nauttia omasta..lämmöstäni. Mutta kaipaan kyllä ainakin yhden viereen.

• aina yksin

Kaipaan kyllä, mutta toisaalta jos ei ole koskaan tottunut siihen toisen läheisyyteen ja lämpöön niin vaikea sitä todella kaivata.

• spämbot

Vain heikot tarvitsevat lämpöä ja läheisyyttä.

• Huom!

Se joka ei tunnusta omaa heikkouttaan ei ole mitään.

• spämthis

Sosiopatia on vamma.

• Liian syvällistä ?
        Huom! kirjoitti:

Tai joka ei tunnista. Asiain tunnustaminen ja tunnistaminen ovat aivan eri juttuja. Tunnustaminen vaatii rohkeutta avata suunsa ja sanoa ääneen. Tunnistaminen edellyttää tietoa, taitoa ja oman sisäisen itsensä tuntemista ja 'suhteuttamista' muihin ja kaikkeen muuhun elämään.

• spämbot
        Huom! kirjoitti:

Tyhjyyteni on ikävöittävää...

• eu5

Olen valikoiva, vain yksi kelpaa. Ei siinä mitään pelottavaa ole :D Mutta en kaipaa jatkuvasti, sitä on sen verran muutakin mielekästä tekemistä.

• hyyvääää..

pointti.

• Tulisin

Pakko, jos ei löydä sellaista, jonka lähelle tahtoisi.

• en pysty enkä selvii

Tai jos on löytänyt jo muttei syystä tai toisesta voi häntä saada...

• Vain hidasteita ...
        en pysty enkä selvii kirjoitti:

Tai jos on löytänyt jo muttei syystä tai toisesta voi häntä saada...

Noinkin saattaa olla. Tai sitten niin, että löysi, halusi ja tahtoi, mutta toista ei niin järin kiinnostanutkaan sitten loppujen lopuksi kun omat ajatukset alkoi hyrräämään siihen suuntaan.

• tuhkaprinsessa

Sulla on suljettu sydän
      sulla on suljettu sydän
      sulla on suljettu sydän(hee..)
      kuka sen aukaisee

Ypöyksin tai kaksin
      sulla on suljettu sydän
      kanssa toisten samanlaisten
      sulla on suljettu sydän
      tuskaako huutaa vai itseltään varjelee
      sun suuri suljettu sydän
      veli, veli taikka muukalainen
      sen näkee, sen näkee

• Kainalon lämpöön . .

Aloittajan kysymykseen vastaan, että vaikeaa onkin ilman toisen ihmisen läheisyyttä.

Ei toista joka hetki kaipaa, mutta rakkauden kohteensa läheisyyteen ikävöi.

Etenkin iltaisin. Nyt sen vihdoin uskaltaa tunnustaa . . koko maailmalle.. vaikka järkevyys saataaa haihtua täysin tunteiden leiskuessa.. .lämpö sulattaa kokonaan.

• suljettu peräreikä

suljettu peräreikä
        Sulla on suljettu peräreikä
        sulla on suljettu peräreikä
        sulla on suljettu peräreikä(hee..)
        kuka sen aukaisee

Ypöyksin tai kaksin
        sun suuri suljettu peräreikä
        sen näkee, sen näkee

suljettu peräreikä kirjoitti:

suljettu peräreikä
        Sulla on suljettu peräreikä
        sulla on suljettu peräreikä(hee..)
        kuka sen aukaisee

Ypöyksin tai kaksin
        sun suuri suljettu peräreikä
        sen näkee, sen näkee

TYHMÄ MOUKKA.

• pervo(ko)
        ***** kirjoitti:

TYHMÄ MOUKKA.

No onhan tuo moukkamaista, mutta sainpahan kunnon naurutkin!

• henki pihisee

Koskaan henkistä tai fyysista läheisyyttä saanutkaan ja hengissä ollaan...niukasti.

• Mä en ole.

Edes hengissä.

• Siksi niin.

Koska ole tottunut siihen. Ja tottunut myös korvikkeisiin. Ei kelpaa. Vain aito on kyllin hyvää.

• tuula-neiti

Eihän tämä elämää olekaan vaan pelkkää olemassaoloa.

• Helvetin ihme

Tulipa mieleen tämä biisi. Hienot sanat. Liikutun aina. Joskus kaipaisi ihmistä vierelle, joka on oikeasti läsnä ja kuuntelee. Saisi käpertyä kainaloon, kun maailma murjoo ja väsyttää. Ei aina jaksa olla vahva. Perhana, kun aina pitäisi vain jaksaa. Olisipa olkapää johon nojata ja saada toisesta voimaa. Väsynyt olen välillä tähän yksinäisyyteen. Munaa olisi tarjolla kyllä yllinkyllin, mutta pelkän seksin lisäksi kaipaisin myös sitä ihmistä ISOLLA II:llä elämään. Ei pelkkää pintapuolista sanojen suoltamista, vaan välillä myös uiskentelua syvempiin vesiinkin. Sinkkunaisena pörrätessä välillä turhautuu siihen pelkkään leikkimiseen ja soidinmenoihin. Niin, se biisi vielä. Ehkä enemmän miehen kantilta sanoitettu, mutta ei liene niin vaarallista. Olen aina pitänyt tästä. http://www.youtube.com/watch?v=FUK3nKxBb5E

• herrasiunaa

Nekin ovat ihmisiä joilla on se muna, nojaa heihin sinä yyberalles.

• Helvetin ihme
        herrasiunaa kirjoitti:

Nekin ovat ihmisiä joilla on se muna, nojaa heihin sinä yyberalles.

Olenkos väittänyt muuta? Pelkkään seksiin perustuva suhde ei pitemmän päälle minulle vain riittäisi. Ehkä se jollekkin riittää. Kukin tyylillään ja jokainen tulkitsee lukemansa tavallaan. Yhdessä, mutta erikseen, kaksi aikuista ihmistä suhteessa. Toisista voimaa saaden ja toisiaan rakastaen. Ajatusten jakamista. Antaen kuitenkin tilaa kummankin olla ja elää omaakin elämää. No jaa , ehkä illuusioita. Baareissa juokseminen, satunnaiset seksit tuntemattomien kanssa. Mitä jää pitemmässä juoksussa käteen. Pelkkää tyhjyyttä, ainakin minulle. "Keskustelin" munan kanssa. Olinko hyvä pillu tai pano? Siinäpä ne tärkeimmät. Ehei, haluan tutustua myös siihen ihmiseen, kuka tätä munaansa kantaa. Tuota "armon" antajaa. Hei, ei muuta kuin herransiunausta sinullekin ja aamen. Hymykin vielä päälle, kun hieno päivä tulossa:)

• miehenkuvotus

Kyllä kaipaan, ja vaikeaa se elämä ilman välillä on. Mutta minkäs teet, kun sattuu olemaan kelvotonta materiaali. Ja elämänsä pilannut aikaisemmilla päätöksillä, silloin nuorempana kun olisi seurusteluun ollut mahdollisuus, en kokenut olevani valmis. Enkä halunnut loukata toista sillä, etten ole täysillä mukana. Kun olin n. 24 koin olevani valmis, mutta sitten olinkin jo liian vanha kelvatakseni kenellekkään naiselle seurustelemattomana.

Kavereiden kanssa oleminen kyllä helpottaa, kun ei tarvitse aina yksin olla. Mutta kyllä läheisyyden puute välillä ahdistaa. Mutta kaikkeen tottuu. Yksinkin oppii olemaan, kun on pakko.

• esteettinen kysymys

Kaipaan. Olen vaan niin esteettisesti epämiellyttävä etten kelpaa kenellekään.

• En pelkää

ja kyllä kaipaan. Siksi tämä hullutuksen täytyy joskus loppua, toivottavasti niin että löydämme toisemme.

• J nainen

En pelkään mut en myöskään halua enää. En usko rakkauteen. Olen päässyt kaikesta vapaaksi. Onneksi.

• Ja Ja va täh

tä et oo tosissas

• ei kelpo

Se on pakko kun velvollisuudet kutsuvat.

• Muusaton Olo

Muistatko, minulla oli "Barbara" tuo taiteellinen muusani, jonka kainaloon aina käperryin iltaisin/öisin. "Barbara" nahistui ja lopulta "venttiili" petti. Sulloin hänet muovipussiin ja vein roskikseen. Vietin hiljaisen hetken. Olen katsellut "netistä" uutta "Barbaraa"..mutta, oikea nainen/muusa voisi olla jotain muuta ja inspiroivaa tälläiselle kokeilevalle performanssi-taiteilijalle ja herkälle ihmiselle..mene tiedä.Yritän elää päivä kerrallaan ja pienin askelin..Muistelen sinua ja kaipaan myös..haluaisin maalata sinusta eroottisen ja sensuellin taideteoksen..se on vähintä mitä voin tehdä puolestasi..Olen viimeaikoina "sutinut" jotain maalauksia, pienessä "jurrissa" ja baskeri päässä, sinua ajatellen..eiköhän se siitä..PUS! : )

• huhhuh

Aaah ihanaa jos joku maalaisi minusta. Se olis aivan ainutlaatuista vaatimattomassa elämässäni.

• muusalleni

anteeksi kaikki, kaipasin täällä vain sinua, en ole edes käynyt treffeillä aikoihin mutta kyllä halusin huomiota ja ymmärrystä täältä toisilta ikävöiviltä, en täällä ole etsinyt suhdetta, mutta yritin parantaa itseäni ihmisenä, ei minulla ole varaa terapiaan ja tehdä töitä ettei kaikki kaatuisi vain suuriin suunnitelmiin ja halusin myös tehdä meistä totta, anteeksi loukkaukseni en edes oikeasti uskonut että olet täällä ja niinhän sanoitkin kun kysyin

mutta rakastin ja rakastan sinua ihan oikeasti olit minulle samanaikaisesti äiti, vaimo ja tytär, halusin oppia, rakastaa ja hoivata, kuuntelin liikaa sinua ja pelkäsin erouhkauksiasi koska olit niin tärkeä, olisi pitänyt uskoa omaan tunteeseeni olisimme vielä varmasti yhdessä

nyt tuntuu että vihaat minua, ymmärrän kyllä miksi, olen kovin pahoillani

• xfghjcg
    • Rehellistä rakkautta

Näköjään helposti, sillä enpä halua edes tutustua jonninjoutaviin, epäluotettaviin miehiinkään, joita näyttää riittävän.
      Heille läheisyys ja yhdessäolo ainoastaan tuntuu merkitsevän vain seksiä, seksiä!!
      Olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

• .........

ei se tarkoita jos on parisuhteessa et on läheisyyttä, tiedän kokemuksesta, voi olla sellaista, ettei toisiin edes katso aamukahvilla, "on saanu niin tarpeekseen"

• Mää,ää

Miten kukaan voi elää ilman mua?!
      Näköjään ihan helposti..

• muurien vanki

Ei se meille kaikille ole nuin vain yksinkertaista enää, osa meistä on jo eläny täällä koko ikänsä ilman sitä läheisyyttä ja lämpoä. Ehkäpä vielä äärimmäisen julmassa
      ympäristössä, kovettuen vähitellen isku iskulta, kasaten ympärille muurin, joka
      pysäyttää enimmän osan iskuista, voi olla ainoa tapa selvitä hengissä siitä kaikesta edes joten kuten tämmöiselle. Pelko ei ole oikea sana kuvailemaan sitä, jotkut vaan
      ajautuu ajan myötä käymään selviytymiskamppailua yksin, muurit ympärillä.

• laput silmillä

Vain kiinnostuksen kohde kiinnostaa.

• -?-?-?-?

jos olet hänen seksin puutteesta noin huolissasi, anna hänelle itse seksiä. ei haittaa vaik on jo joku, kyllähän sinä kaks hoitelet.

• pakosta vain

en pysty en halua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe