Kaunis ja ihana Martina on kevät flunssassa:(
Toivottavasti paranet pian, särkylääkettä, lepoa ja muista vitamiinit!!
Kiva että Victoria on terveenä ja toivottavasti ei saa tartuntaa, Stefan sais kyllä sairastaa niin paljon kuin sielu sietää, eipähän pääsis baanalle ja ois vihdoinkin kotosalla missä hänen paikkansa on; tulevan lapsen äidin, Victorian ja Herculeksen luona...!
Ihana Martina sairastunut...
9
393
Vastaukset
- 1+1=2
Stefu sais sairastaa munkin mielestä sellasen taudin joka kestäis useita useita viikkoja niin oispahan kotonaan perheensä luona eikä vikittelemässä törkeesti muijia Maran edessä kerta pettäjä pellehän se nulikka on!
Tiedä mitä muita tauteja se Maralle tartuttaa Helsingin yöstä, hyihh helvetti...!!! - Greippi Citrus
Jos pastillimerkki sponsoroi. täytyy olla syy mainostaa sitä :)
Miksi pitää lapsi, jolla ei ole flunssaa, ottaa lähelle ja tehdä ihan erityinen flunssapesä sohvalle? - latinolantio
Miten sä olet kateellinen, eikö vaan marrtzu kriitikot ole kateellisia. Ettei vain sinullakin olisi lattamallinen takamus?
- EskoHakkaaMuijaansa
Eiköhän stefu ole hieman parempi mies kuin tämä Esko Eerikäinen joka poikkeuksetta sitä martinaa hakkasi.
ei ole julkisuudessa ollut mutta eiköhän tollaselle 40kymppisellekin kunnon testokuuri ala vaikuttamaan myös luonteeseen.- ....................
Aika paha arvelu, jos sulla ei ole mitään tietoa, että tuollaista olisi tapahtunut. Pysytään nyt kuitenkin faktoissa. Martina paiskoi Eskoa seinään, mutta en ole koskaan mistään kuullut, että asia olisi toisinpäin.
Siis "poikkeuksetta hakkasi Martinaa". Tämä on siis sinun juorusi?
- Halipuss
Martsulle paljon HALEJA että parantuisi pikaisesti!!!!
Tätä kevät flunssaa on tolkuttomasti liikenteessä nyt...
ja vatsatautia myös!- Birgit B
Mulla on sitä vatsatautia.. ei sekään niin kiva ole.. pitää pysytellä vessan lähellä ja tehdä kotona Töitä.
- Kipee oon itsekin
Birgit B kirjoitti:
Mulla on sitä vatsatautia.. ei sekään niin kiva ole.. pitää pysytellä vessan lähellä ja tehdä kotona Töitä.
Juorujen mukaan Martinalle vessa on riskialtis paikka. Ainakin jos on parisuhteessa.
Nyt ei taida suhdetta olla ja siten mahatautiakin voi sairastaa ihan tavistyyliin siinä veskin lähellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462