elämälleen. Olimme avioliitossa 12 vuotta, menimme nuorina ja meillä on yhteisiä lapsiakin paljon. Nyt hän ilmeisesti halusi hengittää omillaan, ja lähti omille teilleen kaksi vuotta sitten.
Koko ajan hän on ihaillut minua, kertonut kuinka kaunis ja ihna vaimo olen ollut, ja haluaisi palata takaisin. Minusta aika kummallista,, mies ottaa meistä lomaa, ja sitten kun huvittaa hän haluaa palata.
Minä tiedän, ettei hän löydä veroistani, ja miettii aina minua ja on mustasukkainen erittäin paljon minusta, ja muut naiset ovat vain heittopusseja olleet. Sanoin hänelle, että kun lähdet takasin et tule.
Nyt hn lahoo meitä, ostelee kaikkea, lähtettelee kortteja kukkia, tilailee tavaroita... odottaa kesälomaa yhdessä, ja keikkea. Ei siedä minun uusia miehiä, joita on ollut ja tulee käymään tosta noin vain.
Kyllä minusta on kiva kun hän katuu, ja osoittaa mustasukkaisuutensa ja rakastaa minua edelleen, eikä edes etsi uusia vakituisia suhteita, mutta silti en ole semmoinen ihminen, joka takasin ottaa. Hän on tehnyt elämänsä suurimman vierheen, kun päästi minut menemään. Mutta onneksi maksaa siitä nyt, kun ei pääse takasin hulppeaan kotiinsa.
Rikaskin olen ja todella, todella kaunis, jonka tähden mies ei minusta osaa erota kokonaan, mutta hyvä niin. Elämme sillälailla, että mies tulee kylään, mutta takasin en ota. Olisi ajatellut sillon, nyt on myöhäistä.
Tiesin kyllä, että virheen teki ja tulee syvästi katumaan, mutta oma on asiansa. Tiedän että kauneuteni on mustasukkaisuuden aihe, sillä paljon olisi miehiä jonossa, mutta kiitos ei ei kiitos, yksi on ylitse muiden, joten muut saa mennä. Myös ex mies. Mutta kivaa on, kun on kaiken keskipiste. Nyt mies huoma, että olen paras hänelle mutta meni jo se juna.
Ex mieheni ei löydä suuntaa
13
260
Vastaukset
- kiitää alla auto str
Kaiken takana on toinen nainen joka ihanasti ravistaa, jota mies ei voi vastustaa, hei kuulue nyt mä sanon sen, kaiken takana on TOINEN NAINENnnnnn
- ½½½½½½½½½½½½½½½½
Sorry vaan avaaja, mutta tekstissäsi oli niin paljon kirjoitusvirheitä, etten voinut lukea loppuun.
"ihna = inha vai ihana?
Nyt hn lahoo meitä, ostelee kaikkea, lähtettelee kortteja kukkia, tilailee tavaroita... odottaa kesälomaa yhdessä, ja keikkea."
Joo, tuohon lauseeseen lopetin lukemisen, kun oli niin "lahoo"......."lähtettelee"... ja "keikkea"....
Älä tissuttele samalla, kun seuraavan kerran avaudut. Toki jokaiselle tekstiin joku lapsus joskus sujahtaa, mutta tuo oli jo hiukka liikaa. Peace & Love. :) - Hankielämä
Ihmettelen että mikä tuon kirjoituksen pointti oli? Yleensähän keskustelupalstoilla on tarkoituksena kysyä jotain, mielipiteitä tms. Halusitko vain tulla kertomaan miten kaunis yms yms olet ja nyt miehesi jää ilman? Hohhoh....
- Unelma Herttalinnea
Monet miehet ei ymmärrä, että eka vaimo on se maailman paras. Myös ekat lapset ovat parhaita. Kun sitten joku nainen viettelee miehen, mies sokaistuu, kun lapseton rientää apuun. Mutta hokkuspokkus sentään, pian mies huomaa, ettei se ollutkaan mitään niin ainutlaatuista ja ihnaa kuin eka vaimo ja ekat lapset. Kun sitten mies sokaistuessaan jättää ekan perheen, paluu ei ole helppo. Se perhe juna meni jo, kun mies tajuu että häntä on huijattu.
Kannattaisi katsoa ennkuin katua. monet miehet vaan etsivät alati helppoa elämää ja kun he löytävät eivät tajua että kaikki olikin harhaa.- WTF3
Ekat lapset parhaita.... WTF... vaikka voihan se niin ollakin. Ei paukut riitä kun yhteen järkevään lapseen, loput sitten syntymäjärjestyksessä normaalista ala-arvoiseen...
Montas niitä "Unelma Herttalinnealla" olikaan?
Mutta on se tylyä jos mies jättää kauniin naisen!!! ja aivan hulppean kodin!!!! niin ja tietysti nää ekat parhaat lapset (niistä kahdesta nuoremmasta ny niin välii ole). On itseluottamus sekä aloittajalla, että Unelmalla (sama Lissu) todella kohdallaan. Hyvä, jatka tästä! Päivän piristäjä!
- hertta
Hmm... Minä jäin myös miettimään kirjoitustasi... Ai teillä on useita lapsia, mutta kotonasi ramppaa uusia miehiä sekä eksäsi? Aika erikoiselta vaikuttaa tuo elämäntilanteenne, varsinkin lasten elämää ajatellen...
Miksi et ole keskustellut eksäsi kanssa tilannettanne selväksi vaan annat hänen "lahjoa" ja hyvitellä teitä? Älykäs ihminen ei noin toimisi kuten sinä... Pitkität vain tilannettanne ja vaikeutat lasten elämää samalla. Sanot, ettei eksäsi ole löytänyt suuntaansa... Oletkos sinä? Ei vaikuta siltä.
Se, että kerrot olevasi todella, todella kaunis ja rikaskin ei tuo lapsillesi tasapainoista kotia tai äitiä. Vaikutat kirjoituksesi perusteella yksinkertaiselta ja itsekkäältä sekä kypsymättömältä tyypiltä. Säälin lapsiasi. - huoh15
heh heh -tää kirjoittaja on Lissu tuolta uusperhepalstalta - joka sana on mielikuvituksen tuotetta..
- ½½½½½½½½½½½½½½½½½
Kirjoittaisipa tämä lukihäiriöinen "Lissu" nuo mielikuvituksen tuotoksensa edes likimain oikein, niin voisi olla ihan viihdyttävääkin lueskeltavaa.
- just just
Älä huoli Lissu, kyllä se ex-miehesi on suuntansa löytänyt. Ja aivan oikean suunnan: mahdollisimman kauas sinusta.
- testitavaraako kenti
Kyllä ap on osunut asian ytimeen, monet miehet kyllä katuu, mutta kaikki on kokeiltava. MOnesti se on leikkiä, ja halutaan nähdä milaisia naisia on olemassa, hyppääkö ne kenen tahansa kyytiin.
Eihän se ole vaimosta kivaa, mutta mies haluaa varmaannähdä vielä kö hänet joku huolii.
Onhan se vaimostakin kiva, jos omalla miehellä on kysyntää. Ei ole tumpeloon törmännyt.
Ei tietty kaikki, mutta tiedän monta kyllä, onneksi ei omia ystäviä, mutta naapurissa, ja puskasta kuulee... radio soi.- Buahahahahahaaa
Lissu sitten komppaa omaa aloitustaan.
- lina023
Kolme viikkoa sitten mieheni jätti minut. Kaikki alkoi, kun käyn UK viettää lomaa setäni kanssa, yritin ottaa yhteyttä häneen, mutta se ei tule läpi. Joten kun tulin takaisin UK huomasin hänet lady suudella hänen makuuhuoneessa, olin turhautunut ja se antaa minulle uneton yö. Kutsuin ystäväni kertoi hänelle mitä tapahtui ja hän ottaa minut loitsu ruokaa, joka auttoi häntä kauan sitten. Ja minä häneen yhteyttä ja en koskaan uskonut, että loitsu toimii niin helposti, koska en usko loitsua tai jotain nimeltään maaginen koska olen yhteyttä moniin oikeinkirjoituksen pyörät saada hänet takaisin kaikki ne on otettava rahani ilman tulosta. Olen iloinen voidessani kertoa, että mieheni on palannut ja sitoutunut minut rauhaan ja hän tekee mitä pyydän häntä tekemään rakkautta ja huolenpitoa. Kaikki kiitos [email protected] suuri taikuri, joka auttoi minua palauttamaan mieheni minulle. Olen Lina Peter.
- LISSU HÄIVY
Hullu LISSU, että sä oot sairas. Mikä taho voisi viedä sut pakkohoitoon? Eikö sun aikuiset lapset voisi viedä, pliis!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550