Tänään

browneyes_

En tiedä käytkö täällä, mutta tänään näin sut ensimmäistä kertaa, vilkuilin ja en tiedä kuvittelinko mutta säkin katoit minua ja hymyilit :)

33

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hymyilin

Ihka ensimmäistä kertaako? :)

• browneyes_

Ihan ensimmäistä kertaa, tai sitten joskus olen törmännyt sinuun :)

• Hymyilin
        browneyes_ kirjoitti:

Ihan ensimmäistä kertaa, tai sitten joskus olen törmännyt sinuun :)

Ja tämä tapahtui missä päin maata? Tai anna joku muu vinkki, tunnistan kyllä, jos se sopii minuun :)

• browneyes_
        Hymyilin kirjoitti:

Ja tämä tapahtui missä päin maata? Tai anna joku muu vinkki, tunnistan kyllä, jos se sopii minuun :)

:)Illalla pääkaupunkiseudulla, sulla oli muistaakseni toppi tai lyhythihainen paita

• Hymyilin
        browneyes_ kirjoitti:

:)Illalla pääkaupunkiseudulla, sulla oli muistaakseni toppi tai lyhythihainen paita

Voi, ei täsmää, paikka eikä asu :/

• 12+9

Nähty on, ja sun työasu pukee sua=)

• red lipstick

Kerro vähän tarkemmin millainen työasu?(:

• brown eyes too

Mullakin on ruskeat silmät ja kiitos jos pukee :) Apua, kertoisitko lisää ykstyiskohtia, oon katsellu sua... ja entäs se työasu millainen se on?
        Voih olisitpa sä se

• 12+9
        brown eyes too kirjoitti:

Mullakin on ruskeat silmät ja kiitos jos pukee :) Apua, kertoisitko lisää ykstyiskohtia, oon katsellu sua... ja entäs se työasu millainen se on?
        Voih olisitpa sä se

Työasussa on raitoja

• brown eyes too
        12+9 kirjoitti:

Työasussa on raitoja

Sun vai mun työasussa?

• 12+9

Sun vai mun työasussa?

Molempien, nyt kun kysyit niin varma vastaus on että ainakin minun.

• brown eyes too
        12+9 kirjoitti:

Molempien, nyt kun kysyit niin varma vastaus on että ainakin minun.

Sun asussa on onkin, mulla ei oo raidan raitaa =(

• 12+9

Sun asussa on onkin, mulla ei oo raidan raitaa =(

Sitten se et ole sinä, varsinkaan jos housusi ei ole valkoiset töissä.

• brown eyes too

En oo sitten minä

• plz0r

Ootkohan sä vähän et niin suomalaisen näköinen, pitkät hiukset, töissä aina kiinni?

• brown eyes too
        plz0r kirjoitti:

Ootkohan sä vähän et niin suomalaisen näköinen, pitkät hiukset, töissä aina kiinni?

Nuo mitä sanoit niin ne sopii kyllä minuun, mutta kerro sä itsestäs hieman lisää?

• plx0r

Nuo mitä sanoit niin ne sopii kyllä minuun, mutta kerro sä itsestäs hieman lisää?

Kerro sä millaista olet katsellut, joku tuntomerkki, niin jatketaan siitä

• brow eyes too
        plx0r kirjoitti:

Kerro sä millaista olet katsellut, joku tuntomerkki, niin jatketaan siitä

Mustat tai muut tummat hiukset, minua vähän pidempi, niin ja sullakin hiukset kiinni töissä.

• plz0r
        brow eyes too kirjoitti:

Mustat tai muut tummat hiukset, minua vähän pidempi, niin ja sullakin hiukset kiinni töissä.

Ei osumia, harmi.

• brown eyes too
        plz0r kirjoitti:

Ei osumia, harmi.

Yks kysymys vielä, jos olisit ollut, niin miten pitkään me oltas töissä tunnettu?

• plz0r

Yks kysymys vielä, jos olisit ollut, niin miten pitkään me oltas töissä tunnettu?

Ei varnaa oikeen tunnettu yhtään, minun näköpiiriin osuit ihan hetki sitten. Hymyilit ja katseet hakeutuivat monta kertaa yhteen.

• plz0r
        plz0r kirjoitti:

Ei varnaa oikeen tunnettu yhtään, minun näköpiiriin osuit ihan hetki sitten. Hymyilit ja katseet hakeutuivat monta kertaa yhteen.

Ei siis hetki sitten vaan muutamia päiviä sitten. En ollut nähnyt sua ennen, ainakaan et ole osunut silmiini. Kohdallasi nyt vain ja varsinkin ne toisiimme vilkuilut kilautteli tutkaani kovasti, ja sinun näköisesi huomio kyllä saa päiväunet heräämään=) siis jos sinä olisit hän.

• =)=)

• dance again
        plz0r kirjoitti:

Ei siis hetki sitten vaan muutamia päiviä sitten. En ollut nähnyt sua ennen, ainakaan et ole osunut silmiini. Kohdallasi nyt vain ja varsinkin ne toisiimme vilkuilut kilautteli tutkaani kovasti, ja sinun näköisesi huomio kyllä saa päiväunet heräämään=) siis jos sinä olisit hän.

plz0r luin tämän viestiketjun ja hyvä kun tulin tänne lukemaan.
        Olen brunetti, hieman tummempi siis suomalaisiin verrattuna, töissä olen huomannut yhden kivan tytön, olen katsellut ja hymyillyt, minulla on töissä tukka kiinni. Sitten vielä tämä, sanoit että "tutustuit" tähän henkilöön vain muutamia päiviä sitten, minä näin tämän punertava tukkaisen tytön juuri tällä viikolla, aloitin työt nimittäin siellä. Olisitkohan se sinä? :]

• plz0r
        dance again kirjoitti:

plz0r luin tämän viestiketjun ja hyvä kun tulin tänne lukemaan.
        Olen brunetti, hieman tummempi siis suomalaisiin verrattuna, töissä olen huomannut yhden kivan tytön, olen katsellut ja hymyillyt, minulla on töissä tukka kiinni. Sitten vielä tämä, sanoit että "tutustuit" tähän henkilöön vain muutamia päiviä sitten, minä näin tämän punertava tukkaisen tytön juuri tällä viikolla, aloitin työt nimittäin siellä. Olisitkohan se sinä? :]

Se olisikin että olisin ja olisit=) jos kysäisen sellaista että missä päin suomea tämä oli? Keskiviikkona kun lähdit töistä, menitkö ohitse mutta ei moikattu, sekin johtui vain siitä etten huomannut sua ajoissa=)

• dance again
        plz0r kirjoitti:

Se olisikin että olisin ja olisit=) jos kysäisen sellaista että missä päin suomea tämä oli? Keskiviikkona kun lähdit töistä, menitkö ohitse mutta ei moikattu, sekin johtui vain siitä etten huomannut sua ajoissa=)

Pääkaupunkiseudulla, moneltako sinä pääsit töistä? Ja olenko puhunut sinulle koskaan tai sanonut mitään? :)

• plz0r
        dance again kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla, moneltako sinä pääsit töistä? Ja olenko puhunut sinulle koskaan tai sanonut mitään? :)

Seutu meni pieleen, sydän jo pomppasi! Mutta ei, ei olla vaihdettu sanaakaan. Vielä. Luulen että hän myös on aloittanut juuri siellä ja siksi en ole nähnyt aikaisemmin.

• dance again
        plz0r kirjoitti:

Seutu meni pieleen, sydän jo pomppasi! Mutta ei, ei olla vaihdettu sanaakaan. Vielä. Luulen että hän myös on aloittanut juuri siellä ja siksi en ole nähnyt aikaisemmin.

Mullakin jo pomppasi, mistäs päin suomea sulla tämä tapahtuu, kerro vain jos haluat :) Onnea sulle!

• plz0r
        dance again kirjoitti:

Mullakin jo pomppasi, mistäs päin suomea sulla tämä tapahtuu, kerro vain jos haluat :) Onnea sulle!

Onnea sullekkin ja tasoitellaan rytmit taas tasaiseksi=) Mulla Pirkanmaalla.

• .,.,.,.,.,.,.,,.,

• 5+3

Tänään minä näin yhden kivan näköisen tytön junassa :)

• Tämä tapahtui jo edllisellä viikolla, mutta muistan sen kuin eil...tämänpäisen, joten voinen sen kirjoittaa tänne.

Olin pitkästä aikaa kaupungilla noutamassa netistä tilaamiani sportti kuulokkeita. Asetuin puiston penkille avaamaan pakkausta ja yht'äkkiä siihen tuli nainen koiransa kanssa ja kysyi "Hei, voisitsä ottaa mimusta ja koirastani valokuvan". Häkellyin ja sain vastattua vain "joo". Ehdin nähdä hänen hymynsä johon en idioottina ja tilanteen häkellyttämänä ehtinyt vastata. Hän neuvoi, että paina tota kamera kuvaketta. Kännykässä oli yksi nappi ja hänen neuvostaan huolimatta painoin sitä erehdyksessä. Kännykässä alkoi tapahtumaan jotain outoa ja harmistuneena totesin: "No nyt mä painoin tota väärää nappia", johon hän vastasi "Että ei se mitään". Otin parit kuvat ja hän kiitti ja sitten tuli hetken hiljaisuus, enkä sen vaivautuneen olotilan helpottamiseksi saanut suustani ulos muuta kuin "Hyvää päivänjatkoa". Hän kiitti ja toivotti samaa. Sitten alkoi harmittamaan, että miksen alkanut sanomaan sitä tai tota ja keksin jälkeenpäin vaikka mitä kivaa, mitä olisin voinut alkaa juttelemaan hänen kanssaan.

Sorry, tosi lyhyt ja kai mitätön tapahtuma, mutta noin pitkä yksityiskohtainen selostus siitä, koska tosiaan muistan sen kuin tämänpäiväisen, paitsi että en jostain syystä muista hänen ulkonäöstään mitään, mutta muistan panneeni merkille, että hän oli tosi kaunis.

• rainy day

Tänään joku tuntematon katsoi pitkään minuun, se piristi sateista päivää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe