kampaajat/kosmetologit, paljonko maksaisitte kirjanpidosta?

tilitoimistoyrittäjä

Kysyn tätä siksi, että olen tilitoimistoyrittäjänä huomannut että omat kirjanpidon hintani ovat monille kauneudenhoitoalan yrittäjille liian kalliit, sillä yritykselleni tulee usein näiltä tarjouspyyntöjä, mutta ne eivät yleensä johda kauppaan. Muille yrityksille hintani ovat kohtuulliset mutta kampaajille ja kosmetologeille pitäisi ilmeisesti alan kovan kilpailun takia olla edullisemmat hinnat. Siksi kysynkin etenkin vuokratuolissa toimivilta yrittäjiltä, että paljonko olisitte valmiita maksamaan kirjanpidosta?

6

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klklööl

Itse käyttämälläni tilitoimistolla oli ainakin 7 vuotta sitten paketti pienyrittäjille, joka maksoi alveineen 50e/kk ja sisälsi jottain 30 tositetta. Sen ylimeneviltä meni sama kpl hinta, kuin isommista kirjanpidoista. Minusta se oli kohtuullinen summa aloittavalle yrittäjälle.
      Varmaan hinta tuosta noussut, kun ainakin kpl hinta itselläni hieman siitä ajasta noussut.

• 27

Oman kampaamoni (t:mi, ei työntekijöitä) käyttämä tilitoimisto perii n. 54 euroa / kk sis. alv, ei rajoitusta kirjausten määrälle (eipä ne paljoa kuukausittain vaihtele). Hintaan kuuluvat alv-ilmoituksen tekeminen, tilikauden tilinpäätös ja veroilmoituksen tekeminen. Kiinteähintainen sopimus on voimassa toistaiseksi.

• Kosmetologi

Max. 50 e/kk.

• Tilitoimistoton

27-nimimerkille

Olisiko mahdollista saada ko. tilitoimiston yhteystiedot mikäli ovat pääkaupunginseudulta?

• Listaa on

Onhan noita 40-50 euron hintaluokassakin olevia tilitoimistoja myös Pääkaupunkiseudulla useampiakin.
      http://tilitoimistojenhintavertailut.netai.net/

Probleemana tietenkin löytää sellainen kunnollinen, joka myös tekee sen hommansa hyvin.

• 27

Tilitoimisto sijaitsee pienehkössä maaseutukaupungissa, noin 500 km helsingistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe