moikka kaikille ihan tasapuolisesti.
olen 46v nainen helsingistä, suht hyvin säilötty ja elämän mutkissa hieman sisältä kärvähtänyt.
päätin tuossa juuri pitkän ja epätoivoisen suhteeni monien kiemuroiden kautta ja nyt olen kesäkissana ja kaipaan seuraa vaikka ihan vaan juttelemaan, löpisemään niitä näitä, taikka vaikka jossain tapahtumassa käymään.
olen ujoTON, omantieni kulkija, suht rempseä ja helevetin reilu, sekä oikeasti saakelin yksinäinen, jo pidemmän aikaa.
jos haluat tutustua minun maailmaani, niin älä katso ikääsi, naamaasi taikka kuteitasi, luonnettasi, taikka mitään muutakaan, millä voisit tämän ilmoitukseni missata tekosyyllä.
lähe siitä, että tämä voisi olla mahdollisuus saada joku joka voisi vaikka kuunella sinua livenä, uskalla.
laitahan kirjaimia tulemaan jonossa osoitteseen, sovitaan sitten lähemmin : [email protected]
lähtisikö joku mun kanssa esim vaikka kaljalle ?
9
876
Vastaukset
- yksin kotona
Miksi kaikki asuu niin kaukana aina. Mä lähtisin mut asut niin kaukana vaan.
- fgfggfgfg
Muuta tänne missä suurin osa ihmisistä asuu :>
- ......
fgfggfgfg kirjoitti:
Muuta tänne missä suurin osa ihmisistä asuu :>
Tarkoitit varmaan että suuri osa suomalaisista
- 1+1
eurosinkut.net
Täällä vähän samaa. Olis hauska päästä jutteleen samansieluisen kanssa. katsotaan kumpi saa ensin laitettua merkkejä jonossa spostiin? mun sposti on warzgon@ suomi24.fi lukemisiin :)
- arrrskal
jjos tatarrjoot tutuopin.
- yks---
Hienoa, just näin ilmoitukset esille, eikä "olen fiksu, hoikka, hyvännäköinen,sosiaalinen ja rikas", ei niihin ilmoituksiin kukaan itseään arvostava tartu, tai en minä ainakaan.
Ja sana kalja tietysti jo tsekataan, kun Googlekin tarjoo heti tossa mainoksessaan viestin vieressä, hoitoa alkoholiongelmaan. Mutta helvetin rehellinen ilmoitus kuitenkin. - hiihtotreenit
Lähdeppäs käymään vaikka kuntosalilla... sieltä löytää seuraakin muista treenaajista kun menee juttelemaan..
Samalla paljon terveellisempää touhua kuin kaljalle meno.
Hiihtotreenit.nettisivu.org
toimii sun oppaana treenaamisessa. - dtydsr
kiinnostaako ilmanen 100e?
http://ads.guava-affiliate.com/z/86847/CD2485/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462