"ystävälleni"

aivan hukassa

Monta kuukautta onnistuinkin pidättelemään tunteitani taas, mutta tämän rajanylityksen jälkeen.. mä en tiedä mitä tekisin :( Kaipaan sun lähelle aivan valtavasti, ja tiedän, etten ikinä voi näyttää sulle mitä tunnen oikeasti, koska silloin kaikki muuttuu. En halua, että katoat taas mun elämästä. Mun on vaan saatava kai tunteeni ja tilanne taas jotenkin hallintaan, vaikka lähinnä tekisi vaan mieli hakata päätä seinään.

En halua menettää sua, sun kaltaisia ihmisiä on niin harvassa. Mä vihaan itseäni ja heikkouttani :( Miksi en osaa ottaa asioita vaan sellaisina kuin ne ovat, tarttua tähän hetkeen ja iloita siitä, mitä nyt on, sen sijaan että haikailisin jonkun sellaisen perään, jota en voi koskaan saavuttaa, joka ei tuo kuin tuskaa? Me ei voida koskaan olla yhdessä. Se on kuitenkin fakta, joka ei muutu vaikka kuinka hauaisin niin.

94

1945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen tuntee sen

onni on sydämessä
      ja rakkaus piilossa

• myös hukassa

Jos tuo olisi Häneltä minulle sanoisin että..tuo on ihan potaskaa. Jos sinä haluat ja minä haluat niin voidaan. Jos noin väität niin et halua. Sitäkö se on taas: pelkkiä sanoja ilman tekoja? Olen saavutettavissasi. Pohtinut paljon asioita. Vastaus on kyllä, rakastan sinua.

• hukassa myös minä

Paljonko viimeisestä kohtaamisestamme on aikaa?

• myös hukassa
        hukassa myös minä kirjoitti:

Paljon ihmisiä hukassa. Koskas todentotta ollaan viimeksi nähty..? Josko vaikka..

• toinen m se eka
        hukassa myös minä kirjoitti:

tistaina nähtiin..

• hukassa myös minä
        myös hukassa kirjoitti:

Paljon ihmisiä hukassa. Koskas todentotta ollaan viimeksi nähty..? Josko vaikka..

Siitä on jo kamalan pitkä aika. Ei lasketa viikoissa eikä kuukausissa..

• "ystävää"

Älä siis menetä

• et menetä

Jos tahdonvoimalla voi pelata, niin pelataan se sitten loppuun :D

• yst.

Yhdistetään tahdot niin ei mikään voi estää :D

• up.

Kun harhat hallitsevat palstaa
        00:40
        dazu
        1
        0
        dazu hallitsee palstaa yöt
        00:36
        vili.
        2
        0
        Miksi Ruotsi hävisi tsekille jääkiekossa
        00:24
        perässä luistelija
        0
        0
        00:18
        dazu
        0
        0
        00:17
        dazu
        0
        0
        00:17
        dazu
        0
        0
        00:16
        dazu
        0
        0
        00:15
        dazu
        0
        0
        00:15
        dazu
        0
        0
        00:14
        dazu
        0
        0
        00:13
        dazu
        1
        0
        00:13
        dazu
        0
        0
        00:12
        dazu
        0
        0
        00:11
        dazu
        0
        0
        00:10
        dazu
        0
        0
        00:10
        dazu
        0
        0

• "ystävä"

Ei pelata mitään, toimitaan samaan suuntaan ja toteutetaan toiveemme, yhdessä :)
      Kaipaan sinua.

• -oot oikeassa-

Okei, ei pelata mitään mutta sama suunta ja toiveet - niistä on pakko puhua ääneen (muuten ei tuu mitään) ;) Minäkin kaipaan sinua, kerroinhan sen jo aiemmin irl :)

• Jos ei ota
        -oot oikeassa- kirjoitti:

Okei, ei pelata mitään mutta sama suunta ja toiveet - niistä on pakko puhua ääneen (muuten ei tuu mitään) ;) Minäkin kaipaan sinua, kerroinhan sen jo aiemmin irl :)

riskejä ei saavuta mitään... aito rakkaus, sen jos saisi kokea kaikin tavoin, se olisi ihan hyvä tähän elämään. Ei tästä minun kehostani tiedä, kauanko se tätä jaksaa..

• Pikkunenmusta
    • ja loppuu

Pelasit jo liikaa seläntakana siihen tämä kakki loppu.

• pieni pisara

Tapahtuu mitä tapahtuu mitään ei tapahdu jos ei ole tarkoitettu.

• se on aina

suhteellista mikä on saavutettavissa, loppujen lopuksi aina vain kyse siitä molempien tahtotilasta ja tunnetilasta. Oletkohan varma, että toinen on saavuttamattomissa vai päätitkö sen hänen puolestaan?

• osa eteviäkin

kaikki täällä ovat trolleja

• ei-trolli

Ei pidä paikkaansa.

• omia ajatuksia vain

ehkä ei,vailla mitään merkitystä kuitenkin todellisuudessa

• Pieces
        omia ajatuksia vain kirjoitti:

ehkä ei,vailla mitään merkitystä kuitenkin todellisuudessa

Enpä tiedä ystävyydestä, tahdon enemmän. Ystäviä ei ole ikinä liikaa, mutta ajatus Sinusta ystävänä ei toimi nyt. Ei riitä minulle.

Sinä tahdoit jatkaa ystävinä, just nyt en pysty, vaikka urheasti väitin että tottakai...

• Pieces

Aivan ihana biisi Katrilta, aika vierasta musaa mulle, tykkäsin :)

Jos kaksi haikailee toisiaan kaukaa ja tekosyinä eletty elämä tai aika, niin pelkuruutta sanonpa vaan. Asiat järjestyy aina!

• kysymys

Miks ei?

• vaikee paikka

Ei voidakaan koskaan olla yhdessä. Se on fakta.
      Pitäisi sinusta pikkuhiljaa päästä irtautumaan, mutta se on niin pirun vaikeeta.

• asennetta elämään
    • kysymys

Perustele miksi.

• ¤

Mitä mitä, miksi?

• sinulle minulta

Mitähän sitä noin kauniiseen kirjoitukseen voisi vastata.?
      Voiko tuohon mitä kirjoitit enään sanoa mitään, mietin vain.
      Luulen, että sinä päätätä miten mennään jatkossa....
      Joskus on parempi olla herättämättä sitä nukkuvaa karhua...
      vai miten se nyt menikään... En haluis aatella niitä karhuja...

• kysymys

Miksi ei voi olla yhdessä... en tajuu. Eihän elämästä koskaan tiedä

• sinulle minulta

Niin, totta.
        Mutta asiat voi nähdä myös toisin tavoin.
        Elämässä ei koskaan tiedä,
        palaan siihen sun sanomaas...

• 7+1

ystävyys on keskenään kahden ihmisen välistä kommunikointia. Ei täällä palstoilla sekoilua. Ystävyyskin voi loppua.

• Selkärankaa

No eipä tulisi ensimmäisenä mieleen itsellekään, että ystävän kanssa kommunikoisin tällä palstalla. Sanoa asiat henk.kohtaisesti mikä mieltä painaa. Minusta ystävyys on sen verran arvokas asia ja luottamuksen arvoinen. Ihmetellä pitää kyllä välillä tätä touhua. No, kukin tyylillään.

• sille toiselle

Siksi että toista ei voi saavuttaa ja tämä tuottaa (siksi) vain tuskaa, niinkö?

• ikävöivä

Mikä on tuo rajanylitys joka on nyt tapahtunut?

• arestisti

Rajaloukkaus se on ja siitä voi koitua elinikäinen kuulustelu.

• Niin...

mikähän tuo rajanylitys on? Jos voi näyttää tunteensa, kaikki muuttuu varmasti parempaan.Aivan varmasti, tuska helpottaa ja mahdotonkin voi muuttua mahdolliseksi.Tämä vain yhden myös hukassa olevan miehen mielipide, joka näkee asiat toisin.

• Itsestä kiinni

Se on aina itsestä kiinni menettääkö vai säilyttääkö, Jos ei halua menettää pitää toimia sen mukaan. Asioista ei pidä tehdä liian vaikeita ja monimutkaisia.

• Miksi sana

ystävälleni on sitaateissa ? Etkö kuitenkaan pidä häntä oikeana ystävänä ?

• Tulkitsija

Villi veikkaus: "Ystävälleni" tilalla voisi olla "RAKKAALLENI".

• aivan hukassa
        Tulkitsija kirjoitti:

Villi veikkaus: "Ystävälleni" tilalla voisi olla "RAKKAALLENI".

Aivan näin. Kyseessä on minulle rakas ihminen. On toisinaan tuskallista pitää sisällään kaikki, siksi tämä kirjoitus.

• hukkaa paossa
        aivan hukassa kirjoitti:

Aivan näin. Kyseessä on minulle rakas ihminen. On toisinaan tuskallista pitää sisällään kaikki, siksi tämä kirjoitus.

Olet ilmeisesti samassa tilanteessa kuin minä, rakas ihminen ja tunteet piilossa. Tuskallista on. Kannattaako pitää sisällä, mitä jos toinen tuntee samoin?

• toinen tulkki

Vai onko kyseessä "entinen ystävä"? Kirjoituksessa on että "en halua että katoat taas mun elämästä".

Ap voisi valaista meitä miettijöitä.

• out and loud

Me on räjäytetty pommi ja nyt ihmetellään tuhoa. Ei tullut katastrofia, vaikka maa taisi järistä ;) Olet sama ihminen, etkä kuitenkaan ole. Tahdon nähdä ja kuitenkin mua vähän pelottaa. Nainen on kuule yhtä hukassa.

Ja kyllä sen ystävä -sanan tilalla pitäisi olla jotain muuta, mutta vielä en uskalla ajatellakaan että mitä!

• uskomaton säkä

Ap:lle.
      Ajatukseni

• ousit

Olen tainnut kirjoittaa tuon kännipäissään.

• Tunteita Vain

Yöllä siinä yksinäsyydessä,
        niissä kirotuissa ikävän syövereisssä,
        on niin helppo oivaltaa,
        kuka on se jota rakastaa,
        silloin kun on liian myöhäistä.

Miksi, miksi on niin vaikeaa,
        sanoa sille kauniit sanat,
        jsille jota rakastaa,
        kertoa ne tunteet,
        jotka sydämen on saanet palamaan.

Jos josks oppisin,
        jotain omasta elämästä.
        jos joskus osaisin,
        kertoa sanoilla tästä,
        niin varmastikin,
        meistä kumpikin,
        olisi valmiimpi rakastamaan
        ja valmiimpi toisiinsa uskomaan.

"Ei oppi ojaan kaada"

• meitä on
        Tunteita Vain kirjoitti:

Yöllä siinä yksinäsyydessä,
        niissä kirotuissa ikävän syövereisssä,
        on niin helppo oivaltaa,
        kuka on se jota rakastaa,
        silloin kun on liian myöhäistä.

Miksi, miksi on niin vaikeaa,
        sanoa sille kauniit sanat,
        jsille jota rakastaa,
        kertoa ne tunteet,
        jotka sydämen on saanet palamaan.

Jos josks oppisin,
        jotain omasta elämästä.
        jos joskus osaisin,
        kertoa sanoilla tästä,
        niin varmastikin,
        meistä kumpikin,
        olisi valmiimpi rakastamaan
        ja valmiimpi toisiinsa uskomaan.

"Ei oppi ojaan kaada"

Ohhoh näin myöhään vielä jaksaa runoilla.

• kyllä se kaataa

Ylpeys estää.

• paetkoon ken haluaa

On se kumma ettei aikuinenkaan saa joskus sanottavaansa kakaistuksi. Pelottaa ettei saa vastakaikua tunteille. Sekin pelottaa että tunteisiin vastataan, siitä se soppa syntyy kun kaksi aikuista egoa ja arjen piintyneet tavat törmäävät ;)

• Muttakun,
        paetkoon ken haluaa kirjoitti:

On se kumma ettei aikuinenkaan saa joskus sanottavaansa kakaistuksi. Pelottaa ettei saa vastakaikua tunteille. Sekin pelottaa että tunteisiin vastataan, siitä se soppa syntyy kun kaksi aikuista egoa ja arjen piintyneet tavat törmäävät ;)

minun on myönnettävä, että olen ihan helvetin ............................... :(

http://www.youtube.com/watch?v=9orWovf1psI

• Ystävällinen sielu
        Muttakun, kirjoitti:

minun on myönnettävä, että olen ihan helvetin ............................... :(

http://www.youtube.com/watch?v=9orWovf1psI

On vain jatkettava unelmissa ja ehkä ne unelmat viellä kohtaavat muodostaen yhden ihka oikean ...-...
        Haikaillaan vain on se ajoittain ihan mukavaakin. Ei ole ollut sopiva aika tunnustaa ja pelko siitä, että kaikki ei mene täydellisesti toiveet täyttäen vaikka vastaus myöntävä olisikin. Pilvilinnoissa kun kuljen en koskaan raunioita tai eripuraa toivo kohtaavani.

• Buuah

Voi, voi bvoo,,,,,,, voi voi voi ...........

• ....

Miksi en halua enkä rakasta sitä joka rakastaa ja jonka haluaisin, vaan sen jota en saa?

• ...

hehee, piti pistää että miksi en rakasta sitä jonka saan vaan sitä jota en saa. Nakkisormet ja olut..

• '''

hehee, mistäs tiedät että mut saat?? Dream on!

• ....

Olen saanut ennenkin.

• Kjäh Kjäh

Luulin et mä sain sut ;)

Tiedän että tämä on mahdotonta. Mutta rakastan sinua silti.
      Luovun kaikesta , jos vain haluat minut.

• oisipa mulla

Nyt kyllä noin kauniiden sanojen jälkeen sun on pakko pistää tunniste. Tai sitten kohdistaa nuo sanat henkilölle itselleen! :-) Tämä nimimerkille *****

oisipa mulla kirjoitti:

Nyt kyllä noin kauniiden sanojen jälkeen sun on pakko pistää tunniste. Tai sitten kohdistaa nuo sanat henkilölle itselleen! :-) Tämä nimimerkille *****

tarkoitan täysin mitä sanoin, luovun kaikesta..ei ole mitään menetettävää .Olet ainut jota rakastan, enkä ole koskaan tuntenut näin syvästi ketään kohtaan. Kun vain sinä haluat..odotan.

• 17+6
        ***** kirjoitti:

tarkoitan täysin mitä sanoin, luovun kaikesta..ei ole mitään menetettävää .Olet ainut jota rakastan, enkä ole koskaan tuntenut näin syvästi ketään kohtaan. Kun vain sinä haluat..odotan.

Minä haluaisin mutta tuskin olet HÄN :(

• tosinainen71

Tuosta voi jo pikkusen päätellä, että taitaa hän olla tosissaan miettinyt ja rakastunut, kun on valmis kaikesta luopumaan. Niin sitä pitää. Mikään ei ole mahdotonta sille, jolla voimana on rakkaus.

• jo vain hassua

Tämän palstan nimi vois olla anonyymit ikävöijät.
      Se on vähän sama, "silmä" kiinni kirjoittais pimeyteen..
      Koskaan ei voi sitten tietää kuka tuntematon vastaa, muutakuin tuntematon..:)

• jo vain hassua

Korjaus edelliseen:
        Se on vähän sama kuin "silmä" kiinni kirjoittaisi pimeyteen..

• Tosimies71

Pitäisikö sinun vain kirjoittaa minulle? Olen niin monta kertaa jo laittanut spostiosoitteenikin tänne, että en toistele samaa. Hyvää sunnuntain jatkoa sinulle.

• tosinainen71
    • no jaa

"ystävyys" on nätimpi tapa varallaololle tai kytiksessäololle ihan kenen perspektiivistä se katsotaan

• ystäväkö?

Ehkä toi on totta...Taitaa pitää minua vaan varalla, kun ollaan kavereita... hmmmm

• Näinkin voisi olla

Tai sitten on itsekin täysin "hukassa" tunteidensa kanssa, eikä tiedä mitä seuraavaksi pitäisi tehdä.

• minkäs mä keksisin?

Ehkä täytyis nähdä ajan kanssa ja jutella. Mut koskas se nyt onnistuis??? Kumpi sitä uskailtais edes ehdottaa?

• Näinkin voisi olla

Tilaisuus järjestyisi hyvinkin helposti, sillä tällaisenaan tämä ei voi pitkään jatkua. Solmut on saatava avattua, ennenkuin menee vieläkin sekavammaksi.

Tämä siis, jos oikeasti olisit "Eräs"

• 1 + 1 = everything
        Näinkin voisi olla kirjoitti:

Tilaisuus järjestyisi hyvinkin helposti, sillä tällaisenaan tämä ei voi pitkään jatkua. Solmut on saatava avattua, ennenkuin menee vieläkin sekavammaksi.

Tämä siis, jos oikeasti olisit "Eräs"

Ja hupaisinta että muissa asioissa olen kovakin puhumaan kun sille päälle satun. Ja ystävien (siis normaali-ystävien) ;) ongelmissa aina se ratkaisija.

Puhutaan vaan kun hetki sopiva ja molempien siviiliarjessa aikaa!

• minkäs mä keksisin?

Mistä voisi tunnistaa? Anna joku vinkki -vaikka tuskin osuu

• Tosimies71

Miksi minuakin ei voisi joku kaivata? Taitaa olla villakoirat ja kärpäset ainoita kavereita, jotka uskollisesti seurustelevat kanssani.

• minkäs mä keksisin?

En tiedä voiko tosta tunnistaa ketään?

• Näinkin voisi olla

Juttu on päässyt menemään niin solmuun, että tulen sen kyllä selvittämään. Jos siis olisit "hän", et voi erehtyä, milloin otan ohjat käsiini. (Tätä on setvitty aiemminkin)

• 1 + 1 = everything

Juttu on päässyt menemään niin solmuun, että tulen sen kyllä selvittämään. Jos siis olisit "hän", et voi erehtyä, milloin otan ohjat käsiini. (Tätä on setvitty aiemminkin)

Ota ohjat käsiisi!

Ja ota mut käsiisi jos olet mun "eräs"!

• solmussa.
        1 + 1 = everything kirjoitti:

Ota ohjat käsiisi!

Ja ota mut käsiisi jos olet mun "eräs"!

Entä jos itse pistäisit tunnistetta "Näinkin voisi olla", täällä on meitä monta samassa tilanteessa. Ap:n kirjoitus sopisi hyvin tähänkin suuntaan. Pakko joku ratkaisu keksiä ja selvittää asiat.

• Näinkin voisi olla
        solmussa. kirjoitti:

Entä jos itse pistäisit tunnistetta "Näinkin voisi olla", täällä on meitä monta samassa tilanteessa. Ap:n kirjoitus sopisi hyvin tähänkin suuntaan. Pakko joku ratkaisu keksiä ja selvittää asiat.

En ole pyytänyt tunnisteita. Minulle palsta toimii ajatusten huuhtelukeinona. Solmut, lukot, ongelmat ovat tiedossa, niihin ei täältä apua saa.

Ratkaisut on löydyttävä, mutta väärillä toimenpiteillä aiheutuu vain suurempaa tuhoa, siksi täytyy tarkkaa harkita, mitä tehdään.

Jos nyt kuitenkin olisit "hän", et varmaan olisi tästä eri mieltä.

• lyö fakta päähä ämmä

sulla on taas faktat ja fiktion sekaisin. tulevasta ei voi puhua faktana. jos oot päättänyt ettei olla koskaan yhdessä, niin se on sun päätös eikä fakta.

• solmussa.

Olen täysin samaa mieltä. Mutta ehkä uskaltaisimme paremmin ottaa asian käsiteltäväksi jos tietäisimme että olemme samoilla linjoilla alunperinkin.

• Näinkin voisi olla

Sitäkään on turha palstalla pohtia, se ei johda mihinkään. Jos tänne laittaisi tarkkoja tunnisteita, eikö silloin ole jo sama vaikka soittaa?

Ainakin itse katson suurimmaksi ongelmaksi nyt sen, että vaikka yhteinen tahtotila melko varmasti vallitseekin, liittyy asiaan niin paljon kaikkea, ettei siitä puhuminenkaan aivan yksinkertaista ole.

Kaiken kaikkiaan, ehkä on niinkin, että kun asiasta ei puhuta, yritetään koko ongelman olemassaolo kieltää. Uskon kuitenkin vahvasti, että asiat tulevat vielä ratkeamaan.

• kysymysmerkkinä

Sitäkään on turha palstalla pohtia, se ei johda mihinkään. Jos tänne laittaisi tarkkoja tunnisteita, eikö silloin ole jo sama vaikka soittaa?

Ainakin itse katson suurimmaksi ongelmaksi nyt sen, että vaikka yhteinen tahtotila melko varmasti vallitseekin, liittyy asiaan niin paljon kaikkea, ettei siitä puhuminenkaan aivan yksinkertaista ole.

Kaiken kaikkiaan, ehkä on niinkin, että kun asiasta ei puhuta, yritetään koko ongelman olemassaolo kieltää. Uskon kuitenkin vahvasti, että asiat tulevat vielä ratkeamaan.

Sä voisit siis soittaa?

• Näinkin on

Muutinkin mieleni tunnisteen suhteen, ettei ketään jäisi turhaan asia vaivaamaan.

"Tämä ihminen tietää, mitä juuri nyt teen..." (Arvoitus, joka aukeaa sille, jolla tietoa on...)

• istut
        Näinkin on kirjoitti:

Muutinkin mieleni tunnisteen suhteen, ettei ketään jäisi turhaan asia vaivaamaan.

"Tämä ihminen tietää, mitä juuri nyt teen..." (Arvoitus, joka aukeaa sille, jolla tietoa on...)

ikkunalla ja otat arinkoa :) varo rusketusraitoja murrr

• Näinkin on
        Näinkin on kirjoitti:

Tunniste nro2. "Meillä on yksi yhteinen harrastus, josta joskus juttelemme..."

Näiden pitäisi jo riittää.

• suljin itseni pois
        Näinkin on kirjoitti:

Työpaikkaromanssi lienee kyseessä?

• ...polttaa!
        Näinkin on kirjoitti:

No yhteinen harrastus löytyi kun erään kanssa juteltiin. Me on siis juteltu(kin) eräät kerrat ;-)

Ja eräs älä sekoita ajatuksia, ei tule töistä mtn...

Näinkin on kirjoitti:

Arvaus aikaisempaan tunnisteeseen: pelasit ja tuohon toiseen pelaaminen ja pelit? Voin mainita tarkemminkin...

• lisää.lisää

Mutta täällähän hukassaolevia ihmisiä riittää. "Näinkin on" tuskin on ap:kaan. Eli muilta myös tunnisteita. Katsotaan osuuko jollekin :D

• edghfdh
    • Nainen -->

Naiselle?
      Ystävän miehelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe