Sitä, mikä on tehty, ei tekemättömäksi enää saa. Kaikkea voi tietysti itselleen vakuutella, mutta totuushan kuitenkin on se, että ei se sattumaa ollut.
Vetovoima oli liian suurta vastustettavaksi. Miten tästä eteenpäin?
Ei enää paluuta, ehkä.
13
740
Vastaukset
- W-Force
Mitäpä sitä lunnon lakeja vastustamaan? Jos kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä niin odotetaan että kohdataan. Pienet piirit, varmasti tavataan, tunnustellaan ja kerrotaan missä mennään.
- mutta nyt nukkumaan
Saama täälllä mietin.
- Hanna jossain
sitä odotellessa...
- huvikseni tässä
Tulihan se totuus sieltä loppujen lopuksi.Sehän tekee tietysti pelkän ajatuksenkin jatkosta mahdottomaksi.Itse olen kyllä tässä jatkanut jo yhden jos toisenkin kanssa.Homehdu sinä vain niihin omiin nurkkiisi.Hakeudu samanhenkisten seuraan joilla yhtä vapaa mielisiä ajatuksia kuin sinulla.Yököttää pelkkä ajatuskin kimppa kiva jutuista .
- oma-ajattelu out
Sitä kuuntelee ne jutut mitkä haluaa kuunnella ja uskoo niistä ne, joihin haluaa uskoa. Eikö vain? Ja totuus on silloin missä? Onko se siinä kohdassa, jossa itse valitsee sen, että ketä kuuntelee ja ketä uskoo?
- ja semmosenko sä
menit hukkaan ?
- Lähemmäksi :)
Sitähän minä pelkäsinkin että kun on liian lähelle mennyt niin paluuta ei ole..Mutta tosiaan vetovoima oli ja on jotain niin uskomatonta ettei sitä halua vastustaa tai tietää että sitä katuu loppu elämänsä..Joten jatketaan siitä mihin jäätiin, olen haaveillut jatko-osasta koko päivän ;)
- Joku edellisistä
Jatko-osa on varmasti tulossa aiheen tiimoilta, mutta minä mietin varovaisesti että voisiko aihepiiri laajentua ja jopa vakavoitua kakkososassa?
Ei sillä, että ensimmäisessä osassa olisi ollut valittamista... Oli upeaa toimintaa/romantiikkaa ;)
- *huokaus*
Mutta mistä sen voi tietää,että täällä kirjoittelee se oikea tyyppi..
- Koskettamaan
Aika lähelle on päästy, monella tapaa hyvin varovasti. Jos/kun ehdotus tulee rakkauteni kohteelta minulle, siihen ei voi muuta kuin vastata myönteisesti. Valmistaudun kaikenlaiseen. . rakkaus ei jätä koskaan kylmäksi.
- Spirtepulp
Niimpä, tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Kaikki meni.
Uusi alkaa. - kysyvä ei eksy :)
Soita, laita viesti? tms, jutelkaa, kertokaa mitä tahdotte, edetkää.. :) Oikeesti, rohkeutta vaan ja homma etenee!
- Fiiliksellä mennään
Sinä halusit, minä halusin. Aikamme kierreltiin kaarreltiin. Tapahtui mitä piti tapahtua. Juttu meni miten meni. Tehty mikä tehty. Vetovoimaa tai mitä lie... Elämä on. Jatkossa tapahtuu mitä tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Aika näyttää, nyt niinkuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462