yritän saada kahta gerbiiliä ( 6kk vanhoja ) " kesytettyä " silleen että voisin pitää kädellä että ne ei heti karkaisi.. mutta ku yritän ottaa niitä kädelle ne heti alkavat kurotella alaspäin takaisin terraan ja hyppäävät pois. Kertokaa vinkkejä miten saisin niistä sosiaalisempia ja pidettyä niitä kädellä.
Vinkkejä kaivattaisiin!
3
<50
Vastaukset
- marss111
Sun pitää vaan totuttaa ne :) jos ne on ollut sulla tuon 6kk ajan ja vieläkin sama ongelma niin sitten on ehkä vähän huolestuttavaa, mutta yritä mahd. paljon tarjoilla kädestä asioita ja osoittaa että oot turvallinen koska monet gerbiilit saattavat myös pelätä ja siksi eivät tykkää olla kädessä.. mulla on sama ongelma.. mutta gerbiilit ovatkin 6kk ikäisenä muuttaneet mulle ja yritän niitä parhaillaan kesyttää samalla konstilla :) tsemppiä vaan ! ajan kanssa luulis asian muuttuvan.
- GerbilFan98
aa ok
- radiome
itselläni gerbiilejä ollut sen 8vuotta, kokemusta on ...lisäilkää [email protected] vastailen kysymyksiin ja ois kiva saada juttu seuraa just vaikka gerbiileitä koskien c:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701