mitä se tarkoittaa kun surffailit välillä tunteja, kun odotin sinua vierelleni. Tulit tänne viettämään aikaa kärsimättömänä- hänen kanssaan. Jokaisen hetken jonka voit vietit täällä hänen kanssaan. Olin vain häiriötekiä. Nyt voit olla hänen kanssaan. Vapaasti vailla rajoittaitteita, täällä tai muualla.
Ymmärrän täysin
4
197
Vastaukset
- muukalainen jostain
ei ole noin
- kyläkyttä
Jännää, aika jännää..ajatella, että ikävä palsta on toiminut petturien kohtaamispaikkana, jännää, hyvin jännää..harmi vaan, että on jäänyt seuraamatta vallan tälläinen episodi, kun on täytynyt vahdata telkusta kaikki saippuasarjat, jota olisi täälläkin tarjolla ollut.
- ap.
En tarkoita, että se jota hän kaipaa olisi täällä. Tämä on paikka jossa hän viettää aikaa kaivaten. Silloinkin kun hänellä oli joku.
- kävin täällä huhuuu.
Miten täällä voi viettää aikaa, jos on joku josta välittää tai joka välittää hänestä? Aika ihmeellistä, että tämä voisi toimia jonkun korvikkeena. Mitä täällä muka niin ihmeellistä olisi, että tämä voisi korvata oman rakkaan, se ei mene kaaliin mulla.
Mitä jos hän kaipasi sinua aloittaja, olet varmasti hänen elämänsä nainen ja odottaa, että sanot rakastavasi häntä, etkä vaan kökötä yksin sängyssä odottamassa. Mene sinne koneelle ja lyö prkle se koneen kansi kiinni ja sano, että nyt loppu...Niin minun mieheni tekee ja rakastan häntä yli kaiken, koska hänessä löytyy miestä pitämään akkansa omassa kainalossaan, eikä ruikuta kuin lapsi, jota ei koko ajan huomiota.
Menin tässä mennä päivinä kylään erään nuoren parin luokse ja arvaa millaista perhe-elämää siellä vietettiin. Molemmilla läppärit nenän edessä toinen toisessa sohvanurkkauksessa ja toinen toisessa. Eivät mokomat luopuneet niistä vempaimistaan vaikka minä tulin paikalle. Ajattelin, että kait se on nykyaikaa, että keskustellaan netin kautta toisille tai kännykällä lapset toisesta huoneesta soittavat äidin tuomaan heille cocista ja pizzaa.
Niin että näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591