Tulisin,

Uskallatko?

jäisinkin, jos vaan uskaltaisit pyytää. Ilman varmuutta, en voi tehdä ratkaisua...

...Veitsenterällä, sitä tämä nyt on. Sinun siirtosi?

17

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnnea etsintään

Ketähän tämäkin koskee. Jos uskaltaist jotain muuta kuin kirjoittaa nettiin.

• ¿?

Tule, tyhjää ja ikävää ollut... Ymmärsin että et halua enää. Jos tulet, et enää lähde!

• kontaktia kehiin

Ei se viesti tätä kautta kulje...

• ovet lukkoon

Käyn riisumassa ensin nämä kireät vaatteet pois, niin katsotaan vieläkö pyytelet. Jos riisun, niin et enää lähde!

• Sulla on keino

Kysy. Saat varmuuden.

• Minua pelottaa

Minne sä tulisit ei tänne. Nyt ei ole hyvä hetki, Huomenna aika?

• tarinan alku

Eräälle rakkaalle miehelle sanoisin, että tykkäisin kyllä jos tulisit...ja jäisit myös.

• Minä ja hän

tietysti haluan, mutta en uskalla edes toivoa sellaista - että kaiken tämän jälkeen tilalle tulisi jotain muuta ajateltavaa.

• Maalaismaisemaa

Juuripa niin. että veitsenterällä. atakeepa rakastavaisten olla, ettei mittäännvuoa tapahu.

• Trapetsilla

Uskallan mitä vain, mutta en pyydä enkä anele.

• Tietysti tuut.

Taas mun siirto?! Ei pysty enää. Eiköhän tässä kaikki tasapainoilla omilla terillämme, sun vuoro koittaa onneasi.

• varmuutta ei ole

Tulisitko todella? Jäisitko oikeasti? Olisitko minun? Voisitko luopua? Uskaltaisitko ottaa riskin?

Minä tulisin, minä luopuisin, minä olisin, minä uskaltaisin, minä jäisin. Ai niin, enhän minä mihinkään lähtenytkään...

Minä en ole valmis luopumaan sinusta, teen siirtoni aikanaan. En anna sinun kadota kokonaan.

• Ap

Sitä päivää odottelen. Tiedän kyllä, ei ole helppoa, ymmärrettävistä syistä.

• varmuutta ei ole
        Ap kirjoitti:

Sitä päivää odottelen. Tiedän kyllä, ei ole helppoa, ymmärrettävistä syistä.

Kerään rohkeutta. Se päivä koittaa vielä :BB

• voisit tulla

ja lähteä....tullaksesi taas..n>m

• lisäys edelliseen

panisin....

• terveisin minä!

Joo joo.. Tää on niin nähty :D tulisin, mutta pla pla pla, juupa juu.. Mee vaikka ennemmin lenkille ku kehität näitä tänne. Tai sano vittu suoraan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe