jäisinkin, jos vaan uskaltaisit pyytää. Ilman varmuutta, en voi tehdä ratkaisua...
...Veitsenterällä, sitä tämä nyt on. Sinun siirtosi?
Tulisin,
17
699
Vastaukset
- onnnea etsintään
Ketähän tämäkin koskee. Jos uskaltaist jotain muuta kuin kirjoittaa nettiin.
- ¿?
Tule, tyhjää ja ikävää ollut... Ymmärsin että et halua enää. Jos tulet, et enää lähde!
- kontaktia kehiin
Ei se viesti tätä kautta kulje...
- ovet lukkoon
Käyn riisumassa ensin nämä kireät vaatteet pois, niin katsotaan vieläkö pyytelet. Jos riisun, niin et enää lähde!
- Sulla on keino
Kysy. Saat varmuuden.
- Minua pelottaa
Minne sä tulisit ei tänne. Nyt ei ole hyvä hetki, Huomenna aika?
- tarinan alku
Eräälle rakkaalle miehelle sanoisin, että tykkäisin kyllä jos tulisit...ja jäisit myös.
- Minä ja hän
tietysti haluan, mutta en uskalla edes toivoa sellaista - että kaiken tämän jälkeen tilalle tulisi jotain muuta ajateltavaa.
- Maalaismaisemaa
Juuripa niin. että veitsenterällä. atakeepa rakastavaisten olla, ettei mittäännvuoa tapahu.
- Trapetsilla
Uskallan mitä vain, mutta en pyydä enkä anele.
- Tietysti tuut.
Taas mun siirto?! Ei pysty enää. Eiköhän tässä kaikki tasapainoilla omilla terillämme, sun vuoro koittaa onneasi.
- varmuutta ei ole
Tulisitko todella? Jäisitko oikeasti? Olisitko minun? Voisitko luopua? Uskaltaisitko ottaa riskin?
Minä tulisin, minä luopuisin, minä olisin, minä uskaltaisin, minä jäisin. Ai niin, enhän minä mihinkään lähtenytkään...
Minä en ole valmis luopumaan sinusta, teen siirtoni aikanaan. En anna sinun kadota kokonaan.- Ap
Sitä päivää odottelen. Tiedän kyllä, ei ole helppoa, ymmärrettävistä syistä.
- varmuutta ei ole
Ap kirjoitti:
Sitä päivää odottelen. Tiedän kyllä, ei ole helppoa, ymmärrettävistä syistä.
Kerään rohkeutta. Se päivä koittaa vielä :BB
- voisit tulla
ja lähteä....tullaksesi taas..n>m
- lisäys edelliseen
panisin....
- terveisin minä!
Joo joo.. Tää on niin nähty :D tulisin, mutta pla pla pla, juupa juu.. Mee vaikka ennemmin lenkille ku kehität näitä tänne. Tai sano vittu suoraan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571