Työnantaja itse sanoo, että ei ole tarvetta mun osaamiselle, ja nyt sitten saan karenssin! Eikös ole kumma!!!!!! Jos ei ne kerran tarvii,niin miksi minua rankaistaan? VOISKO JOKU KERTOO!!! SUORASTAAN TYRKITTIIN ULOS TALOSTA JA NYT MÄ SAAN OLLA ILMAN RAHAA! VOISKO JOKU KERTOO?
Tää on vähän epistä:
2
93
Vastaukset
- xcxcxc
Taitaa olla provo.
- HÄTÄTILANNE!
Ei se oo provo, siinä vaan työnantaja on niin tyhmä ettei se päätä työsuhdetta sivistyneesti. Sen sijaan rupeaa painostamaan lähtemään ja kun lähtee itse niin saa karenssin vaikka kuinka työnantaja ei tarvi osaamista! Siis osaamista - puhuvat osaamisesta - eli ei ole sitten kyse siitäkään ettei olisi tehnyt töitä! Taisi olla ihan päinvastoin, että teki liikaakin töitä, kun yksi osastosihteeri tulee hihkumaan, että vielä vähän kun teet yli normituntien niin "ei tarvi tulla kohta ollenkaan" ja sama sihteeri sitten tekee sen, että niistä normituntien yli menneistä ei makseta mitään kun "muuten tulee liikaa maksuun" - mitä liikaa!
Nyt sitten tässä ilmeisesti pitää lähettää niille ne normitunneistakin saadut rahat takaisin! Eiks jeh.... .Että mitäs tässä millään tekee, annetaan vaan kaikki sille osastosihteerille, jota sitä piti ilmeisesti vaan auttaa, vaikka ei oltu edes sen auttajaksi pestattu!
Tollasia - kieroja tyyppejä. Ämmä vielä kaikille heittäytyi uhriksi, että "ei se vissiin halua näitä tehdä", hyvä heittäytyä etenkin kun ei itse edes halua töistään jakaa ja auttelee itsekin vain HÄTÄTILANTEESSA! Ja nauraa akkalauman kera suureen ääneen ylipitkillä tauoillaan siinä kun tämä ei muuta kuin töitä teki!
Mikäs paikka se toi on! Ja lähetetäänkö ne rahat takaisin, että ämmä on tyytyväinen, kun taisi tulla ihan liikaa maksuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469