Lestalahko tehovalvontaan jo viimeinkin!!!

tavallinentallaaja

2

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ann K

Minulla on ollut lestadiolainen opettaja -60 luvulla.Ankara akka, joka nylki viimeisenkin itsetunnon alakoululaisilta.Jatkuva sormille hakkaaminen ja arvostelu vaikka kuinka yritti.Kaikki häntä pelkäsi.Koululla pidettiin uskonlahkon seuroja joissa varmaan oli kaikenlaista kivaa,niin kylällä puhuttiin.
      Huono opettaja joka pilasi monen lapsen elämän.Voin hyvin kuvitella että äijät niissä seuroissa teki vaikka mitä,hyvä kun tulee totuuden murusia esille..p....kle

• lahkot-tarkkailuun

Pitäisköhän järjestää valtakunnallinen mielenosoitus eri uskonlahkojen sairasta toimintaa vastaan. Hyviä ehdokkaita lestojen lisäksi olisivat Jehovat ja Nokia-missio.. Muitakin lahkoja ja kultteja joissa henkilöpalvonta on pilannut uskon varmasti löytyy.

Kun paikalliset lestat taas kesällä kokoontuvat lyskan takana sijaitsevalle pyhätölleen voisi poliisi edes käydä vilkaisemassa siviilit päällä noudatetaanko lakia näissä juhlissa. Liian monta lestaukkoa on tullut nähtyä kaljapullo kourassa ja seuraavaksi auton ratissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe