käsittää että sinä et ole niin tosissas tän jutun suhteen kun minä. Et halua mitään selvittää. Et koskaan näe yhtään vaivaa tän eteen, etkä tee mitään että tää onnistuisi. Mä kävin eilenkin kolmessa paikassa, että jos mä vaikka jostain sut löytäisin mutta ei, sitte :(
ja nolannut olen itseni miljoona kertaaa nolannut yrittäessäni jotakin :(
Kyllä se täytyy nyt
15
202
Vastaukset
- tän porukan
kans kaikki selvii täällä ohoijaa
- noojoooo
no on täs tämmoinen sekakuoro
- tiedätkö
Oletko varma, että hän käy niissä paikoissa. Minä en käy.
- käy kyllä
No ainakin jossain niistä.
- Teleteletele
Täh! Missä kävit ? Olin ystäväni luona koko illan, että silleen. Eikö puhelin toiminut?
- 9+1
Yksi paikka riittää. Ja siellä oltiin.
Miten niin olet nolannut?- ................
No harmi kun ei kohdattu jos sä jossakin olit. Ja voi kuule olen nolannut itseni monet kerrat monella tavalla tän jutun takia.
- 9+1
................ kirjoitti:
No harmi kun ei kohdattu jos sä jossakin olit. Ja voi kuule olen nolannut itseni monet kerrat monella tavalla tän jutun takia.
Kerro lievin nolo tilanne, emme naura. Olinko paikalla?
- pulkkinen.....
9+1 kirjoitti:
Kerro lievin nolo tilanne, emme naura. Olinko paikalla?
Sihteerin pano
- jos baarista
kävit etsimässä, niin sieltä et minua enää löydä:(. Haluan kyllä selvittää asioita erään tietyn kanssa ja paljonkin:)milloin?sitä en tiedä,koska kohtaamme aina sattumalta ja valitettavan harvoin:(
- sieltä kyllä
No me ei olla kohdattu kuin baareissa joten tää ei ollut sulle.
- hih,hi,hii
sieltä kyllä kirjoitti:
No me ei olla kohdattu kuin baareissa joten tää ei ollut sulle.
ei mekään ole kohdattu,kun baarissa,mutta ei kuitenkaan ollu sulle:D
- yks 1x v. nähnyt
Naamakirjassa puh.nro...jos halua..niin sen saa selville.
- satunnaisesti nähty
Jos haluaa ottaa linkiä niin puhelin on keksitty ja sähköposti sekä naamakirja toimii. Eiköhän niillä tavoita jos halua on?
- 1+2
Menikö sihteerillä otot ja panot sekaisin, Pulkkinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462