jos hän näin tahtoo. Jos hän ei vastaan tervehdi, on se merkki jostain. Ehkä siitä että hän on mennyt elämässään eteenpäin. Annetaan menneiden olla. Ja etsitään uutta
toinen on jätettävä rauhaan
10
178
Vastaukset
- se pieni sana
Voisi olla merkki myös siitä että jotain ikävää on tapahtunut ja hän odottaa anteeksipyyntöä? Kokeile.
- ap.
Mä en ole kenellekään pahaa tehnyt, joten ei tartte anteeksi pyydellä
- kysymyksiä,kysymyksi
ap. kirjoitti:
Kirjoititko tuon toisen puolesta?
vai onko itsellä se tilanne? - kysymyksiä ky
ap. kirjoitti:
Kuinka monasti olet jättänyt tervehtimättä? Katsotko kuitenkin ?
- Omia juttuja
Näinpä. Mä en ole kenenkään onnen tiellä enkä eteenpäin menon. Kunhan lueskelen ja tuumin.
- 2+14
Sano painu helvettiin. Kyllä mä siitä jo luulisin ymmärtäväni. Niin ajattelen sun ajattelevan kuin aloittaja. Mutta miksi yleensä sanot minulle mitään, jos sinä hän niin ajattelet. Vai onko minun kustannuksellani hauska leikkiä. Surulliseksi olet saanut. Eli olet päässyt tavoitteeseesi. Jos niin olet ajatellut.
- selvänäkijä
Taitaa olla joku mustasukkainen henkilö tuo ap ;)
- katse kertoo enemmän
jokainen jättää rauhaan kun tarpeeksi monta kuukautta/vuotta ei puhua pukahdeta, ei katsota silmiin eikä tervehditä. Eiköhän aika hoida homman ilman haistattelujakin
- käytöstavat kiitos
Se on ihan sama onko mennyt eteenpäin tai ei mutta aina voi tervehtiä ihmistä. Sitä voi keskustella nähdessään ja vaihtaa kuulumisia eikä se tarkoita yhtään mitään. Samalla voi kertoa että on mennyt eteenpäin jne. Miksi pitää käyttäytyä tökerösti ja olla tervehtimättä?
Eikö täällä suomessa ole jo ihan tarpeeksi happamia ihmisiä jotka kulkee tervehtimättä? - sillä siisti
Kun välittää, toivoo toiselle parasta.Tervehdin kyllä ystäviäni aina.
Aina yhteinen elämä ei onnistu,ei siinä sen kummempaa.
Ikävä tietenkin on joskus mutta kuuluu elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591