Jos me oltais pariskunta

ei enää puhuta

saunavuorot olisivat kalenterissa, toinen nukkuisi sohvalla ja toinen sängyssä. Jos ei osaa puhua, ei suhdekaan onnistuisi.

Kuten olen sanonut emme olekaan toisillemme luotuja

24

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyssst

Jos me oltais pariskunta toinen olisi uskollinen ja toinen uskoton. Toinen rehellinen ja toinen valehtelija. Toinen hyvä ja toinen paha. Emme ole luotuja toisillemme.

• Niinpä niin

Kiitos kun kerroit näin henkilökohtaisesti. Parempi tietty näinkin. Todella rohkeaa. Luulis et nyt voisi puhua kun ei tarvi ottaa paneita tulevaisuudesta.

• Ole hyvä

Mitä ihmeen paineita tulevaisuudesta???

• hyssst

Hyvä että tunnistit itsesi tuntomerkeistä valehtelija ja uskoton.

• Pitihän se lopulta

keksiä sun tämäkin totuus. Olisit vähän aiemmin voinut tuonkin kertoa. Mutta niin se taitaa olla.

• joten ei mulle

En kyl olisi noin ja hän ei tuollaista kirjoitteleisi.

• vähän noin

Onpa noin jos ei osaa puhua, niin eipä mikään mukaan luista. Ja jos ei osaa kannustaa, niin eipä se ruusukaan pitkään kuki

• loppupäätelmä

Ei taida olla enää mitään puhuttavaa kun on loukattu liikaa.

• Ollaan vaan hiljaa

Puhumattomuus ja siihen kykenemättömyys on parisuhteen kuolema.

• uskotaan toivotaan

Toi alotus nyt meni ihan väärin... Siis jos me oltais pariskunta, niin mehän saunottas yhdessä melkeen joka päivä, nukuttais alastomina sylikkäin samassa sängyssä ja puhuttas yhdessä kaikenmaailman asioista. Näin se menis.
      Me kuulutaan toisillemme, se mies ja mä.

• ajoissa tajusit

Yhtäkuin kulissiliitto. Hyvä että tajusit tässä vaiheessa. Puhumattomuus on parisuhteen kuolema. Ja selän kääntäminen on ...

• luottamuspas

Jos me oltais pariskunta joka ei pettäisi ja loukkaisi ja jossa toiseen voisi luottaa, nukkuisimme yhdessä ja kommunikoisimme ja nauttisimme elämästä yhdessä. Luottamus on avainsana sen menettäminen ja puute on parisuhteen kuolema.

• Itsepäinen Ihaa

Samma här. Luottamus on avain. Sitä ei saa vaatimalla, se annetaan kun on aika. Epävarmuus poistuu kun on läsnä toiselle omana itsenään. Uskaltaa antautua suhteeseen ja olla toiselle ihminen. Mulla on tuossa parantamisen varaa. Mutta avoimempi olin sinun kanssasi kuin kenenkään toisen ja ehkä se oli se virhe. En ollut tarpeeksi jännittävä ja salaperäinen. Olin vaan oma tuittupäinen, itsepäinen itseni. Mustasukkainen ihan liian mustasukkainen, mutta sitäkin- ikävä kyllä avoimesti. Liian avoimesti. Jos johtopäätös on se ettemme ole tarkoitetut toisillemme, olen sen hyväksynyt. En voi asiaan vaikuttaa. Tyhmänä olisin kyllä yrittänyt enemmän, jos olisi ollut tilaisuus. En osaa luovuttaa ennen kuin on liian myöhäistä.

• ei noin!

me ainakin ollaan luotuja toisillemme...kunhan päästään kohtaamaan toisemme kunnolla!Näin on!

• Viestisi on tuo

Tämänkö Sä halusit kertoa? Tiedät kyllä että tuohon ei olisi menty, mutta toisaalta oli hetkiä kun läheisyys oli liian vaikeaa. Välillä minulle, välillä sinulle. Sellaista se on suhde elää ja hengittää. Valoa ja pimeää. Sä olet tuominnut minut hiljaisuuteen. Ja se on sun valintasi, jolle minä en voi mitään. En yhtään mitään.

• Siinä sulle besserwi

Parisuhteen kuolema on VÄLINPITÄMÄTTÖMUUS ja toisen unohtaminen.

• totuuus

Jos tuollainen tunne on suhteestanne niin parempi unohtaa. Puhumattomuus syö sisältä ja tuhoaa ihmisen sekä suhteen. Hyvä näin! Paljon on vanhanajan liittoja joissa selkä käännetään ja puhutaan toisten kanssa muttei oman puolison

• sädekehä?

Ap on siis pettänyt jotakuta? Ei tarvitse kaukaa etsiä syytä toisen osapuolen puhumattomuuteen. Vielä kehtaa ihmetellä!

• Tule mulle kertomaan

Kun aikansa koettaa puhua, ja toinen ei vaan pysty kykene, halua, kiinnostu - mitäpä tekisit itse, Tuomiopäivän Pasuuna?

• Pitäisi tajuta

En ainakaan lähtisi vieraisiin.Tajuaisin kunnioittaa toista sen verran että pistäisin välit poikki ja sen jälkeen vasta etsisin uusia suhteita. En myöskään pilkkaisi, haukkuisi ja vääristelisi asioita.

• Etkö?

Etkä sitten tehnyt niin?

• Miksi olet

tällä palstalla?

Niin, teitkin.

• ^

En

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe