Ikävästä irti taistelu on pitkä, mutta sekin loppuu joskus ja helpottaa.
Jos toisesta paljastuu äkkiä julma puoli, jota ei voinut aavistakaan, se auttaa asiaa. Silloin huomaa perustaneensa koko tunteen ja kiintymyksen tyhjän päälle. Sitä ihmistä ei oikeasti ollut olemassakaan.
Ei ollut hellyyttä eikä mitään muutakaan. Oli vain tavallinen heikko ihminen. Yhtä heikko kuin muutkin. Samanlainen kuin muutkin. Ei ollut uskollisuutta, ei mitään. Vain lihaa ilman tunnetta.
Muutama julma sana väärällä hetkellä, ja sen jälkeen katumus on turhaa. Yhteys on poikki.
Mutta yhteys tulee vielä. Johonkin toiseen.
Sietämätönta julmuutta
13
169
Vastaukset
- Non-connected
Näinhän se menee.
- jepulis..
Noinhan se menee. Julmia sanoja, uskottomuutta ja loukkaamista. Mitkään sanat tai teot eivät niitä korjaa.
- Näinhän se juuri
Niin ja turpiinvetoa. Läpi vaikka harmaan .
- Koko ajan
Helpottaa se. Jäin itse suu auki katsomaan, mitä kaikkea paljastuukin. Suljen suuni kyllä. Kas noin.
- Suppuun vaan
Hyvä, että ymmärrät jotain.
- Ehdottomasti
Mä taidan tosiaan ymmärtää. Mutta sanopa mikä siinä on niin vaikeaa. Kertoa tuo kaikki vasten kasvoja. Tai sähköpostilla. Olen löytänyt uuden, hymyillään kun tavataan. Reilua? Ehkä. Mutta arvostaisin kyllä.
- Se on vaikeaa
Kun en ole löytänyt ketään uutta.
- Viim. Ed
No kokeile tätä: olen palannut yhteen eksän kaa. Kivaa oli jne. Tai vähän sutinaa ollut päällä koko ajan.
- Dumbelo-
Viim. Ed kirjoitti:
No kokeile tätä: olen palannut yhteen eksän kaa. Kivaa oli jne. Tai vähän sutinaa ollut päällä koko ajan.
Okei. Tiedän että mun pitää ymmärtää mennä eteenpäin ilman tuotakin. Mä olen joskus vaan pikkusen pöljä. Tai no aika paljonkin.
- hih-huli.
Tehän olette koko ajan olleetkin yhdessä. Ei se mikään eksä ole ollut :D Eli mitä uutta?
- -so lucky-
Mulla on onneksi se sama rakas :) Ei ole pettämisiä, ilkeilyjä eikä loukkauksia, vain rakkautta ja lempeä. Te sit vielä yritätte kitkuttaa sen eksäs kanssa jota niin parjasit..oookei..
- tarkkahavainnoitsija
hmm..aloittaja oli taas sama provo kuin muissakin aloituksissa tänään: yrittää esiinytä toisena persoonana ja vierittää ilkeydet tämän niskaan.
- HEKO_HEKO
Niin. Ei olekaan ollut sinulle. ;:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462