En koskaan elämäni aikana saa/saanut sitten kokea romanttista ja intohimoista naisen ja miehen välistä rakkautta. En sitten ainuttakaan kertaa!
Nuoruuden rakkaus ei sitä koskaan minulle ollut, olimme tottuneet toisiimme jo teini-iästä lähtien eikä intohimosta ollut tietoakaan. Miehen oma tyydytys oli hänelle tärkein, en merkinnyt hänelle koskaan yhtään mitään naisena.
Taitaa olla niin että...
18
405
Vastaukset
- Älä luovuta
Voi, sitten sinun pitää se kokea. Kerran elämässä kannattaa kokea. Koskaan ei ole liian myöhäistä.
- alkuper.
Kyllä se alkaa olemaan kohdallani jo ehdottoman myöhäistä. Olen jo yli 40, eli vanha ämmä.
Tilanne olisi tullut jo jos se on tullakseen.
Teille lukijat, kenellä on onnellinen suhde ja rakastatte toisianne, pitäkää suhteenne rakkauden liekkiä yllä. On kanssaihmisiä, kenellä ei ole koskaan samanlaista o19nnea elämässään. - kohta 40
alkuper. kirjoitti:
Kyllä se alkaa olemaan kohdallani jo ehdottoman myöhäistä. Olen jo yli 40, eli vanha ämmä.
Tilanne olisi tullut jo jos se on tullakseen.
Teille lukijat, kenellä on onnellinen suhde ja rakastatte toisianne, pitäkää suhteenne rakkauden liekkiä yllä. On kanssaihmisiä, kenellä ei ole koskaan samanlaista o19nnea elämässään.Yli 40, ja pidät itseäsi vanhana!
Voi pyhä jysäys sentään. Hyvässä lykyssä sulla on saman verran vielä edessä! Mitä kaikkea ehditkään vielä kokea :)! - alkuper.
kohta 40 kirjoitti:
Yli 40, ja pidät itseäsi vanhana!
Voi pyhä jysäys sentään. Hyvässä lykyssä sulla on saman verran vielä edessä! Mitä kaikkea ehditkään vielä kokea :)!Vanha ämmä olen. Miehet haluaa nuorta ja kaunista naista.
Eikä ehkä se ikäkään niin, mutta se että olen haavoitettu niin syvälle, etten uskalla kertakaikkiaan enää rakastua koska en kelpaa ulkonäöllisestikään kenellekään.
Jos joskus joku mies vaikka ihmistungoksessa koskee ihan pikkuisen ja puhtaasi vaikka ihan vahingossa, tuntuu hyvältä, vaikka se ei ole mulle tarkoitettukaan. Tietenkään. - Ei h-i !
alkuper. kirjoitti:
Vanha ämmä olen. Miehet haluaa nuorta ja kaunista naista.
Eikä ehkä se ikäkään niin, mutta se että olen haavoitettu niin syvälle, etten uskalla kertakaikkiaan enää rakastua koska en kelpaa ulkonäöllisestikään kenellekään.
Jos joskus joku mies vaikka ihmistungoksessa koskee ihan pikkuisen ja puhtaasi vaikka ihan vahingossa, tuntuu hyvältä, vaikka se ei ole mulle tarkoitettukaan. Tietenkään.Sulla on itsetunto- ja asenneongelma. Tee niille jotain, niin elämä maistuu muulta kuin puulta.
- tiedetään nuo
Ei h-i ! kirjoitti:
Sulla on itsetunto- ja asenneongelma. Tee niille jotain, niin elämä maistuu muulta kuin puulta.
Kiiitos tuosta. Tiedän tuon itsekin. Voisin listaan lisätä vaikka kuinka monta muuta ongelmaani.
- <3 käpy
alkuper. kirjoitti:
Vanha ämmä olen. Miehet haluaa nuorta ja kaunista naista.
Jos joskus joku mies vaikka ihmistungoksessa koskee ihan pikkuisen ja puhtaasi vaikka ihan vahingossa, tuntuu hyvältä, vaikka se ei ole mulle tarkoitettukaan. Tietenkään.Antaa niiden haluta nuorta ja kaunista, jotka sitä hakevat se on loputonta etsimistä ja sillä tavalla ei tyydytetä kuin omaa sisäistä tyhjyyttä. Niitä on miehiä, jotka haluavat naisen, huom: NAISEN itselleen ihan omaksi. Sellaisen, jonka kanssa on hyvä olla, jonka kanssa jaetaan arki ja juhla, laskut ja seksi.
Vaikka olisikin itsensä mielestä vanha ämmä, niin muiden mielestä voi olla upea aikuinen nainen, jota monet nuoremmat naiset kadehtivat. Asioille, kuten ikä ei voi kukaan tehdä mitään, mutta asenteelleen voi ja nainen on kaunis, kun hän hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on kaikkina ikäkausina.
Sitäpaitsi rakastuneena näyttää aina hyvältä ja nuorelta. Siinä puumien salaisuus, nuoret rakastajat :D
Tässä muutamia upeita vanhoja naisia, jotka eivät murehdi ikäänsä eivätkä näköänsä vaan elävät elämäänsä täysillä.
http://www.mtv3.fi/makuja/viikon_vieras.shtml/aira-samulin-pitaa-perinteisista-mauista?826849
http://www.huviopas.net/tampere/a_paulakoivuniemi_1.php
http://plaza.fi/pakki/perjantaipakki/pakkitytto/pakkitytto-helena-lindgren
Niin, ja sitten tietysti minä:
http://www.picgifs.com/celebrities/angelina-jolie/1423/celebrities-angelina-jolie-306316/
- ei liity vastaajaan
Älä luovuta. Se on mahdollista.
- kohta 40
ap:lle: kuule, ei kaikki miehet, oman ikäisesi, halua nuorta ja kaunista. Yllätyksekseni olen sen huomannut myös ihan käytännössä. Itse olen ihan tavallisen näköinen ja tosiaan 40 lähestyy ja miesten taholta on ollut kiinnostusta edelleen. Tuntuu, että arvostavat sitä tietynlaista kypsyyttä, jota tässä iässä jonkin verran alkaa jo olla.
Itsetuntoasioillekin voi tehdä jotain, tiedät sen, ja jos on kovin haavoitettu, siihenkin voi löytyä apua. Eikä nyt välttämättä kannata rajoittua johonkin perinteiseen terapiaan, onhan muitakin vaihtoehtoja, itseilmaisun kursseja, hypnoosihoitoa (!) yms.- 30-35 v.
Itsekin viikonloppuna näin juuri about 40 v pariskunnan ja harrastivat hyvin kiihkeää suutelua varsin julkisella paikalla. Hyvin ne huulet näyttivät imuttavan vielä siinäkin iässä.
- kohta 40
30-35 v. kirjoitti:
Itsekin viikonloppuna näin juuri about 40 v pariskunnan ja harrastivat hyvin kiihkeää suutelua varsin julkisella paikalla. Hyvin ne huulet näyttivät imuttavan vielä siinäkin iässä.
:D! Oikeasti tuntuu hassulta, että joku pitäis 40 ikäistä vanhana. Joskus luolamiesten aikoinahan sellainen oli jo ihme, mutta nykyään...
- kohta 40
Niin ja tuosta kosketuksesta vielä. Osaatko tai tyykkäätkö tanssia? Perinteisissä lavatansseissa saa koskea ihan luvan kanssa ja naistenhaulla pääsee itsekin hakemaan. Kyllä miehet mielellään hakee tanssitaitoista ei-kaunotarta. Ainakin maakuntien lavoilla ;).
- Rohkeuttasisko!
Miksi aina takerrutaan ikäkysymyksiin? Se ei ole rasite ellei siitä sellaista tee. Varsinkin sinun ikäisellä naisella luulisi olevan jo itsetuntokin kohdillaan ja jos ei ole, niin ala harjoittamaan sitä. Pienillä harjoitteluilla eteenpäin, ajattelet positiivisesti, ajattelet että olet rohkeasti oma itsesi ja alat ottamaan kontaktia toisiin ihmisiin. Käy ihmisten ilmoilla vaikka sitten tanssimassa jos siitä pidät. Kerroit että sinua on haavoitettu, se on ikävää mutta tosiasia on myös se, että riskejä pitää ottaa jos jotain meinaa saavuttaa. Toivon että saat elämääsi onnea ja intohimoa rutkasti!
- Hieno ikä
Parasta suutelua saanut nyt vasta yli 40 vuotiaana. Intohimoakin oli niin, että taju meinasi lähteä viikonloppuna;) Rakkaus vielä odottelee tulemistaan. Voimakkaita ihastumisia kylläkin on takana.
- aloittaja.
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista.
Vielä 5 vuotta sitten olisin voinut noita asioita harkita, en enää, aika on ajanut minusta ohi. Jätän romantiikan muille.
On vaikea selittää tätä kenellekään, on vaan niin karvaasti kokenut ettei ole kenenkään kiinnostuksen kohde ollut koskaan, teini-iästä lähtien.
- mitä se meille
kuuluu?
- sellasta sattuu
Ei mullekaan koskaan rakkautta kohdalle tullut, eikä tule, sen olen jo tähän ikään mennessä jo tajunnut. Mä olen myös 40v. eli kuten joku mulle sanoi,viittä vaille vainaja ;). Rakkaus oli yks niitä asioita, mitä mun elämään ei oltu tarkoitettu tulevaksi. Näin vanha ei tosiaan enää miehille kelpaa, en mä kelvannut edes nuorempanakaan. Ei kukaan mies tämän näköstä huolinut, kun maailma oli nätimpiäkin naisia täynnä. Tuskin olen ainut vanhakspiiaks ruman ulkonäön takia jäänyt. Enää en usko edes rakkauteen, se vaan oli olemassa teitä muita varten, ei mua varten. Ihan käy kateeks ne, jotka usemmankin kerran saavat rakkautta osakseen ja tulevat aina saamaankin vaikka edellinen suhde olisi epäonnistunut jollakin tavalla. Sou vot, sellasta sattuu, aina ei voi voittaa elämän arpajaisissa ja mun kohdalla, en voi voittaa ikinä :D :D :D
- Hyvin kuuluu
Eikös tässä ketjussa kerrota intohimosta ja rakkaudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462