muuten niin ;)

aavistava agentti

Se on kuule yksi juttu mikä mulla tuli mieleen tai oikeastaan kaksikin jotka olisivat johtolankoja sun ajatelmiisi. Koska jos olisit oikeasti välinpitämätön et niitä olisi tehnyt tai sitten olet pikkuisen sekaisin. :D Sä oot kyllä.... :)
Älähän huijaa :D
Tai jos olen väärässä niin sitten mä olen, sille ei voi vaan yksinkertaisesti mitään.
Joo ja hyvä et täällä saa olla anonyyminä, muuten tää mun kirjoittelu olisi noloa jos joku tunnistaisi. :/

:D Tekisi mieli pusutella sut pöpiksi.

27

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekaisin

Sä kyllä teit sen jo.... (huom nicci)

• Sekaisin

.....mut ei lisä pahaa tee... =)

• pöpipää

Kukahan tässä sekaisin on..myös? ;)

• pöpipää

Kukahan tässä sekaisin on..myös? ;)

• mikä niistä

no kerrohan?

• ap

En kerro, koska nää on vaan aavistuksia ja arvailuja :)

• pelkkä
        ap kirjoitti:

En kerro, koska nää on vaan aavistuksia ja arvailuja :)

palstapelle paviaani

• ap
        pelkkä kirjoitti:

palstapelle paviaani

En ole, tuo oli loukkaavaa. :/
        Mutta jos niin haluat ajatella niin siitä vaan, se on sun ajatelmasi.

• vai loukkaavaa...
        ap kirjoitti:

En ole, tuo oli loukkaavaa. :/
        Mutta jos niin haluat ajatella niin siitä vaan, se on sun ajatelmasi.

ja paska.t ! loukkaavaa on tuo sun aloitukses " pussaan sut pöpiksi" ym. löpinää, vailla pienintäkään tunnistusta. Täyttää palstapellen kriteerit, tosin et ainoa lajissas

• ap
        vai loukkaavaa... kirjoitti:

ja paska.t ! loukkaavaa on tuo sun aloitukses " pussaan sut pöpiksi" ym. löpinää, vailla pienintäkään tunnistusta. Täyttää palstapellen kriteerit, tosin et ainoa lajissas

Tämä on kirjoittelua ja purkautumista tänne, miksi pitäisi tunnistaa tai pakko laittaa tunnistusta, sen voin sanoa vain että nainen olen ja kirjoitan tänne purkaakseni ikävän ja asian tuottamia kysymyksiä, ajatuksiani ja aatoksiani. Tuntematonta ihmistä sanot palstapelleksi...ei kiva.

• pälä...
        ap kirjoitti:

Tämä on kirjoittelua ja purkautumista tänne, miksi pitäisi tunnistaa tai pakko laittaa tunnistusta, sen voin sanoa vain että nainen olen ja kirjoitan tänne purkaakseni ikävän ja asian tuottamia kysymyksiä, ajatuksiani ja aatoksiani. Tuntematonta ihmistä sanot palstapelleksi...ei kiva.

pälä pälä---älähän huijaa;D...heh heh

• ap
        pälä... kirjoitti:

pälä pälä---älähän huijaa;D...heh heh

No sydämessäni ja itse tiedän ketä halajan, ketä ajattelen ja kelle nämä ovat. Todellisuudessa vain minä tiedän ja toivottavasti hänkin saisi joskus tietää ajatukseni. :) Olipa sekavaa tekstiä tämä...

• tiedetään jo
        ap kirjoitti:

No sydämessäni ja itse tiedän ketä halajan, ketä ajattelen ja kelle nämä ovat. Todellisuudessa vain minä tiedän ja toivottavasti hänkin saisi joskus tietää ajatukseni. :) Olipa sekavaa tekstiä tämä...

...ei tolla tyylillä ainakaan tuu tietämään, jossä vaan täällä horiset omituisia juttuja..irl ollaan kuitenkin ku.si sukassa

• ap
        tiedetään jo kirjoitti:

...ei tolla tyylillä ainakaan tuu tietämään, jossä vaan täällä horiset omituisia juttuja..irl ollaan kuitenkin ku.si sukassa

Vai niin, no jos olet tuota mieltä niin sitten olet, mitäpä minä siihen mitään sanomaan tai vänkyttämään toisten ajatuksiin ja mielipiteisiin, itse kuitenkin tiedän ja luotan tässä asiassa mitä teen ja mitä aion. :)

ap kirjoitti:

Vai niin, no jos olet tuota mieltä niin sitten olet, mitäpä minä siihen mitään sanomaan tai vänkyttämään toisten ajatuksiin ja mielipiteisiin, itse kuitenkin tiedän ja luotan tässä asiassa mitä teen ja mitä aion. :)

Sinkku?

• ap...seli
        www kirjoitti:

Sinkku?

selittää liikaa...

• ap
        www kirjoitti:

Sinkku?

Kyllä, erittäin sinkku, kun ei kelpaa muut kuin hän. Ennenkuin saan selvyyden.

• Kyssäys
        ap kirjoitti:

Mitä enää puuttuu, selvyyden saamiseksi? Tuskin ainakaan täältä sitä saat.

• hääkellot jo soi
        ap kirjoitti:

jep, täällä saat selvyyden ja tosi nopeesti, varmaan jo huomenna ;DDD

• ap
        Kyssäys kirjoitti:

Mitä enää puuttuu, selvyyden saamiseksi? Tuskin ainakaan täältä sitä saat.

Niin en saakaan se on totta, mutta tämä on vähän hankala tilanne. Toivoisin näkeväni hänet jossain kasvotusten ja saavani tilaisuuden. Se tästä puuttuu.

• Kyssäys
        ap kirjoitti:

Niin en saakaan se on totta, mutta tämä on vähän hankala tilanne. Toivoisin näkeväni hänet jossain kasvotusten ja saavani tilaisuuden. Se tästä puuttuu.

Ei siis tilaisuutta tavata kahden, näetteko edes toisianne?

• ap
        Kyssäys kirjoitti:

Ei siis tilaisuutta tavata kahden, näetteko edes toisianne?

Liian harvoin.
        Hyvää yötä.

• pöppöppöpi

Joo pusutellaan vaan ja katsotaan kumpi menee vieläkin enemmän pöpiksi :D

• :)

Mitä juttuja sulla tuli mieleen? Millaisia johtolankoja? Kerro lisää:)

• en haluu tautii

Jos nyt kuitenkin pitäsit ne herpeshuulesi loitommalla!

• Joo Hei

Mä oon kyllä... ainakin sekaisin ;) senhän jo tiedätkin, ei uutta auringon alla. Ja lisäks teinkin pari juttua... vedä siitä sitten johtopäätöksesi :D

Ja pusuttele ihan pöpiksi, kiitos!

• ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe