Hän totesi myös että kaloriteoria tulisi haudata lopullisesti, mutta silloin ravintoneuvojat jäisivät ilman työtä!
http://www.foorumi.info/hiilaritietoiset/viewtopic.php?t=3391&start=240
Ei huolta, olen lääkäri.
4
91
Vastaukset
Olenkin lopettanut kalorien laskemisen vajaat kaksi vuotta sitten.
Lyhyesti voin todeta nykyisin syövän hyvää ja maistavaa ruokaa, kun ei tartte laskeskella kuten aikaisemmin. Tosi mukavaa.
Monet ihmiset ei vain yksinkertaisesti tajua sitä. Haluavat pitää kiini omista versioistaan jopa haukkumalla meitä VHH laisia tyhmiksi. Asia, kun on juuri päivastoin.
Eilen olin eräässä tilaisuudessa. Suurin osa tilaisuuteen osalistuneista oli 20 vuotta nuorenpia kuin minä eli viisikymppisiä ja kaikki he olivat ylipainoisia ja ehottomasti huonompi kuntosia. Oli selkeä ero.
Eräs nainen oli taas päinvastoin liian laiha, luultavasti anoreksia.- näin se meni
Olit tilaisuudessa.
Ja sitten heräsit kun hoitaja tuli vaihtamaan sorsan. näin se meni kirjoitti:
Olit tilaisuudessa.
Ja sitten heräsit kun hoitaja tuli vaihtamaan sorsan.Hoitaja tuli pyyhkiin takapuoles.
Koulupoika, kun olet.
- VaikeaKysymys
Milloin ihminen on liian laiha? Mikä on ihanne vyötärönympärys esim. 180cm miehellä tai 170cm naisella ettei ole puolipullukka tai anorektikko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462