Muilta karppipalstoila bannattu

heh heh he.heee

Karppi- ja iltalehden palstoilta bannattu yrittäjä-kestohäirikkömme viettää aikansa täällä kun yritys huokuu tyhjyyttään, ei ole asiakaskäyntiovi käynyt moneen viikkoon eikä puhelin soi. Onneksi on edes tämä S24-kaatopaikka-latriini jossa kyseinen yrittäjä saa vielä julkistaa juttujaan, muuallahan se ei enää onnistu, heh heh. Eikä täälläkään ole vuosiin sanonut mitään uutta, papukaijan lailla toistelee vanhoja juttujaan.

Mikähän siinä on että vaikka otus saa lukuisia banneja ja varoituksia vielä enemmän, ettei hän ymmärrä että hän on kaikkea muuta kuin toivottu vieras näillä palstoilla. Jokainen terveellä järjellä varustettu jo käsittäisi että nyt on jotain pahasti pielessä korvien välissä (tosin tämä on paradoksi, terveellä järjellä varustettu ei toimi samalla tavalla).

Laitetaan tämäkin säälistä, saa otus sitten pientä iloa kun saa viestin poistatettua.

11

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nbmmkoiu

No, laitetaanpa tähän pieni äänestys:

Kumpi pois palstoilta

nimimerkillä Mattila kirjoittava

vai
      nimimerkkiään jatkuvasti vaihteleva, mutta Lutuusena tunnettu, myös Heh, näio, VHH-tyttö, rouva sieltäjasieltä sekä muiden nimimerkkejä varasteleva?

Äänestän jälkimmäistä.

Lutuusta äänestävät taas ihan uudet nimimerkit! ;)

• heh heh he.heee

Äänestä mitä äänestät, heh heh.

Joka tapauksessa äänestät häiriköinnin puolesta, sillä Mattila on häirikkö, tuo nimimerkkiään jatkuvasti vaihteleva sekä muiden nimimerkkejä varasteleva papukaija. Hänet on bannattu monilta palstoilta pysyvästi ja väliaikaisia banneja hän on saanut niputtain. Ja sellainen joka banneja kerää yhtenään on häirikkö. Minä en ole saanut ainuttakaan.

Koska äänestit häiriköinnin puolesta niin siitä on helppo tehdä se johtopäätös että äänestät asiallista keskustelua vastaan. Ja niinpä äänestit minua ulos.

Minä en äänestä ketään, mutta jatkan VHH:laiseten valheiden oikaisua.

• nbmmkoiu
        heh heh he.heee kirjoitti:

Joka tapauksessa äänestät häiriköinnin puolesta, sillä Mattila on häirikkö, tuo nimimerkkiään jatkuvasti vaihteleva sekä muiden nimimerkkejä varasteleva papukaija. Hänet on bannattu monilta palstoilta pysyvästi ja väliaikaisia banneja hän on saanut niputtain. Ja sellainen joka banneja kerää yhtenään on häirikkö. Minä en ole saanut ainuttakaan.

Koska äänestit häiriköinnin puolesta niin siitä on helppo tehdä se johtopäätös että äänestät asiallista keskustelua vastaan. Ja niinpä äänestit minua ulos.

Mattila ei varastele muiden nimimerkkejä, ainoastaan on vastannut sinun provoiluusi. Muista palstoista en tiedä, en seuraa.
        Minusta ei ole asiallista puida muiden palstojen asioita toisella keskustelupalstalla. Se tuntuu juoruilulta.

Jos haluaa jostain syystä niitä puitavan täällä, on laitettava linkki siihen, mistä keskustellaan.

Saat kirjoittaa minsuta mitä haluat, se ei muuta sitä asiaa, että ajattelen omilla aivoillani eikä minusta Mattila ole täällä se häirikkö, vaan sinä. Tämä on VHH-palsta, älä unohda sitä.

Jos Mattila alkaa täällä häiriköidä, suhtaudun häneen aivan kuten sinuun. Oikeudenmukaisuus ei perustu juoruihin eikä trolleihin.

Olen nähnyt aivan liikaa sinun kirjoituksiasi, joissa törkeästi panettelet Mattilaa ja niitä viestejä on aivan jatkuvasti. Pahimmat on poistettu, mutta silti suurin osa on vieläkin jäljellä. Haluatko, että etsin linkit niihin?

Jos sinulta tulee asiallista keskustelua, niin hyvinpä olet peittänyt sen!

Iltalehden kesustelufoorumi on, jos mahdollista, vielä kaatopaikampi kuin tämä, joten en siellä käy. Tunnut tietävän karppisivun, jolta Mattila on bannattu, kuulostaa keksityltä jutulta. Jos haluat juorujasi levittää, niin laita edes sivun nimi ja linkki, niin juttusi olisi uskottavampi.

Anna ihmisten tehdä omat johtopäätöksensä häiriköistä.
        Ja et siis aio lähteä, vaikka sinut äänestetään ulos? Mitä se kertoo sinusta? Itket Mattilalle, että hänen täytyy lähteä, mutta itse istut kuin kärpänen pihkassa!

• Naura-Janne
        heh heh he.heee kirjoitti:

samaa mieltä ja tämä asiallista kirjoittamista vastaan äänestävä ja mattilaa suosiva on nimimerkki:________- jolla hiivasieni on edennyt jo aivoihin.

Hyvää kesää t. virallinen valvoja:Naura-JANNE

• naurajan Janne
        Naura-Janne kirjoitti:

samaa mieltä ja tämä asiallista kirjoittamista vastaan äänestävä ja mattilaa suosiva on nimimerkki:________- jolla hiivasieni on edennyt jo aivoihin.

ai niin hiivasienihän estää kaiken älyllisen ajattelun joten sanon sen kukkasin: MATTILA ULOS TÄÄLTÄ !

• heh heh he.heee
        nbmmkoiu kirjoitti:

Mattila ei varastele muiden nimimerkkejä, ainoastaan on vastannut sinun provoiluusi. Muista palstoista en tiedä, en seuraa.
        Minusta ei ole asiallista puida muiden palstojen asioita toisella keskustelupalstalla. Se tuntuu juoruilulta.

Jos haluaa jostain syystä niitä puitavan täällä, on laitettava linkki siihen, mistä keskustellaan.

Saat kirjoittaa minsuta mitä haluat, se ei muuta sitä asiaa, että ajattelen omilla aivoillani eikä minusta Mattila ole täällä se häirikkö, vaan sinä. Tämä on VHH-palsta, älä unohda sitä.

Jos Mattila alkaa täällä häiriköidä, suhtaudun häneen aivan kuten sinuun. Oikeudenmukaisuus ei perustu juoruihin eikä trolleihin.

Olen nähnyt aivan liikaa sinun kirjoituksiasi, joissa törkeästi panettelet Mattilaa ja niitä viestejä on aivan jatkuvasti. Pahimmat on poistettu, mutta silti suurin osa on vieläkin jäljellä. Haluatko, että etsin linkit niihin?

Jos sinulta tulee asiallista keskustelua, niin hyvinpä olet peittänyt sen!

Iltalehden kesustelufoorumi on, jos mahdollista, vielä kaatopaikampi kuin tämä, joten en siellä käy. Tunnut tietävän karppisivun, jolta Mattila on bannattu, kuulostaa keksityltä jutulta. Jos haluat juorujasi levittää, niin laita edes sivun nimi ja linkki, niin juttusi olisi uskottavampi.

Anna ihmisten tehdä omat johtopäätöksensä häiriköistä.
        Ja et siis aio lähteä, vaikka sinut äänestetään ulos? Mitä se kertoo sinusta? Itket Mattilalle, että hänen täytyy lähteä, mutta itse istut kuin kärpänen pihkassa!

Mattila varastelee muiden nimimerkkejä aivan surutta. Sitä hän tekee tällä palstalla ja muillakin. Se tosin ei ole ollut hänen bannaamisensa syy eikä kovin suuri haittakaan, mutta se muu häiriköinti kyllä on ollut. Ja kun häiriköinnistä puhutaan niin on aivan paikallaan tuoda esille se että kysymys ei ole pelkästään yhden palstan ylläpidon linjasta vaan vika todellakin on Mattilassa itsessään.

Onko tämä VHH-palsta? Kappas vaan, ei sitä ainakaan karppaajien jutuista voi päätellä, niin paljon menee asian vierestä.

Jos henkilö on bannattu niin hän on häirikkö, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Se on täsmällinen johtopäätös, ei mikään mielipidekysymys.

Mattilaa ei voi "panetella", kyllä hän on kaiken sen ansainnut jonka saakin, metsä vaan vastaa niinkuin sinne huudetaan.

• nbmmkoiu
        Naura-Janne kirjoitti:

Eli oma toinen nimimerkkisi?

Jee, jee.

Älä viitsi valehdella, ei Mattila varastele nimimerkkejä, ellet sinä ensin itse provosoi siihen!

• oli taas oikein....
        nbmmkoiu kirjoitti:

Eli oma toinen nimimerkkisi?

Jee, jee.

Älä viitsi valehdella, ei Mattila varastele nimimerkkejä, ellet sinä ensin itse provosoi siihen!

Mattilan provosoituu jo siitä että joku ei täysin ole samaa mieltä hänen kanssaan, puhumattakaan että on täysin eri mieltä tai että julkisesti ilmoittaa Mattilan olevan valehtelija (joka on myös totta).

Ja jos provosoituminen on hyväksyttävä syy varastella nimimerkkejä niin miksi tätä syytä ei hyväksytä kuin vain Matiilalla?

• kikjhir78rhdfh

Häiriköitä bannataan ja bannatut ovat häirikköjä.

Mattila on pahin häirikkö kautta aikojen. Valehteleva papukaisja-perseennuolija.

• näin se on, eikö

Ei kai kenellekään voi oikeasti olla epäselvää se, että jos henkilö bannataan palstalta niin hän on silloin häiriköinut jo melkoisen paljon.

• Heikkilä hyvää

Oliko täällä kesustelijoilla jotakin ymmärrettävää asiaa kun jotakin nimeä "tolkutetaan" yhtä soittoa. Taidatte olla itse noita häriköitä parhaasta päästä.
      Minulla nuo hiilihyrdaattien vähentäminen on ollut parasta ruokatottumusta kymmeniin vuosiin ja olotila paranee kaiken aikaa. Kokeilkaa tekin "bannauksen kannattajat".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      164
      1866
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1403
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      238
      869
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      672
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe